Duisburg, Julius Weberstrasse 48, Alisa (Let)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 48, Alisa (Let)

Gisteravond de mooie Alisa bezocht in Haus 48. Na eerst een lange tijd door de verschilldende Laufhäuser te hebben gedwaald en niets te hebben gevonden maar gekozen voor deze mooie 22 jarige meid uit Letland. Zij stond al geruime tijd op mijn to-do list maar het was er op de één of andere manier nog niet van gekomen ofschoon deze jonge dame toch echt mijn type is. Heel vaag herinnerde ik mij ook nog een goede recensie over haar op een Duits forum. Dus waarom niet?
    Ik kan mij alleen maar aansluiten bij de goede recensie die ik over haar gelezen had. Had was gewoon een extreem goede sessie. Geen GFE zoals ik de afgelopen weken bij de Griekse Anna heb mogen beleven maar sex van een geheel andere orde. Deze dame is licht dominant wat ik persoonlijk zeer opwindend vind. Ze begon met te zeggen dat ik op bed moest gaan liggen zodat zij haar taak kon vervullen. Daarna begon ze aan mijn ballen te krabben en stak ze haar vinger in mijn kontgaatje terwijl ik haar mooie borstjes kneedde.. Ze keek me daarbij zeer geil aan en ik was heerlijk aan het
    genieten. Ook stimuleerde ze mijn tepels. Van dit alles werd ik natuurlijk ontzettend geil en was dan ook al gauw compleet op oorlogssterkte. Natuurlijk gauw condoompje eroverheen en wat volgde was een ontzettend lekkere stevige pijpbeurt. Details kan ik me eigenlijk al niet ééns meer herinneren want ik was op dat moment zelf al compleet in extase. Toen zij ze dat ze me ging neuken en begon me te berijden (cowgirl) en wel in een soort hurkpositie zodat ik ook alles kon zien. Man wat gaat deze meid tekeer en wat is ze nauw! Toen ik iets met m'n hoofd omhoog kwam greep ze direct mijn nek en drukte me weer in de kussens en begon me toen nog steviger te berijden. Toch wilde ik haar ook nog in doggy neuken en dit aan haar te kennen gegeven. OK, zei ze. Ik dacht, zo dominant als je mij hebt behandelt zo zal ik jou ook terugpakken, en heb haar dan ook zeer stevig van achteren geneukt. Ben dan ook heerlijk klaargekomen. Kortom een super sessie. Heeft wel een beetje iets weg van de heerlijke sessies die ik in het verleden met Karina heb gehad. Ik ga deze meid zeer zeker vaker bezoeken. Een aanrader voor iemand die van stevige kinky sex houdt, dat zeker!
    Daarna nog even geprobeert met haar een gesprekje aan te knopen maar daar was ze niet voor in. Bleef erg stil. Maarja, daar kwam ik ook niet voor. Waar ik wel voor kwam is goede sex en die heb ik zeker met haar mogen beleven!!
    Voor hen die haar ook willen bezoeken: ze zit op de eerste etage van Haus 48 als je de trap opkomt laatste kamer links.

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 48, Alisa (uitstekend)

Ja die Alisa is echt goed. Het is zeker waard om bij haar een bezoekje te brengen. Ben nu 2 keer geweest en flink van bil gegaan. Dat die meisje zo veel energie heeft is verbazingwekkend. Komt haar afgesproken beloften na en kijk niet naar de tijd, net als sommige ****en. Voor de rest heel aardig en lief- maar wel een beetje dominant als je binnen bent . Ik mocht haar paar flinke billen koeken geven. Dat was voor zowel mij als haar denk ik. Lekker neuken en daarbij mijn mening gewoon uitstekend is. Breng zeker nog een bezoek aan haar.

Commentaar

Gisteren bij Alisa geweest. Kan alleen bovenstaande reacties bevestigen. Heeft een lekker figuurtje en is licht dominant.

Gr semibelg
      Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 02-04-10, 18:10.

Commentaar

dit is idd een hele mooie meid,echt een superstrak lichaampje,ken haar hel goed,mijn kameraad is een vaste klant en maken altijd ene praatje,aangezien ik min 2 keer per week in duisburg zit zou ik iedereen haar kunnen aanraden,schat van een meid kijkt niet op klok,is zoals vorige wandelaar licht dominant maar is niet hinderlijk,jammer dat ze niet anaal doet anders was ik er iedere dag,heb het wel vaak gevraagd maar ze doet hetniet en doet alles veilig dus pzc is me niet gelukt..jammergenoeg want deze meid zou ik zo naar huis willen nemen.

Commentaar

mijn eerste reactie op hookers,ben verschillende keren bij alisa geweest, tijdje niet gezien,nu weer aanwezig.vind haar erg leuke meid,als je vriendelijk voor haar bent krijg je er ook veel voor terug. sex is erg goed, mag overal aankomen maar doet alles safe, hoop haar nog vaak te bezoeken.

Commentaar

erg leuke dame,enkele malen bij haar geweest,tijd niet gezien gisteravond weer getroffen.Blij haar weer te zien was wederzijds,haar lekker gelikt ,werd behoorlijk nat daarna zij bovenop en lekker klaargekomen,hoop nog vaak bij haar langs te kunnen gaan .Eerste recensie van wallie de wipper,hoop dat ik het zo goed gedaan heb.

Edit Solemate: Eén schoonheidsfoutje maar. Er stond 08 u 35 min ingevuld als duur van het bezoekje. Ik heb de '8' maar verwijderd ...
            Laatst gewijzigd door solemate; 12-11-10, 07:38.

Commentaar

Ja, die Alisa! Gisteravond haar ook weer met een bezoekje vereerd. Om te beginnen ziet ze er gewoon erg lekker uit. Super strak figuurtje en prachtige lange zwarte haren nu. En dan die felle oogjes. Vroeg haar om een licht dominante sessie te doen. Koste 40 euro maar eventjes later zei ze uit zichzelf 30 euro en natuurlijk akkoord gegaan.
              Ja, en als je bij haar vraagt om een licht dominante sessie dan gooit zij er schijnbaar nog een schepje bovenop. Ik ga hier verder niet op details in maar ik vond het behoorlijk heftig maar tegelijkertijd ook zeer opwindend. Een zeer kinky sessie met alles erop en eraan. Pijpen zeer heftig. Ik moest blijven liggen en mocht me op het laatst niet meer bewegen terwijl ze bovenop me kwam en me klaar neukte. Zo kun je het nog het beste omschrijven. Wist al wel van de vorige sessie dat je met haar heftige sex kunt hebben maar dit had ik niet van dit kleine ding verwacht.
              Vond het een zeer aparte en lekkere sessie.
              Toen ze klaar met me was en ik heftig was gekomen moesten we allebei erg lachen.
              Ze zei dat dit nog maar "mittelste stufe" was. Ze had wel ééns heftigere dingen bij een man gedaan zei ze. Nou, dat zal wel. Maar dit is mij al heftig genoeg.
              Bedankt voor deze spannende sessie, Alisa!!

Commentaar

vorige week nog een keer bij alisa geweest,was weer erg goed,duurde wel lang om klaar te komen,maar geen probleem ging net zo lang door tot ik klaarkwam.Ik vind haar een vriendelijke jonge vrouw van 23 jaar,kan goed duits met haar praten en ze heeft helemaal geen tijdsdruk,hoop gauw weer van haar te kunnen genieten.wallie de wipper.

Commentaar

alisa julius weberstrasse 48

gisteravond nog maar eens een keer naar duisburg gegaan,slecht weer maar binnen in eros 26 niet zo veel last van,zag veel nieuwe meisjes ook in nieuwe huis 17-19 veel meisjes aanwezig vroeg op de avond rond 19.30,kon geen keuze maken,ben toen naar huis15 gelopen voor tatjana maar was net te laat,ben toen naar alisa gegaan in haus48 zit nu op begane grond meteen als je binnenkomt 1e kamer links,al een paar maal bij haar geweest en bevalt altijd goed,ook nu weer,gewoon goede sex,beetje flauwekul maken,tijd genoeg en ziet er ook nog zeer goed uit,voor mij een van de meisjes met het mooiste figuur van duisburg.wallie de wipper.

Commentaar

Duisburg, Charlottestraße 35 Blue Moon (K6), Alisa (Let)(uitstekend)

Alisa is na 4 maanden welverdiende vakantie weer neergestreken op de Vulkaan , mooier dan ervoor en de vakantie heeft haar goed gedaan!

Verzoek aan de Mod om haar dan ook te verhuizen naar
                    Charlottestraße 35 Blue Moon (K6).

Ze heeft op de kamer ernaast overigens een mooie landgenote als buurvrouw( Stella ) , ook Letse,Blond, jaartje of 22 om te zien, 1.70 lang en slank.
                    Don't like me??? Good! I did not wake up this morning to impress YOU !!!

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 48, Alisa (Let)(uitstekend)

Is Alisa nog steeds aanwezig?

Ik zag haar de laatste keer in de Julius Weber Strasse 48 in de begane grond
                      Dat was in september 2012.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 48, Alisa (Let)

Sorry medewandelaars, ook een vraag over deze topper, iemand haar nog gezien?

Commentaar

Aan het werk...
                        X