Duisburg, Vulkanstrasse 26, Maya (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Maya (Pol)

In de loods (Vulkanstr. 26 dus) Maya bezocht. Zij-ingang nemen, meteen naar rechts, tweede raam. Maar ik zeg er bij: ze zou binnenkort een paar weken naar huis gaan, dus ik weet niet of ze momenteel werkt. Maya is blond & slank & mooi, ze is in dat pand bijna een verademing tussen al dat zwartharige Roemeense en Bulgaarse geweld. Het bezoek was alleszins bevredigend en Maya is aardig, komt de afspraken prima na. Toch blijft het wat mij betreft bij die ene keer, want ik was niet geboeid. Dit keer bedoel ik dat ik overdrachtelijke zin, niet in letterlijke. Maya, kortom, vond ik lief en mooi, maar niet spannend.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Maya (goed)

Ik ben er in de nacht van dinsdag 14 juni op woensdag 15 juni geweest. Geen bijzondere ervaring. Pijpte een klein beetje over de bovenkant van de eikel. Ik mocht haar wel lekker aanraken. Zowel borsten als poesje. Daarna kwam ze op me. Nog geen vijf seconden later vroeg ze welk standje ik wilde. In missionaris afgemaakt. Ging snel want ik had het zakje flink vol zitten.
    Ze komt uit Polen. Zit momenteel op kamertje 113. Dit is echter een ander kamertje als in de vorige recensie. Toen ik vroeg hoe lang ze er al werkte, antwoordde ze dat ze die dag pas gekomen was. Ik weet niet of ik dat moet geloven.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Maya (goed)

Gisteren ook even bij deze dame binnengeweest. Eenmaal binnen herkende ik haar van een eerder bezoek een aantal maanden geleden.

Ze bevestigde eerder aan de andere kant van de hal (in de buurt van 403/404) gewerkt te hebben.

Na het ontkleden en wassen plaats genomen op het bed. Na een goede sessie Frans overgegaan in zij bovenop. Helaas was ik iets te gespannen en kwam het allemaal wat te snel.

Al met al dus jammer dat het zo kort duurde, maar een zeer knappe en aardige dame.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Maya (uitstekend)

Gisteren bij poolse Maya geweest. Min of meer dezelfde ervaring zoals Pikkus beschrijft; pijpen hoofdzakelijk over de eikel. Je moet vantevoren je handen wassen en mag haar dan overal aanraken. Ze heeft een mooie, gladde huid. Echt reclame voor Oil of Olaz of Nivea.

Na het pijpen kwam ze op me zitten. Vrij snel (geen 5 seconden, maar binnen 1 minuut) vraagt ze welk ander standje je wilt neuken. Gekozen voor doggy en haar even flink aangeduwd totdat het rubber gevuld werd. Neuken was prima.

Leuke meid, maar wel een die de baas is tijdens het bezoek. Zelf bepaal ik liever wanneer ik van standje wissel.

Ze zei dat ze nog maar twee maanden in Duisburg werkte (van een Duisburg-kenner vernam ik dat ze er al veel langer zit) en was geinteresserd in het werken in Nederland. Na afloop nam ze ook redelijk de tijd om te spreken.

Tja, leuke meid, ook om te zien. Klein geldwolfje denk ik, hoewel ze absoluut niet aandrong op meer geld. Ik zou haar zeker nog wel een keer weer willen bezoeken. Alleen zitten er teveel andere lekkere meiden in Eros 26 die ook nog bezocht moeten worden....

Commentaar

Aan het werk...
        X