Duisburg, Vulkanstrasse 11, Silvia (K25)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 11, Silvia (K25)

Lolita dame uit huis 11b, 2 de etage en vanaf de trap omhoog linker hoek, deur waar je vanaf de trap omhoog tegenaan kijkt.

Lang krullend zwart haar, spleetjes tussen de tanden, redelijk knap gezicht, vooraan in de twintig en een super mooi klein lichaam voor de lolita liefhebbers, geweldig. Dit is ene hele echte lolita...

Ze is heel stil er komt niet veel uit, ik kreeg geen kontakt met haar. Ze is wel relaxt en niet gestresst ofzo. Ze begon met pijpen zc, dat deed ze heel lang en heel lekker en heel gevarieerd. Kan het alleen waarderen met goed tot zeer goed.
    Ze ging maar door ik moest zelf vragen om te gaan neuken. Ze kwam bovenop maar dat was niet goed ze is erg kleingeschapen dus ze bewoog niet veel. Missio geprobeerd, daar klemt ze je af en kun je maar half stoten. Doggie was beter kon voorzichtig wat dieper doorhalen en heel lekker klaargekomen. Ik was al erg geil van het pijpen en haar lichaam geworden.En ze is heel strak.

Neuken waardeer ik toch als goed, wat niet is is niet, ze is gewoon erg klein.
    Kan me voorstellen dat het voor veel mannen wel een afknapper is omdat je de meeste dvp veel harder en zonder problemen kunt nemen. Ze zei op een gegeven moment, in doggie, zelfs dat ik het rustig aan moest doen terwijl ik niet extreem bezig was en niks bijzonders heb hangen

Na afloop wast ze zich netjes maar een gesprek is niet mogelijk ze kijkt wat triest ik weet niet wat ik ervan moet denken. Service is voldoende maar er is veel beter te krijgen in Duisburg. Pijpen doet ze technisch weer heel goed.
    Of ze voor herhaling vatbaar is ? Voor mij wel omdat ik haar lichaam bijzonder fraai vind en ze heel lekker en lang je zc pijpt.Jammer is dat ze een beetje mechanisch werkt en niks uitstraalt.

Maar ik ben bang dat als ik haar lichaam zie dat ik voor de bijl ga. Ga dit weekend weer eens kijken, wie weet.Maar er is zoveel lekkers daar, alleen al in en rond huis 11 en 11b.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Sofia (goed)

Weer geweest en het was weer lekker, pijpen zc lekker zachtjes en sensueel en neuken ook goed.Heerlijke finish weer in doggie, die billetjes van haar...en dat ranke lijfje met dat prachtige lange zwarte haar...

Wel allemaal softsex, ze doet alles rustig dat is haar karakter.Verder is het een hele aardige/lieve dame.
    Ik vind haar heel sexy,en dat bepaalt toch voornamelijk hoe de bom in je hoofd afgaat.

Denk dat ik er nog wel vaker ga landen, bij deze mooie lolita met goede standaard service.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Silvia (goed)

Ik stop met schrijven over deze dame, she put a spell on me...

Nu voor de 3de keer geweest en alleen nog dit wil ik benadrukken:
      Als je van pijpen zc houdt op een zachte sensuele manier door een "zacht" meisje dan is dit de koningin van dit werk, wat een engeltje.

ps haar dienstverlening is vrij ruim maar ik doe bij haar alleen het standaard werk.

Voor de liefhebbers kamernummer is 28 in huis 11b dus

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Silvia (goed)

Even de rescensie aangepast.
        Vandaag geweest en het was geweldig en beter dan ever.

Langer, liever, persoonlijker, sensueler, en geiler.

Wilde eigenlijk naar Acapulco maar moest weer aan deze dame denken en Daw dus toch maar Dburg aangedaan. Daw is niet meer mijn verloofde..ze heeft denk ik een ander. Maar Silvia....de Vicky van de sensuele sex.

Kom door deze dames niet meer in de saunaclubs.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Silvia (uitstekend)

Karel, je hebt helemaal gelijk.Afgelopen vrijdagmiddag bij haar geweest (zonder dat ik iets had gelezen, dus blanco binnengestapt). Lolita poppetje pur sang. Pijpen was echt rijp voor de top 3 ever, wow.... Neuken was ook sensueel, kreeg het alleen zo heet (was weer tegen de 30 graden buiten) dat ik lekker ben gaan liggen en me zc heb laten aftrekken, en ook dat is een genot bij dit lekkertje.
          Ze is relaxed, kijkt niet op de klok, praat aardig Duits en heeft een geil kopje...
          Zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol
            Bedankt voor je reply.
            Dan is ze een verdieping naar beneden gegaan, ze zat op de 2de verdieping.
            Kamer die jij beschrijft zat Vesna.

Tip: stuur volgende keer een IM. Lang niet iedereen komt nog eens terug in topics waarin men eerder gepost heeft. (A)
            Silvia zit nu op de eerste verdieping van huis 11b, je loopt er van de begane grond komend recht tegenaan. Dus de kamers tegenover de trap en dan de linkse van de 2.

Was er al ruim 1 maand niet geweest, in totaal boven de 10 bezoekjes aan haar gebracht denk ik De service was weer erg lekker. Ze lag bovenop mijn bovenlichaam met haar lekkere borstjes over me te schuren en zoog me zc erg lekker af.Zacht maar ook stevig tot erg stevig omdat ze me wilde laten klaarkomen in haar mond. Ze had gevraagd of ik dat een goed idee vond.
            Dat vond ik een erg uitnodigend idee, maar ik word altijd extreem geil van haar, ik moest haar na een flinke pijpbeurt waarbij ik op het randje gebracht werd,weer neuken.
            Ik weet dat ze het liever pijpend of met de hand afmaakt omdat ze snel pijn heeft tijdens neuken maar ...de hormonen zijn egoistisch.Toch houd ik me erg in bij haar, lekker grinden naar een orgasme
            In doggie weer een spetterende finish.

we'll meet again. hopelijk blijft ze nog lang want ik ben echt verslaafd aan deze dame.

Commentaar

Deze keer voor de optie FT gegaan.

Kan kort zijn beste FT ever, zo zacht en sensueel en na het klaarkomen heel rustig nog een minuut doorgaan en alles eruit zuigen.

Ze was heel verbaasd toen ik haar een flinke fooi gaf, maar was het meer dan waard.

Ze zegt niet veel, dat vind ik jammer want ik zou graag iets meer verbaal kontakt met haar hebben, maar het is een hele lieve vrouw, behandel haar netjes en je krijgt er veel voor terug.

Voor de liefhebbers ze zit op de 1ste etage, de linkse kamer waar je recht tegenaan loopt als je van de trap komt.
              Naast haar zit Vesna,ook een dame die qua dienstverlening in de top van Duisburg meekan. En Vesna haalt zelfs het niveau van een dame uit een goede saunaclub. Over Vesna later meer

Commentaar

heb me gisteren aan een dubbeltje gewaagd: Sylvie en Vesna, twee lolita's elk aan één kant, in elke hand een lekkere poep! Mijn droom. En die kwam uit. Enig probleem was dat ik de meisjes steeds moest sturen, maar daar zit weer het voordeel aan dat alles precies gaat zoals je het wenst. Ook een nadeeltje is dat Sylvie steeds alles moest vertalen voor Vesna. Als het maar dat is. Twee lieve meisjes, en lekker klaargekomen door twee mondjes en twee lieve natte tongetjes....
                Nog eventjes blijven liggen met lieve Sylvie, Vesna moest helaas haastig weg.

Commentaar

Gouden Wortel, je meldt 40 euro als prijs: is dat voor de twee meiden? Dan is dit wel een superdeal.

Commentaar

20 eu elk. Volgende keer stel ik een bonus voor wie het zaad eruit krijgt....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kras Bekijk bericht
                      Gouden Wortel, je meldt 40 euro als prijs: is dat voor de twee meiden? Dan is dit wel een superdeal.
                      Behalve voor die meiden

Commentaar

Schattige Sylvia is weer terug van weggeweest. Zit op nagenoeg zelfde adres, maar twee kamertjes meet naar rechts. Vriendin Vesna is niet meegekomen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door gouden wortel Bekijk bericht
                          Schattige Sylvia is weer terug van weggeweest. Zit op nagenoeg zelfde adres, maar twee kamertjes meet naar rechts. Vriendin Vesna is niet meegekomen.
                          Room number 25!

Commentaar

Aan het werk...
                          X