Duisburg, Vulkanstrasse 26, Shakira

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Shakira

Gisteavond naar duisburg gereden na een paar potten bier en wat gebabbel boven in het cafe waar een goede vriendin van mij achter de bar werkt, naar beneden de loods ingegaan gekozen voor een braziliaanse meid met een super mega kont waar ik de naam van ben vergeten. Afgesproken €50 voor pzc, doggy(nmc) en een facial alles was redelijk zakelijk en snel maar best ok. Totdat we bij de facial aankwamen enze doodleuk zei dat het niet de bedoeling was om bij haar in het gezicht te komen en dat ik maar bij mij eigen in het gezicht moest komen haha ik zag er de humor nog wel even van in totdat ze aggresiever werd en zei dat ik ze dan nog maar even doggy moest pakken 1minuut welteverstaan dus met frisse tegenzin maar gedaan totdat ze begon af te tellen, belachelijk gewoon!!! Ik stopte ermee trok mijn kleren aan en wilde gaan toen begon haar aggresieve gedrag jegens mij en dat pikte ik niet na wat geschreeuw over en weer dreigde ze dat ze die belachelijke kleerkasten ging halen. En ze begon te bellen aangezien ik een stug kop ben en niet zo snel bang, lekker gewacht ze werd al iets rustiger en begon zichzelf goed te praten. Na een paar minuten stonden er een paar gasten in de gang mij intimiderend aan te kijken bij het vetrek nog effe snel gezegd dat ik daar niet koud of warm van werd en rustig het pand verlaten. Wat een slechte ervaring zeg ben regelrecht haus gaby in gelopen en alina gepakt dus nog iets van plezier gehad. Maar ook dit maakte deze waardeloze ervaring niet helemaal goed. Jongens ik hoop dat dit eenmalig zal zijn en dat ze gister niet goed in haar vel zat. Anders een waarschuwing let op met deze dekselse dame
    I like them big bigger biggest!!!

Re: duisburg, vulkanstrasse 26, - (matig)

Zie af en toe een braziliaanse dame in haus26 die aan deze beschrijving voldoet.
    1x met deze dame gepraat en was standaardpakket voor 30 euro, maar voor 50 euro was echt alles mogelijk (twijfelde, maar haar niet bezocht).

Stond lange tijd bij de 5 nieuwe kamers achter de pizzeria en daarvan de 2e.
    Afgelopen vrijdag deze braziliaanse gezien in de linkergang, 1 van de kamers voor het tussenstukje waar zo'n stoel in een nis staat.

bigtits lover, klopt deze beschrijving van de kamer waar je haar hebt bezocht?

Commentaar

Re: duisburg, vulkanstrasse 26, - (matig)

Deze Braziliaanse noemt zich Shakira. Zij-ingang, meteen rechts, dan vierde of vijfde kamer.
      Laatst gewijzigd door Commodore64; 25-12-11, 17:32. Reden: opmerking mod verwijderd

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Shakira (matig)

Jongens klopt bedankt voor de aanvullende informatie, en stev ja voor 50 euro alles erop en eraan goed dat je bent doorgelopen wat een oplichtster.
        I like them big bigger biggest!!!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Shakira (matig)

Kwam er net achter Dat Shakira te zien is op de website van Haus26.

http://eros26.de/neue-girls.html
          Ze is de dame op de 1 na onderste rij.

De foto waar je die dikke kont van haar ziet heeft ze ook op haar raam hangen (als je met de muis over de foto gaat is het foto bordell_255.jpg).

Zo wordt het dus extra duidelijk welke dame je voorbij moet lopen.

Commentaar

Aan het werk...
          X