Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Marie (Dui, K108)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Marie (Dui, K108)

Vrijdag ben ik weer eens in de Vulkanstrasse geweest, na een paar rondjes door de loods te hebben gelopen zag ik in het achterste deel van het middenpad, aan de linker kant deze mooie Duitse meid staan. Aan het raam van haar kamer was een brief met de naam Marie Germany plus twee foto's van haar geplakt, dus ze is gemakkelijk te herkennen.

Na afgesproken te hebben dat ik voor 50 euro een half uur zou blijven voor de standaard service PMC, NMC stapte ik bij haar naar binnen en gaf haar het geld. Na me even aan de wasbak te hebben gewassen ging ik op bed liggen en nadat ze mijn pik had hard gemaakt deed ze er een condoom omheen en begon met pijpen, dit deed ze opzich niet slecht maar nadat er pas tien minuten van het half uur voorbij waren begon ze al te zeuren dat ik snel moest klaarkomen omdat de tijd volgens haar bijna om was, neuken kon daarom ook alleen maar als ik zou bij betalen wat ik uiteraard niet heb gedaan, dus om er maar vanaf te zijn zei ik haar dat ze me dan maar even moest aftrekken, zodat ik snel weg kon want door dit gezeik had ik toch al geen zin meer, echter eistte ze eerst 20 euro extra daarvoor, toen heb ik mezelf maar even snel afgetrokken en ben daarna maar gegaan.

Wat mij betreft is dit een echte TMM, dus wees gewaarschuwd

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Marie (voldoende)

met dank voor de waarschuwing. Heb daar laatst enorm staan twijfelen aan de deur, want ik vind het een heel mooi meisje en ze was wel vriendelijk. Als ik nadien besliste bij haar binnen te stappen was ze haar kleertjes aan het aandoen en gunde me amper een blik. En als ze onvermijdelijk keek dan nog een blik van "ik moet je niet". Allee, tis dus niks geworden en het zal wel nooit iets worden dan...
    enne, de naam is Maria, niet dat het veel scheelt..

Pas op voor verwarring met Tsjechische Maria die in hetzelfde gangpad zit maar dan achterin. (A)
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 19-06-10, 19:39.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Maria (Duitse) (voldoende)

Nee de naam was echt Marie.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Marie (Duitse) (voldoende)

klopt, is Marie. We hebben het over dezelfde dame.

Commentaar

Heel mooi meisje...wat een prachtig figuur.
          Ze krijgt op duitse sites best wel goede reakties.
          Hoewel het eerste verhaal van deze thread aan duidelijkheid niks te wensen overlaat.

Standaard goede service schrijven ze daar, maar goed dat is dus info uit de tweede hand.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
            Heel mooi meisje...wat een prachtig figuur.
            Klopt helemaal, prachtig figuurtje.

Kwam haar van de week tegen. Ze stond in een zeer strakke nep-lerenlegging en zwarte bh zichzelf op te maken voor de spiegel in haar kamer.
            Ze had volgens mij niet in de gaten dat ik in de deuropening stond (ze had ook muziek aan) en genoot dus stilletjes van het uitzicht.

Uit mijn ooghoek zag ik het naambordje op haar raam. Opeens begonnen een paar hersencellen heel actief te worden en attendeerden mij op de recensie van duitslandfan over haar.
            Aangezien ze te druk met zichzelf was en deze recensie in het achterhoofd ben ik verder gaan wandelen.

Commentaar

Zit nu in de Vulkanstrasse 17-19 op de eerste etage.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
                Zit nu in de Vulkanstrasse 17-19 op de eerste etage.
                Kamer 108

Onvriendelijk en bot aan de deur...zal er nooit heengaan.

Commentaar

Aan het werk...
                X