Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Julia (Ita/Grie)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Julia (Ita/Grie)

ik en een goeie maat van me waren uitgeweest in duisburg.en we hadden nog lust in wat anders.dus op naar de vulkaanstrasse.het was vrij rustig,uiteraard.we waren er rond 5.00.in haus 26 binnen gelopen ,daar was ceyda aanwezig,mn maat zag haar en hij hoefde niet lang na te denken (hij was onder de indruk van haar dikke ass)dus naar binnen gegaan en ik alleen maar eff op zoek naar wat leuks.haus 26 verlaten er waren daar ongeveer 3 dames aanwezig.zat voor mij verder niks tussen.toen haus 21 in gelopen daar was sarah aanwezig en nog een andere dame.ik heb sarah in het verleden veel bezocht,en was niet van plan om nu bij haar binnen te gaan.een keer wat anderds is toch ook wel lekker.even naar 17-19 gelopen hier was het ook zeer rustig.wel meer dames dan de andere laufhausen tot zover.op de begane grond was 1 dame op de eerste etage zaten 2 dames 2e etage 3 en tussen die drie zag ik julia een kleine blonde meid van 25 jaar met een paar flinke jetsers ,voor zo'n klein meisje.dat sprak me wel aan.even een babeltje gemaakt en maar binnen gegaan ze was best spraakzaam en aardig.maar wat was het er toch warm niet alleen op de kamer maar overal ,alle laufhausen was het niet te houden van de warmte.zij vondt het ook erg warm dus samen eerst eff gedouchet waar het ondanks het koele water toch nog erg heet was.ik had haar lekker in gesopt,en vooral die dikke tieten van haar wat een geil meisje beetje kussen ,langzaam aan begon ze zich wat meer op een ander deel van mn lichaam te richten.ze begon lekker te trekken en te pijpen zcd.wat een geil gezicht zat ze lekker op haar knietjes aan mn pik te sabbelen.ze heeft me lekker afgezogen.ik heb haar in haar gezicht gespoten en over haar borsten.ze vroeg of ik zin had (om dat mn lul nog erg hard was)op bed verder te gaan.dit aanbod kon ik toch niet afslaan.dus na deze opfrissing.op het warme bed plaats genomen.en weer begon ze me te pijpen,wel jammer dat ze van die korte bewegingen maakt ik houdt wel van langere halen maar goed ze deed haar best en ze was zeer lief.na het pijpen over gegaan op cowgirl.mooi gezicht met haar lekkere borsten.en toen heb ik haar lekker doggy genomen mocht alleen niet te hard stoten want zij ze ik heb een lange dag achter de rug en heb overal pijn.dus maar rustig aangedaan lekker gekomen.na afloop een beetje gepraat ze komt elke dag met de taxi naar duisburg ze woont in de buurt en haar afkomst ,tja dat moet ik ook maar aanemen maar dat was grieks -italiaans zij ze het zou kunnen maar dan heeft ook 70% van wat daar werkt een griekse of italiaanse afkomst.ik snap dat er mensen zijn met die afkomst en dat is mooi natuurlijk maar ik begrijp niet dat bijna elke dame terwijl je vaak goed kan zien dat het niet zo is zegt dat ze uit italie komt of griekenland.vaak komen deze meiden uit roemenie of polen enz.zouden ze zich schamen voor hun afkomst?ik snap het niet.julia is verder gewoon een leuke meid biedt goede service en ik sluit niet uit dat ze me nog eens terug ziet.goede ervaring gehad,toch nog wat gevonden ondanks het magere aanbod.je kunt toch het beste s'middags of s'avond gaan tot en met 01.00 vindt ik de bezetting goed daarna wordt het toch veel minder.opzich is er altijd wel een leuke dame aanwezig.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 05-07-10, 20:57. Reden: Privé-informatie van de dame verwijderd. Vermelding woonplaats is 100% verboden!
Aan het werk...
X