Duisburg, Vulkanstrasse 13-15, Kimmy (Thai, K34)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 13-15, Kimmy (Thai, K34)

Ik was gisteren al vroeg in de middag rond een uur of 2 in Duisburg. Niet echt een goed moment. Misschien dat er op dat moment hooguit zo een 15 meisjes aan het werk waren.
    Toch waren er op Vulkanstrasse 13-15 al een paar Thaise meisjes op de 2e verdieping aanwezig, waarvan Kimmy (dat is haar Europese artiestennaam) op mij de meeste indruk maakte.

Ik schat haar tussen de 30 en 35 jaar en niet al te mager, mooie borsten en echt een lieve uitstraling. Standaardpakket voor € 30 afgesproken. Nadat we ons van onze kleren hadden ontdaan, ging ze op haar kníeën op het bed en trok ze zich tegen me aan en legde mijn wandelstok mooi tussen haar borsten. Voor alle duidelijkheid... ik had dus nog niet plaatsgenomen op het bed, maar stond dus voor haar. Het duurde dus ook niet lang of ik was op volle oorlogssterkte. Snel een condoom gepakt, waarna ik echt een heerlijke blowjob kreeg. Ze ging toen op haar zij op bed liggen, terwijl ze me heerlijk doorpijpte. Ik kon nu mooi met mijn hand bij haar poesje en dat vond ze geen probleem. Sterker nog... ik werd er toe aangezet. Voelde ook dat ze lekker nat was...

Vervolgens ging ze op haar rug op het bed liggen. Het duurde niet lang of ik had haar benen om mijn middel geklemd. Ze vroeg me vooral om er geen haastwerk van de maken (langsam, langsam!!). Blijkbaar vond ze het zelf een prettige ervaring. Daarna moest ik haar benen omhoog doen en ze als het ware in mijn nek leggen.. Duurde ook niet lang of ze kwam dan ook klaar. Leek mij trouwens ook een goed moment om het schot te lossen.

Echt een hele leuke ervaring met een hoog GFE-gehalte. Hygiëne was trouwens uitstekend. Uitgebreide wasbeurt.

Ze zit op de bovenste verdieping op kamer 34 (trap op, naar links en eerste kamer in de gang aan de rechterkant)

Eind van de maand gaat ze op vakantie in Thailand
    Laatst gewijzigd door Singha34; 04-07-10, 11:04. Reden: spelfouten
Aan het werk...
X