Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Anna (Pol/Dui)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Anna (Pol/Dui)

Vandaag wil ik hier mijn recensie schrijven over een ervaring die ik woensdagnacht heb gehad bij een bijzonder meisje. Haar naam is Anna, 19 jaar oud, komt oorspronkelijk uit Polen maar woont haar al hele leven in Duitsland, en zit op de derde etage van het Vulkanhaus. Het bijzondere aan dit meisje is, vind ik, naast het feit dat ze een beeldschoon gezichtje heeft en prachtige lange geblondeerde haren, dat het een meisje is zoals je die zovaak tegenkomt in de gemiddelde Duitse discotheek maar waar je, zeker als je wat ouder bent gewoon geen kans bij maakt. Toen ik haar voor het eerst zag wist ik het al zeker. Bij dit meisje wil ik op de kamer. Maar toch nog even getwijfeld. Zo'n mooi uiterlijk, eigenlijk een Duits meisje, komt dit goed?
    Nou, ik heb de gok gewaagd en het zeker niet berouwd. Ze blijft op de kamer vriendelijk en ik vond haar éénmaal uit de kleren er erg goed uitzien, alhoewel ze een beetje steviger is als dat ze lijkt met haar kleding aan. Ze je veel tegenwoordig in Duitsland dat de jonge meiden toch een beetje molliger worden. Tja, dat is het effect van MacDonalds, Burger King en KFC. Ga daar maar ééns heen en kijk hoeveel jeugd daar zit. Ik heb er persoonlijk niets op tegen en hou wel van een pondje meer alhoewel het niet te gek moet worden en dat is bij Anna zeker niet het geval. Aan alles merk je wel dat Anna nog weinig ervaring heeft in het vak. Ze pijpt heerlijk, lekker diep en stevig, maar moest plotseling afbreken vanwege haar nieuwe tongpiercing die er trouwens erg geil uitziet. Nou ja, het zij haar vergeven. Toen overgegaan op doggy. Ook weer eerst even klungelen met het naar binnen gaan maar daarna, oei, wat lekker. Zo nauw, en dan dat kletsen tegen haar heerlijke kontje. Overal mag je haar "anfassen" en wowww, wat een lekker lichaam heeft ze. Bovendien en dat vind ik ook erg belangrijk, ze ruikt heerlijk fris. Ook ging ze goed mee. Was echt heerlijk. Daarna toch nog even gewisseld in missio en het daarin ook heerlijk afgemaakt. Ik mocht lekker dicht op haar kruipen en kon haar echt stevig neuken.
    Kortom: echt een onvergetelijke sessie gehad met dit jonge, naar mijn mening, zeer knappe meisje. Deze sessie verschilde van andere ervaringen die ik heb gehad met dvp's. De sex was lang niet zo professioneel en je kunt merken dat dit meisje nog niet erg thuis is in dit wereldje. Het is sex zoals je het zou hebben met een meisje die je 's nachts voor een avontuurtje meeneemt uit de disco. Lief en natuurlijk en ze neemt de tijd voor je. Een ervaring die je niet snel meer vergeet.
Aan het werk...
X