Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Claudia (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Claudia (Roe)

Na twee weken actief te zijn geweest in Oberhausen deze week toch maar weer de Vulkanstrasse met een bezoekje vereerd. Het valt dan toch wel op dat de Vulkanstrasse van een heel ander kaliber is dan de andere Laufstrassen in oa. Essen en Oberhausen.
    Na een tijdje te hebben rondgewandeld besloten om bij de Roemeense Claudia in het Vulkanhaus (kamer 209) naar binnen te gaan. Een lekkere stevige meid met een leuk koppie. Halflang gitzwart haar en een erg vriendelijke uitstraling. En vriendelijk en lief dat is ze zeer zeker. Heb bij haar een top service gehad. Erg goede sex. Een heerlijke pijpbeurt gehad. Lekker lang en stevig waarbij ze zelf ook ontzettend geil werd. Mocht bij haar overal aankomen en heb heerlijk haar tepels gelikt. Daarna begon ze me heerlijk te berijden. Ze bewoog hierbij heen en weer waarbij ze heerlijk haar vaginaspieren gebruikte en ze kreunde en steunde alsof het leven ervan af hing. Ze vroeg me nog of ik niet van positie wilde veranderen maar ik dacht, bekijk het maar ga aub zo verder!! Man wat was ik aan het genieten van dit prachtige schouwspel. Ben dan ook echt super klaargekomen. Daarna nog een hele tijd met haar gekletst. Blijkt ook nog ééns een erg intelligente meid te zijn!
    Dus: super ervaring en werkelijk een aanrader. Zeker als je van een stevig gebouwde vrouw houdt.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Claudia (uitstekend)

ben gisteren avond ook bij claudia terecht gekomen.was idd een lekkere stevige meid.grote natuurlijke borsten en lekkere brede heupen,ze had een behoorlijke houvast.normaal val ik niet op stevige vrouwen maar ik vondt dat ze wat had,ze was ook best knap.toen ik op de 2e etage liep rond te neuzen kwam ze op me afgelopen en ze had me snel overtuigt om binnen te komen.binnen gekomen had ik haar 50 euro gegeven.ze wisselde netjes en gaf me 20 terug.maar ik was al eerder ergens binnen geweest (2e keer duurt wat langer)dus had ik wat meer tijd nodig en zij ik dat ze die 20 euro mocht houden in ruil voor wat meer tijd.vond ze prima,gelijk naar de douche gelopen allebei wassen.vindt ik altijd wel een plus punt toont toch wel aan dat deze meid weet wat hygieene is.na het wassen tikte ze me op mn schouder ik liep al richting het bed, ik draade me om en ze begon me lekker te zoenen.ze maakte me duidelijk dat ze dit normaal gesproken niet deed,dat weet ik dan ook niet moet ik ook maar aanemen maar het was in iedergeval erg lekker.tijdens het vrijen duwde ze mij op bed en ging op me zitten.ze waarschuwde me dat ik niet moest schrikken mn pik was al verschrikkelijk hard en ze ging boven op me zitten,want zij ze ik doe niks zonder condoom.maar ze ging wel lekker met haar gestoppelde kutje over mn pik schuren.ze duwde haar grote borsten ook lekker in mn gezicht.beetje kussen en wat vingeren,ze werd erg nat.ze pakte een condoom (was wel een beetje te strak)en begon me lekker te pijpen.na ongeveer 5 minuten vroeg ze welke positie ik wenste ,en ik vroeg haar om boven op te komen dat deed ze graag.ze ging op mijn harde paal zitten en ging heerlijk heen en weer bewegen.ik hield het niet meer en vroeg haar om andere positie ,doggy natuurlijk want die dikke billen wilde ik van achteren weleens flink rammen.ze kromde haar rug ook goed en zo kon ik haar vol nemen.fantastisch klaargekomen flinke lading in het rubbertje gespoten.ik mocht nog niet direct van het bed ,niet dat ik dat erg vond.maar ze wilde nog wat zoenen en na praten.ik wilde weer gelijk naar een andere dame opzoek gaan.hele gezellige dame heel erg lief ook.na het praten en zoenen aangekleed en weer verder gegaan.ik moet zeggen als ik claudia weer tegen kom zal ik haar zeker niet snel voorbij lopen.zeker voor herhaling vatbaar,aanrader!

Commentaar

gisteren nacht weer eff bij claudia binnen gelopen en ik zal er kort over zijn het was gewoon weer net zo goed als voorheen.hele lieve dame en ze bied goede service.

Commentaar

Nieuwsgierig geworden over de positieve recensies van Claudia ben ik vroeg in de avond naar Claudia gegaan; echter een andere dame vertelde dat ik nog zo'n 5 minuten moest wachten. Toen ook die voorbij waren klopte één van de meiden vlak bij haar op haar deur waarop Claudia opendeed en zei dat het nog zo'n 10 minuten ging duren. Ik maar even naar buiten gegaan en een sigaretje opgestoken want het was behoorlijk warm op de gang. Toen ik terugkwam was haar deur open en kon ik binnenkomen. Wat mij opviel was haar mooie figuur en haar leuke koppie; ik hou wel van stevige meiden en haar borsten mochten er ook wezen maar haar vriendelijkheid viel mij het meeste op. De kamer was best groot maar wat mij opviel was dat er géén spiegel te bekennen was. Op het hoofdeinde had je daar mooi plek voor gehad waar nu een soort skaibekleding tegen de muur zat. Toen ik daar met Claudia over begon vond ze zelf ook dat een spiegel de sex (sfeer) nog spannender zou maken en het zou mij niet verbazen dat na haar vakantie er een spiegel(s) te bewonderen is/zijn. Ze gaat trouwens half september tot eind september met vakantie. Over de sex niets dan lof; beffen toegestaan en zeer servicegericht. Ik zei nog tegen haar dat ik meestal moeite heb om klaar te komen maar bij haar ging het zeer voorspoedig waarop ze me spontaan een zoen gaf. Een zeer gezellige en lieve meid en ik zei gelijk tegen haar dat ze me zeker terug gaat zien. Ik wenste haar een goede vakantie toe en zij mij ook waarop ik haar na 3 afscheidszoenen tevreden verliet. Deze meid wordt samen met Vicky (nr.11) en Alina (nr.21) mijn vaste drie dvp.

Commentaar

Afgelopen maandag ook weer bij deze leuke dame geweest. Haar service is gewoon top. Super pijpbeurt, daarna lekker cow-girl (man wat een aanblik als ze met die enorme tieten bovenop je zit), en lekker afgemaakt in doggy. Wat een lekker lichaam heeft deze dame toch en wat neukt dat lekker! Voor mij nooit geen bottenpakket meer!
          Ze heeft bovendien een ontzettend lief karakter en neemt alle tijd voor je.
          Super meid gewoon!!

Commentaar

Vanavond richting Duisburg "gezogen". Had de recensies over deze meid vooraf nog niet gelezen. Eenmaal aangekomen liet ik de louche laufhausen links liggen en richtte me op de omgebouwde garage en het stijlvollere 17-19. Eerlijk is eerlijk, een hoog "lekker wijf" gehalte. Maar na 2x wandelen kon ik niet om Claudia heen. En werkelijk niets maar dan ook niets is gelogen van wat gezegd is. Man wat een meid! Gewoon een heerlijke stevige meid met heerlijke tieten en een heerlijke kont! Eenmaal binnen zeer vriendelijk, ik ontdeed mn bovenkleding en ze gooide me zowat tegen de muur! Begon heerlijk tegen me aan te rijden en me te zoenen. De toon was gezet. Ze nam me mee om het zaakje te wassen, zij was eerder klaar en ging alvast op bed liggen. Ze leidde me gewoon en zorgde ervoor wat ik moest doen: beffen. Ik ben er voor gaan liggen en ze genoot er oprecht van. Na een tijdje was ik aan de beurt, condoompje om (extra inspanning was na dit geils niet meer nodig) en werd heerlijk gepijpt. Ze kijkt je af en toe aan en dan zie je dat dit werkelijk waar een hele mooie meid is. Ze nam de tijd en vergat ook mn ballen niet. Ze is vervolgens op me gaan zitten en ik kon maar niet van haar tieten afblijven, heerlijk gewoon. Afgerond met doggy, maar ja, zo'n blik voor je, die kont en heerlijke kut, tja dan ben ik weg... Heerlijke sex. Zwaar girlfriend gehalte. Na afloop nog lekker geluld. Ze is 6 maanden nu in duitsland maar spreekt goed duits. Daarnaast nog engels, frans en spaans. Meid met inhoud, in 2 betekenissen! Niet lang fakkelen de volgende keer. Voor 20 euro meer zou ik helemaal gek worden zei ze...denk dat ik dat niet kan weerstaan de volgende keer... Aanrader!
            Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 02-09-10, 20:43. Reden: Bericht en recensie samengevoegd.
            Once you pop you can't stop...

Commentaar

Gisteren laat in de middag weer binnengegaan in bovengenoemd huis waar ik Claudia niet aantrof; toen mijn ronde maar verder vervolgd en kwam ik een andere meid tegen waar ik naar binnen ging. Daarna nog wat verder rondgekeken waarna ik toch maar weer naar Claudia ben gegaan en daar stond ze opeens weer op dezelfde plek als toen ik haar voor het eerst tegenkwam; namelijk weer tegen de muur naast de deur van het trappenhuis.
              Ik had haar zo mee willen nemen; zo prachtig zag ze er uit in haar rode jurk met lange mouwen. En dan niet te spreken over haar lekkere grote borsten en haar knappe gezicht en haar geweldige karakter. Ik was eigenlijk niet van plan om naar binnen te gaan daar ik nog geen half uur daarvoor al van bil was gegaan maar Claudia zag er zo onweerstaanbaar uit dat ik de verleiding niet kon weerstaan. Wat mij opviel was dat ze een kamer was opgeschoven nl. nu 210 waar ze zelf niet tevreden mee was want het was inderdaad kleiner als haar vorige kamer en dat gold zeker voor de grootte van het bed, maar ze was net terug van vakantie en dan wil het wel eens voorkomen dat je kamer opeens door een ander wordt ingenomen.
              Ze vertelde me nog dat ze nog op Hookers had gekeken en een recensie had gelezen die van niemand anders kon wezen dan van mij omdat het onderwerp van de spiegel(s) ter sprake kwam. We moesten er allebei om lachen.
              Over de sex verder niets dan lof want Claudia doet er alles aan om de sex zo aangenaam mogelijk te maken. Alleen was ik dit keer niet in staat om tot een hoogtepunt te komen maar dat was geheel mijn schuld omdat ik mijn kruit te kort vòòr Claudia al had verschoten. Hopelijk krijgt ze gauw weer een wat ruimere kamer met voor mij de aanwezigheid van een spiegel want ik vind het eenmaal een geil gezicht om er regelmatig naar te kijken tijdens het sexen. Ze vertelde me dat ze vandaag weer zal beginnen rond 16.00 uur. Desondanks met een tevreden gevoel bij haar vertrokken.

Commentaar

Ja ongelooflijk, ik heb haar een keer of vier bezocht. Telkens voor mij het ultieme girlfriend experience gevoel. Flinke meid met super borsten en een flinke kont, maar het staat haar uitstekend. Soms neemt ze de moeite om zichzelf heel mooi op te maken en dan is het best een knappe verschijning Soms ook loopt ze door de gang met slippers en een zwarte jurkje, dan is het wat minder. Gisteravond zat ze heel mooi in de make up en droeg ze een fluor groen doorschijnend jurkje waarin haar dikke tieten mooi zichtbaar waren. Ook had ze hakken aangetrokken, dan wordt ze nog wat groter Echter vroeg ze me voor een leuk adresje in Nederland. Aangezien ze geen liefhebber is van (sauna) clubs heb ik haar geadviseerd om het eens te proberen bij de wallen van Maasbracht. Wellicht dat ze daar binnenkort te vinden is.
                Laatst gewijzigd door 2COOL; 11-10-10, 09:55. Reden: verbetering

Commentaar

Recent geweest, gevallen voor haar vriendelijke uitstraling, mooi gezicht en ogen, en haar levenslust.
                  Ze straalt iets uit.

Hel leuke dame, intelligent, kunt er een goed gesprek mee voeren heb ik ook gedaan na afloop. Sigaretje of 2 gerookt en relaxed gesproken.

Daarvoor lekkere sex met haar gehad, zij boven doet ze erg goed, steeds o0ogkontakt, die waanzinnig mooie zachte naturel borsten voor het grijpen, helemaal goed.

Pijpen was niet bijzonder, snel afgelopen ook.
                  Missio in een paar varianten, ze is best lenig en natuurijk bring the dogs in: doggiestyle whatelse gefinished.

Korte masage gehad, niet niveau Wandi maar kan ermee door, ze deed haar best, leukste was het kletsen tijdens de massage. Ze is vrij open en een makkelijke prater.

Ze zei ik ben geen fotomodel, wat is dat toch met al die vrouwen die aan een standaard door de reclame en tv opgedrongen schoonheidsideaal willen en denken te moeten voldoen ? Claudia is een prachtig exemplaar en ik vind haar lichaam opwindend..

Denk dat ik haar nog wel een keer bezoek.
                  Jammer vond ik dat ze niet wilde kussen, maar ik moet haar daarin respecteren.
                  Anderen hadden meer geluk, you win some you lose some

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Claudia (goed)

Wederom weer eens bij Claudia binnen geweest, gisteravond verscheen ze in een rood doorschijnend jurkje . Ik heb haar uitgelegd dat het fluor groene en het rode jurkje haar beter staat dan het saaie zwarte. Ook had ze weer de moeite genomen om haar gezichtje heel mooi op te maken, eenmaal binnen was het weer een heel geil feest. Eerst begon ze me lekker op te geilen terwijl ik mijn kleren nog aan had, daarbij mocht ik haar heerlijk "anfassen". Ik heb haar ook verteld dat ik haar figuur heerlijk vind, een vrouw met flinke borsten en kont, hierbij straalde ze en schoot het GFE gehalte naar ongekende hoogte . Ik geloof niet dat ik ooit zo close ben geweest met een dame van plezier, zelfs niet met mijn eigen vrouw. Na de gebruikelijke standjes en 30 euro verder ging ik weer met een zeer voldaan gevoel naar huis .

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Claudia (goed)

Gisterenmiddag gelijk na aankomst in Duisburg Claudia weer opgezocht.
                      Toen ik op de 2e etage was aangekomen zag ik zo gauw niet waar de kamer van Claudia was maar het bleek dat ze iets naar rechts was opgeschoven; in ieder geval heeft ze nog altijd haar naam op de deur staan. Toen ik binnenkwam omhelste ze me en wilde ze me direct de spiegel laten zien waar ik het een keer met haar over had
                      Op het bed lagen nog allemaal make-up producten en ze vertelde me dat ik haar eerste klant was dus ik kon haar alvast opwarmen
                      Ze was dit keer gekleed in een zwart jurkje met iets van een tijgermotief daarin verwerkt. Ik zou haar graag wel eens willen zien in een spannend lingeriesetje met bijvoorbeeld zwarte kousen maar dat kan ik dan beter aan haar vragen.
                      Ze was een beetje aan het uitdagen en danste wat waarna ze met haar handen tegen de muur voorovergebukt ging staan en ik van achter tegen haar aan en dan met mijn linker ooghoek links kijkend naar de spiegel; dat is wel een geil gezicht toch?
                      Claudia is een open meid die altijd wat te vertellen heeft maar wat ze kwijt wil blijft onder ons. Helaas is mijn Duits niet van het niveau dat ik altijd makkelijk wederwoord kan bieden en soms moet zoeken naar woorden want met Claudia is er gesprekstof genoeg en begin je zelf niet dan heeft Claudia wel wat te vertellen.
                      Ze maakt altijd oogcontact met me en heeft een vriendelijke uitstraling. De sex was weer lekker en hoop haar spoedig weer te ontmoeten.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Claudia (Roe)(goed)

Claudia gisteravond na lange afwezigheid (ruim 6 maanden) weer gezien en gesproken; ze zit nog steeds in het nwe vulkanhuis 17-19 bgg kamer 504. Ze stond bij de deur geheel in zwarte sexy lingerie gekleed. Ik ging naar haar toe en ze zoende me 3 keer en heb wat met haar gepraat. Ze is erg vriendelijk en open en heeft een positieve uitstaling. Ze vroeg of ik binnen wilde komen; ik twijfelde want even daarvoor had ik nog gesexed dus leek het me beter niet te snel weer van bil te gaan om een teleurstelling te voorkomen waar ze niet moeilijk over deed waar anderen je toch proberen over te halen naar binnen te gaan.
                        Gisteren zou ze tot erg laat (05.00 uur) doorwerken en vandaag begint ze vroeg in de middag tot een uur of 00.00 uur.

Commentaar

En Claudia is weer actief!!
                          Ze heeft nu een kamer in de aanbouw van 17-19.
                          Ik meen op de 2 etage.

Commentaar

Ben vanmiddag even wezen kijken en Claudia zit idd. op de bovenste dus 2e etage kamernummer 708. Je kunt haar niet missen want naam en foto op de deur. Helaas bleef vanmiddag de deur gesloten maar vanavond ga ik het alsnog proberen want toen ik haar foto zag wou ik zo snel mogelijk naar binnen want ze ziet er prachtig uit en bovendien is het een alleraardigste meid die ik te lang niet heb bezocht; maar heb haar dan ook sinds mijn melding van haar aanwezigheid na een half jaar afwezig te zijn geweest ook niet meer aangetroffen. Weet eigenlijk niet wat haar werktijden cq -dagen zijn dus misschien dat Hobbele of iemand anders dit wel weet.

Commentaar

Claudia is een jaar weg geweest en niet een half jaar zoals je zegt Robbie, zij is nu weer terug van vakantie en werkt nu al een paar weken. Zij werkt vrijwel elke dag maar dat weet je natuurlijk nooit met deze dames, haar werk tijden verschilt dan ook. Als je in de avond zou komen dan heb je veel meer geluk. Ik herkende haar eerst helemaal niet maar zij herkende mij wel Ik ben dan ook gelijk voor een paar uurtjes bij haar binnen geweest om alles in te halen Claudia is een echte lieve meid althans bij mij Ga binnenkort weer naar haar toen om even een goed gesprek te hebben
                              Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 10-05-13, 19:01. Reden: quote

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jermaine Bekijk bericht
                                Claudia is een jaar weg geweest en niet een half jaar zoals je zegt Robbie, zij is nu weer terug van vakantie en werkt nu al een paar weken. Zij werkt vrijwel elke dag maar dat weet je natuurlijk nooit met deze dames, haar werk tijden verschilt dan ook. Als je in de avond zou komen dan heb je veel meer geluk. Ik herkende haar eerst helemaal niet maar zij herkende mij wel Ik ben dan ook gelijk voor een paar uurtjes bij haar binnen geweest om alles in te halen Claudia is een echte lieve meid althans bij mij Ga binnenkort weer naar haar toen om even een goed gesprek te hebben
                                is claudia die dame met de tattoo van de 3 bloemetjes bij dr heup??
                                zo ja ben ik er net van terug, heerlijke DVP
                                heerlijk lichaam, zoenen en al volgende keer blijf ik langer bij haar

Commentaar

Bij mijn aankomst in Duisburg eerst de huizen in de vulkanstrasse 11-13, 17-19 en 25-27(oud) doorgewandeld maar de bezetting stemde mij niet tot tevredenheid. De dvp Elena op nummer 11 en Maria op nummer 27 die ik enige tijd terug heb bezocht en gerecenseerd waren helaas niet aanwezig. Wist wel via een wandelaar (met dank) dat Claudia op de bgg van het nieuwe vulkan 17-19 weer terug was van vakantie dus ging ik daar maar even kijken. Gelukkig zag ik haar en ze was bezig met het dweilen van de vloer. Haar deur was open en toen ik bij haar deur stond omhelsde ze me gelijk. Omdat ik geen zin had om verder te zoeken ging ik gelijk bij haar naar binnen. Ze vertelde me dat ze net gedouched had en eigenlijk niet aan het werk was en ik was dus haar eerste klant. Claudia heb ik een tijd al niet bezocht maar haar vriendelijkheid en haar voorkomen (een beetje stevig maar niet te en haar mooie naturelle borsten) geven mij aantrekkingskracht om haar te bezoeken. Hygiëne is dikvoormekaar want voor- en achteraf een wasbeurt. Op bed positioneerde Claudia zich in doggy-style en in die positie wil ik haar een lekkere likbeurt geven. Claudia laat merken hier ook van te genieten en na een tijdje mijn liksessie vervolgd maar dan in de missio wat een wat comfortabeler houding is en je nek ook minder belast. Daarna wat lichaamsverkenning waarbij ik met haar borsten mocht spelen en daarbij ook wat sabbelen aan haar tepels. Claudia zag dat mijn pik al aardig was gegroeid en dat stemde haar tot tevredenheid. Vervolgens een niet onverdienstelijke pijpbeurt waarbij ze na een tijdje aangaf of ze verder moest gaan of dat ik wou overgaan tot het neuken en ik koos voor het laatste aangezien mij pik al gebruiksklaar was . Heb eerst de cow-girl positie met haar gedaan en om ons niet teveel te vermoeien dit eventjes volgehouden waarna over te schakelen op de doggy-variant. Deze positie wat langer aangehouden en daarna ging ze plat op haar buik liggen zodat ik haar diep kon penetreren. Deze positie een tijdje volgehouden en mijn favoriete standje (missio) voor het laatst bewaard. Ik was mij goed aan het concentreren want de laatste keren dat ik bij haar was lukte het op de één of andere manier niet maar omdat bij Claudia geen tijdsdruk is was ik relaxed en kwam ik na een tijd heerlijk klaar. Was weer een goed begin van mijn dagje Duisburg en ben benieuwd hoe het later zal gaan vanavond en vanacht. Kortom Claudia was weer een positieve start en ze vertelde mij nog de komende 6 of 7 weken hier aanwezig te zullen zijn. Na mijn bezoek zou ze eerst nog wat gaan eten en pas later weer terugkeren omwille van de warmte. Het was bij Claudia op de kamer goed uit te houden maar als het te erg wordt qua temperatuur neemt ze een break en ik geef haar geen ongelijk. Overigens had ze de ventilator aanstaan en was de warmte op haar kamer goed te verdragen. Haar kamer bevindt zich aan de linkerkant als je de schuifdeuren binnenloopt maar ze wist me te vertellen dat de andere zijde eigenlijk te warm is om sex te bedrijven aangezien daar de hele dag de zon schijnt. Claudia was dus weer goed op dreef en het is een meid met wie je leuk een gesprek kan voeren (in het Duits) en de sex daar valt ook helemaal niets op aan te merken.

Commentaar

Claudia weer eens bezocht. Zag er erg sexy uit met haar zwarte kousen en haar prachtige lichaam met fraaie natuurlijke voorgevels die ik aandachtig heb geïnspecteerd. Erg vriendelijk en tijdens de sex blijft ze je gewoon aankijken; je zou er verlegen van worden. Heb een plezierig ruime 20 minuten met haar doorgebracht en diverse standjes met haar gedaan.
                                    Ze zit trouwens aan de andere kant als voorheen d.w.z. bij de ingang 2e kamer rechts in het nieuwe gedeelte van 17-19.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19 (k504), Claudia (Roe)

Inderdaad, zoals Robbiex het al mededeelde, de vriendelijke Roemeense Claudia is alweer een tijdje aanwezig in kamer 504 van het nieuwe Vulkanhaus.

Ik vond het dan ook vorige week best wel hoog tijd om haar eindelijk weer ééns met een bezoekje te gaan vereren want het was ondertussen al een tijdje geleden. Als ik me niet vergis op de kop af 2 jaar. In die tijd kwam ik trouwens zeer regelmatig bij haar over de vloer.
                                      Het leuke was dat, ondanks dat het al lang geleden was dat ik haar bezocht had, zij nog veel details over mij wist te vertellen en nog precies wist welk werk ik toentertijd deed. Vind dit toch wel een opstekertje. Zeker als je nagaat hoeveel verschillende klanten zo'n dame in die 2 jaren te verwerken heeft gehad. Ik doe het haar in ieder geval niet na.

Claudia is een wat forsere dame. Altijd al geweest ook. Fors is wat anders als dik of vet. Dat gaat in haar geval sowieso op. Ze mag dan wat forser zijn maar het lijkt wel of er geen grammetje vet aan haar lichaam zit. Sterker nog, ik vind dat ze een erg sterk en zelfs sportieve lichaamsbouw heeft. Ik spreek zelfs van een super strak lichaam. Een lichaam, zoals eerder gezegd in dit draadje, gezegend met een paar enorme jetsers en een prachtig vol en stevig achterwerk. Een echte vrouwelijke vrouw. En laat dat nu net zijn waar ik enorm voor val.
                                      Met deze vriendelijke en lieve dame valt enorm fijn de liefde te bedrijven. Geen wonder met zo'n behendig lekker lichaam en zo'n vlotte losse instelling. Heel veel standjes zijn bij haar dan ook mogelijk. Ze schept er overduidelijk plezier in om op een wilde en luidruchtige manier tekeer te gaan. Naja, laten we het erop houden dat ik het was die daar de aanzet toe gegeven had. Echter, zij deed vrolijk mee en dat terwijl de achter (nood) deur van haar kamer wagenwijd openstond. Dit leidde naderhand tot nogal wat verbaasde gezichten bij haar collega's in de aangrenzende kamers toen ik de kamer verliet. Ach, wat kan mij het verdommen. Als je maar lol hebt toch? Er zullen heus nog wel vreemdere dingen gebeuren in die kamertjes. Wij hebben ons in ieder geval na afloop van de sessie kapot gelachen om onze escapades. Daarnaast valt met Claudia trouwens ook heel goed op een serieuze manier te converseren en toont ze veel aandacht voor haar klant.

Het was in ieder geval een super sessie die weer veel te snel voorbij ging. Met drie kussen heeft ze afscheid van me genomen en de hoop uitgesproken dat ze nu toch hopelijk niet weer 2 jaar op me hoeft te wachten. Haha...Ik denk het niet!! Zo'n sessie is zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Claudia (Roe)

vandaag op nummer 505.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Claudia (Roe)

Iemand enig idee of deze schoonheid nog in Duisburg(of ergens anders) werkt..?