Duisburg, Vulkanstrasse 13-15, Roxana (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 13-15, Roxana (Roe)

Maandag vrije dag. Dus wat te doen? Natuurlijk, wandelen op de Vulkanstrasse! Ik moet zeggen, het is alsof het steeds minder wordt in mijn favoriete wandelgebied. Weinig mensen op de straat en een deels slechte bezetting van de diverse Laufhauser. Alleen het Vulkanhaus is nog aardig bezet. Na enig wandelen gekozen voor de 22 jarige Roemeense Roxana in Haus 13-15 eerste etage 2de linkse kamer aan de linker kant van de trap.
    Zij is herkenbaar aan haar blonde haar met zwarte banen of andersom. T's maar net hoe je het bekijkt. Heb in het verleden al goede ervaringen gehad in Haus 13-15 en mijn bezoek aan Roxana bevestigt alleen maar weer deze positieve indruk. Voor 30 euro: blasen ohne gummi, en hoe! Man wat lekker! Doggy wou er niet helemaal uitkomen. Ik denk weinig ervaring hiermee van haar kant. Lijkt me nog een onervaren meisje in dit vak. Haar wel herlijk gebeft. Dit vond ze super. Lag echt te genieten, zoals ik ook, en kwam na een tijdje dan ook merkbaar klaar. Heb deze sessie afgemaakt in missio. En ook dit ging super. Ze deed lekker mee en kon haar echt heerlijk neuken. Ben dan zelf ook heerlijk gekomen. Kortom: echt een aanrader.
    Ok, ze is zelf niet erg spraakzaam maar ja, daar kom je ook niet voor. Liever zo als een meisje die constant aan het praten is en waarmee de sex niets is.
    Ik hoop dat er in de toekomst weer meer van dit soort meiden op de Vulkanstrasse te vinden zijn!

Re: Duisburg/Hochfeld, Vulkanstrasse 13-15, Roxana (uitstekend)

Eindelijk weer eens positieve berichten

naar vele tegen vallers

Morgen ook weer naar Vulkanstrasse
    en eens kijken hoe het mij zal ver gaan en ook
    met positieve berichten kan komen

Bochum Essen Oberhausen en het rondje af maken in Duisburg

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 13-15, Roxana (uitstekend)

Ook deze week weer de mooie Roemeense Roxana bezocht. Was weer een top sessie. Eigenlijk veel beter nog dan de vorige keer (en die was al ontzettend goed!). Heb haar weer heerlijk mogen beffen waarbij ze zelf compleet in trance raakte en zichtbaar genoot en het daarna heerlijk afgemaakt in doggy. Was meer een gfe dan de vorige keer. Ze kwam echt helemaal los! Daarna nog even wat geouwe****d en gelachen met haar.
      Kortom: erg leuk bezoekje bij een knappe leuke meid.
      Ik kom zeker nog een keertje bij haar terug!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door patrick01988
        Weet iemand war ze is??? Ze ist niet in haar kamer daar zit nu "Linda"..

Danke je
        Als je een dergelijke vraag in een recensietopic wilt stellen, gebruik dan svp niet de "recensie" button maar "reageer". Recensies zijn alleen voor het geven van een oordeel over een sessie met de dame.

Wie wil weten waarom dat zo belangrijk is, stuurt me maar een IM.

Ik heb de bovenstaande "recensie" dus verwijderd, maar antwoord op de vraag is natuurlijk welkom.
        Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderrr Bekijk bericht
          Ik heb de bovenstaande "recensie" dus verwijderd, maar antwoord op de vraag is natuurlijk welkom.
          Roxana is kort geleden 'verkast' naar Bonn. Locatie waar zij exact in Bonn werkt is mij onbekend, mocht iemand info daarover hebben kan deze topic verplaatst worden.
          Caligula. Veni Vidi Futui!!!

Fuck me? Fuck you!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Caligula Bekijk bericht
            Roxana is kort geleden 'verkast' naar Bonn. Locatie waar zij exact in Bonn werkt is mij onbekend, mocht iemand info daarover hebben kan deze topic verplaatst worden.
            Uit welingelichte bron vernomen dat Roxana sinds kort weer terug is in Duisburg.Haus 13 op de 2e etage achterste kamer gang links...
            Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 07-06-10, 19:42.
            Caligula. Veni Vidi Futui!!!

Fuck me? Fuck you!

Commentaar

Gisteravond liep ik langs de kamer van Roxana. Ze zag me, klamte zich aan mij vast en sleurde me gewoon naar binnen. Normaal ben ik hier niet zo van gecharmeerd maar bij Roxana weet ik dat het wel goed zit. Ze ziet er gewoon erg lekker uit en de sex met haar is gewoon zeer goed.
              Ook gisteravond was het dat weer. Roxana kickt er gewoon op dat je haar poesje lekker likt. Je ziet haar gewoon genieten! Ze stimuleert haar zelf dan ook en wrijft zelf ook lekker met haar vingers over haar klitje. Zelf mocht ik ook overal weer aankomen. Haar borsten lekker kneden, zelfs haar anusje stimuleren. Man, wat werd ze weer nat. Daarna begon ze mij hevig te pijpen terwijl ik nog voor haar bed stond en ik alles goed in de spiegel kon volgen. Wat een geil gezicht! Daarna haar op bed genomen in missio. Wat voelt dit lekker zo nauw als ze is en wat is het toch een heerlijk gezicht om dat mooie meisje onder je te zien kronkelen en kreunen. Daarna doggy, maar net als de vorige draait ze zich een beetje scheef weg. Of ze dit niet zo'n lekker standje vindt weet ik niet maar extra doet ze het in ieder geval niet. Daarna maar weer in missio en lekker hevig stotend afgemaakt.
              Weer een gevalletje perfekte sex dacht ik zo.
              30 euro bij haar betalen is geen koopje, het is gewoon diefstal!
              Geweldige meid deze Roxana!

Commentaar

Aan het werk...
              X