Duisburg, Vulkanstrasse 11, Alisa (Rus)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 11, Alisa (Rus)

Ja ja, gisteravond alweer naar Duisburg gereden. Lekker weer en lekker rondgewandeld daar. Helaas is de "beroemde" Vicky uit Haus 11A momenteel voor een maand vertrokken naar Bulgarije. In de kamer ernaast zit momenteel een jonge russische die je kunt beschouwen als een soort soft versie van Vicky. Allereerst heeft ze kwa uiterlijk wel iets weg van Vicky en haar service steekt ook ver boven het gemiddelde in de Vulkanstrasse uit.
    Maandag ben ik voor het eerst bij haar wezen kijken en heb met het gesproken naar aanleiding van een goede recensie over haar op BRD-kontakt.
    Echter heb ik toen voor Roxana gekozen. Gisteren zag ik haar in Haus 25 waar ze bij een vriendin was. Ze zat daar in normale kleding en vond haar er zo toch wel aantrekkelijk uit zien. Even later liep ze terug naar Haus 11 en ben ik haar achterna gelopen en heb haar daarbij ook aangesproken en afgeproken om even later met haar op de kamer te gaan. Dit heb ik zeker niet berouwd. Het was een erg goede sessie die ver boven het niveau van een gemiddeld Laufhaus ligt. Eerst lekker knuffelen en kussen. Overal mag je bij haar aankomen. Lekker aan haar tepels geknabbelt waar bij zij aan mijn oorlellen zoog. Ook kuste ze mij over het hele lichaam. Zeer opwindend allemaal. Daarna op het bed beland waarbij ze mij een heerlijke pijpbeurt gaf. Lekker stevig waarbij ze met haar hand ook mijn ballen stimuleerde. Daarna overgegaan op cow-girl. Ook heerlijk waarbij ze je ontzettend geil aankijkt. Deze meid is gewoon nymfomaan en geniet zelf ook erg van de sex. Dat merk je gewoon. Daarna heerlijk afgemaakt in doggy waarbij ik het tempo stevig opvoerde en zij met volle teugen genoot net als ikzelf. Leuk compliment achteraf van haar: "bist du gut"!. Verder verloopt de communicatie met haar trouwens een beetje moeizaam omdat ze slecht Duits spreekt en haar Engels ook niet het je van dat is. Maar toch neemt ze alle tijd voor je en probeert ze te communiceren.
    Kortom: een erg goede ervaring rijker. Nadeel vond ik echter dat de hygiëne niet helemaal top was. Althans vond ik dat ze een wat muffig luchtje aan zich had. Kan zijn omdat ze net uit de stad kwam, het erg heet was en ze wat gezweet had. Maar Ok, niet zeuren, dit heb je vaak ook als je na het uitgaan met een vrouw meegaat.

Link verwijderd in verband met mogelijk copyright. (A)

.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 30-06-10, 21:31.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Alisa (uitstekend)

Na een opwindend avontuurtje in de charlottenstr moest ik effe stoom aflaten, zoek dan altijd een geschikt pijpbekje, liefst zonder. Vulcanstr 11 vind ik een goed adres en daar liep ik Alisa tegen het lijf. Niet bijster lollipop, maar toch een aardig meisje, we raakten aan de babbel. Haar diensten konden me overtuigen en het er maar op gewaagd. En niet beklaagd. Alisa is een hele lieve, ik behandelde haar zacht en kreeg veel terug. Haar pijpsessie was ronduit schitterend. Van de wortel tot het puntje en....ham.
    Ik kom zeker nog eens terug naar dit rustige meisje....

Commentaar

nog eens terug geweest naar lieve Alisa, want ik was haarniet vergeten. Heerlijk rustig meisje, geen tijddruk, wederzijds vertrouwen... wat wil je nog meer. Superlekkere zoenen en een supergeile pijpbeurt knalden mijn hersenen uit mijn pan. Ficken in drie standjes, missio bewaard tot het laatste...platgevallen in haar armen. Daarna nog heerlijk naknuffelen.... Alisa is geen fotomodel, maar een schat van een meid.

Commentaar

alisa wasweer fantastisch. ik kan het weten want ik schrijf dit nu op haar laptop.
        een primeur op hookers denk ik.

groetjes uit duisburg

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Alisa(uitstekend)

Ja, dat was even iets bijzonders vannacht!
          Was eigenlijk even aan het kijken hoe het met Vicky ging. Maar toen ik langs de kamer van Alise liep was ik verkocht en ben bij haar op de kamer gegaan. Ze zag er nog veel beter uit dan de laatste keer dat ik bij d'r was. Mooi zonnebank gebruind en een leuk roze outfitje aan. De sex was zoals altijd met haar weer super. Knuffelen, strelen pijpen zonder condoom, wat ze erg lekker doet! en lekker afgemaakt in een zeer heftige cow-girl. Daarna nog erg lang bij haar op de kamer geweest en samen hebben we dus een beetje geëxperimenteerd met haar laptop waarop ik dus direct dat berichtje heb geplaatst. Ook heb ik haar de verschillende fora laten zien, zowel Duitse als Nederlandse. Ze was hiervan erg onder de indruk. Ze wist niet dat er zoveel over dvp's werd geschreven op het internet.
          Nadeel was wel dat het weer erg laat was vannacht. Alise is en blijft wel een topper en zoals ik de vorige keer al meldde een soort soft-versie van Vicky.

Commentaar

Hobbele; heb deze Alisa eind vorig jaar willen bezoeken maar toen ik naar binnen wou was dat niet mogelijk en toen zei ze wat tegen haar overbuurvrouw waaruit ik opmaakte dat ze was gestopt hoewel het pas rond 19.00 uur was. Weet je toevallig op welke dagen ze aanwezig is en wat haar werktijden zijn want ik wil deze topper komende vrijdag of zaterdag ook gaan bezoeken.

Commentaar

ah, dus jij was dat die de hele tijd in haar kamer zat, Hobbele. En ik maar ijsberen.....
              Allez, ben al blij dat ze terug is!

Commentaar

@gouden wortel. Was jij dan ook gisteravond op de Vulkan?
                Over tijden en dagen dat ze aanwezig is heb ik het met haar helaas niet gehad.
                Zou ik zo niet durven zeggen.

Commentaar

Yep.
                  En de deur bleef maar gesloten... (was wel blij dat haar naambordje weer ophing)
                  Dacht nog even te kloppen, maar heb dit uiteindelijk uit beleefdheid maar niet gedaan.

Commentaar

Deze meid die de kamer had naast Vicky al een hele poos niet meer gezien.
                    Iemand die meer weet?

Commentaar

Aan het werk...
                    X