Duisburg, Charlottenstrasse 69, Kelly (Tog/Mar)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Charlottenstrasse 69, Kelly (Tog/Mar)

Op de avond van Duitsland-Spanje (WK) gekozen voor de Kelly in Haus69 (Donkere dame).
    Normaal val ik niet echt op donkere dames, maar deze dame zag er gewoon erg goed uit en dan ben ik zelfs verkocht.

Kelly zit op de 1e etage van Haus69, rechtsaf, 1e deur links, kamernummer 25 (kan niet missen, rechtsaf 1e etage zit maar 1 deur aan de linke kant ).

Kelly is dus een donkere dame, 1m65, cup-C echt en een kont . Echt zo'n kont wie meestal alleen maar donkere dames hebben.
    Schat haar midden of eind 20 (maar weet het niet zeker, niet gevraagd en bij donkere dames vind ik het wat moeilijker te schatten)

Kelly bood bij het 1e gesprekje al heel veel voor 30 euro, maar was net in duisburg, dus wilde de rest nog bekijken.

Na 30min teruggekomen bij Kelly en bij goed overleg aan de deur het volgende eruit gehaald voor 30 euro:
    meerdere standjes, tongzoenen, pijpen zonder, oliemassage, dragen van een lerenbroek, dragen van hoge lerenlaarzen.

Ben normaal geen goede onderhandelaar, maar zal wel aan het warme weer gelegen hebben of dat op het WK op dat moment Duitsland-Spanje speelde

Verder is Kelly een erg aardige meid. Kan redelijk goed duits, goed genoeg om duidelijk te maken wat je wil en een kort gesprekje te hebben. Erg veel praat ze niet, maar het afspraakje was ook maar voor 20min, dus die kun je beter besteden aan de actie in bed

Lange tijd geleden dat ik een donkere dame heb bezocht (mede omdat ik er in principe niet op val en vroeger wat slechte ervaringen).
    Kelly is mij daarintegen zeer positief bevallen.

Bij het verlaten nog even snel haar naam en werktijden gevraagd.
    Antwoord van de werktijden was eenvoudig: Elke dag (Ga maar uit van laat in de middag tot begin in de nacht)

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 69, Kelly (uitstekend)

was eerder de avond al langs geweest zag eerst een slanke negerin maar was terug naar buiten gegaan dan later terug gegaan op zoek naar een slanke negerin maar ik zag kelly haar gezicht en was verkocht dan de prijs ik wilde maar 20euro geven ze wouw toch 30euro eens binnen was het 20 maar ik mocht het niet hardop zeggen ons gewassen op bed had ze geen gummie meer een gaan vragen dan pijpen was goed zonder handen enkel met de mond dan zij op mij zij was verast maar ze ging toch zitten en ze hield het lang vol dan doggy en cd vol dit is een heel lieve dame enige minpunt was ze hield bh aan vroeger in antwerpen was dit ook zo maar dan was het 12.5euro had mooi gezicht en tanden als ik ooit terug ga ga ik bij deze dame terug kamer nummer 35 2de verdiep
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 20-08-10, 06:32. Reden: "Verleende diensten" aangevuld.

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 69, Kelly (uitstekend)

Deze prachtige verschijning heeft een ongelooflijke, wonderbaarlijke, prachtige, grote kont. Zelf heeft ze een normaal postuur. Heerlijk om op doggystyle te nemen wat ze je ook met al het gemak laat doen. Mooi jong gezicht, ze is namelijk pas 21. Ze zegt van Martinique te komen maar eigenlijk komt ze van Togo. Helaas heb ik haar al een paar maanden niet meer gezien, maar in de tijd dat ze er was was ze soms aan de lopende band bezet. Ze deed ook zoenen(niet tongen) met haar heerlijke volle lippen. Pijpen zonder condoom voor meerprijs. Olie over haar billen masseren(een echte aanrader voor de billen liefhebbers). Verder spreekt ze frans. Duits en engels spreekt ze matig.

Commentaar

Aan het werk...
      X