Duisburg, Charlottenstrasse 69, Nadine (Pol)

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Charlottenstrasse 69, Nadine (Pol)

Gisternacht de 23 jarige uit Polen afkomstige Nadine bezocht. Je kunt haar vinden op kamer 1 op de eerste etage van Haus 11A. Dat is de kamer naast die van Victoria uit Bulgarije. Zij is al langere tijd aanwezig op en rond de Vulkanstrasse. Ondermeer heb ik haar al ééns gespot in Haus 25 maar ook in Sexxxpalace. Nu zit ze dus in Haus 11. Optisch is ze in eerste instantie niet zo mijn ding maar ik had op de Duitse fora gelezen dat zij een bijzonder goede service aanbied. Dit wordt ook wel gestaafd door het feit dat er normaliter gewoon een wachtrij aan mannen voor haar deur staat, en ook die van Vicky.
    Maar goed, gisternacht weinig mannen in Haus 11 en Nadine zat op haar bed te wachten op een klant. Ben gewoon bij haar naar binnen gelopen en ze kwam direct zeer vriendelijk over. Maar besloten dus om te blijven voor 30 euro. Wat daarna volgde was een zeer goede sessie. Ze begon direct met tongkussen en knuffelen. Toen we naakt op haar bed lagen ging dit verder en mocht ik haar werkelijk overal strelen en kussen. Hetzelfde deed ze bij mij. Ook kwam ze met haar borsten bovenop mijn lichaam en gaf een body-to-body massage. Zeer geil gewoon. Het pijpen deed ze zonder condoom en ietwat langzaam maar zeer gevoelvol waarbij ze mijn ballen niet vergat. Ze zoog er gewoon aan. Ook ging ze me overal kussen. Dijen, buik, tepels, geen onderdeel van mijn lichaam dat ze niet kuste onderwijl ik haar vingerde en voelde hoe nat ze werd. Daarna kwam ze op me en begon me te rijden. Hiermee begon ze langzaam terwijl ze me geil aankeek en ik haar borsten stevig kneedde. Echter, dit werd steeds heftiger en wilder en na een tijdje hield ik het niet meer en kwam geweldig in haar klaar. Man wat een lekkere geile meid is dit. Misschien geen fotomodel (ook beslist niet lelijk!) maar wat geil en wat een lieve meid is dit.
    Daarna nog lang bij haar op bed blijven liggen en nog langer nagekletst. En dat kan ze ook goed. Je komt gewoon niet meer bij haar weg, ze blijft maar praten waarbij ze ook veel persoonlijke dingen vertelde. Helaas moest ik zelf de knoop doorhakken om weg te gaan omdat ik toch echt wel huiswaarts moest. Was al erg laat. Ben zeker wel 50 minuten bij haar op de kamer geweest.
    Ik vind dit een top meid en kom zeker bij haar terug!

Ps: Ik heb op het recensieformulier ingevuld dat ze blond haar heeft echter dit is niet haar natuurlijke haarkleur. Ze heeft een combi van blond/zwart haar.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11A, Nadine (uitstekend)

Ze hebben haar het huis uit gezet
    ze was stom dronken of iets anders te veel gebruikt
    ze kon amper op haar benen staan

ze hebben haar van de straat gehaald
    en is later door de polizie opgehaald

zal vrijdag kijken waar ze dan zit

Commentaar

Re: Nadine, Vulkanstrasse 11A, Duisburg

Oorspronkelijk geplaatst door Hobbele Bekijk bericht
      Ook kwam ze met haar borsten bovenop mijn lichaam en gaf een body-to-body massage. Zeer geil gewoon. Het pijpen deed ze zonder condoom en ietwat langzaam maar zeer gevoelvol waarbij ze mijn ballen niet vergat. Ze zoog er gewoon aan. Ook ging ze me overal kussen. Dijen, buik, tepels, geen onderdeel van mijn lichaam dat ze niet kuste onderwijl ik haar vingerde en voelde hoe nat ze werd. Daarna kwam ze op me en begon me te rijden.
      Ja hallo en deed ze je een condoom aan??
      Aub dit is toch wel een belangrijk detail om te vermelden!!!

Grtz,Dolfie
      Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 15-05-10, 17:45.

Commentaar

Vanavond gezien op deze plek, een heel mooi lichaam deze dame, ze stond naakt in haar kamer haar werkkleding aan te trekken. Haar borsten zijn zeer fraai.

Wilde hier later binnen gaan maar ze had toen net ruzie gehad met een groepje jongens en was behoorlijk agressief ( niet tegen mij, maar in het algemeen) ik heb even wat met haar gepraat maar ik denk laat eerst de adrenaline maar zakken ik kom straks terug, maar toen was haar deurtje dicht en na 15 minuten nog steeds. Toen Lara bezocht, zie recensie.

Commentaar

Re: Nadine, Vulkanstrasse 11A, Duisburg

Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
          Ja hallo en deed ze je een condoom aan??
          Aub dit is toch wel een belangrijk detail om te vermelden!!!

Grtz,Dolfie
          Ja hallo, kijk effe in Hobbele's recensieformulier, wil je?
          Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Wil haar graag bezoeken.

Weet iemand wat haar werktijden ongeveer zijn of wanneer ik de beste kans maak ? Lijkt mij een avonddame of niet ???

Commentaar

Ben gisteren naar haar op zoek geweest maar haar bordje was weg dus ik denk dat ze weer weg is. Ze heeft de laatste tijd veel huizen gehad. Dat ik weet al 3.

Groeten Semibelg

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door semibelg Bekijk bericht
                Ben gisteren naar haar op zoek geweest maar haar bordje was weg dus ik denk dat ze weer weg is. Ze heeft de laatste tijd veel huizen gehad. Dat ik weet al 3.

Groeten Semibelg
                Klopt ze is weer weg, problemen gehad hoorde ik van haar buurvrouw, Vicky dus.
                Heb haar niet gezien verder.

Commentaar

Ze zit nu op de julius strasse 69. Ze viel niet tegen vond haar ook redelijke stabiel overkomen. Maar toch dit is al het vierde huis waar ik haar heb gezien. Ze vertelde me dat ze ook in Xanten had gewerkt bij de partytreff aldaar.

Gr. semibelg

Commentaar

Ik heb toch al eerde gemeld
                    dat ze problemen heeft gehad
                    heb zelf gezien dat ze er uit werd gezet
                    maar de volgende dag was ze er weer
                    heb haar nog nooit in Xanten gezien
                    ook tot 4 jaar terug

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door semibelg Bekijk bericht
                      Ze zit nu op de julius strasse 69.
                      Gr. semibelg
                      1ste verdieping kamer 22

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 69, Nadine (uitstekend)

Van een duits forum, bericht van vandaag:

Falls es jemanden interessiert. Nadine ist nun im Haus 48 auf der Julius-Weber Straße im letzten Stock zu finden. Es hängt auch ein Bild von ihr an der Tür.

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 69, Nadine (uitstekend)

kan deze dame niet meer vinden, iemand ?

Commentaar

Aan het werk...
                          X