Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Georgina (Dui/Bra)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Georgina (Dui/Bra)

in de namiddag waren veel van mijn favorietjes aanwezig. Bahar was er en lijkt erg populair bij de meisjes want ze zoeken haar kamer continue op. Ook de blonde Duitse Lola (ze noemt zich nu Joy) was er en zit aan het begin van het middenpad rechts. Erg lekkere Duitse blondine met een lekkere kont en mooie lange benen, 21 jaar. Ze draagt altijd zo'n geile zwarte latex broek die haar veel te klein is. Dat heerlijke lichaam komt er fantastisch in uit. Ben al een paar keer bij haar geweest maar Französisch Ohne wil ze niet en Französisch bij haar wilde ze ook niet maar nu wilde ze er over onderhandelen. Ik moest een bedrag noemen maar ze wilde 60 euro bovenop de 30 euro. Dat vond ik teveel. Bahar levert dus Französisch Beidseitig Ohne voor 20 extra. Ook Naomie (Cubaanse op de hoek van de Julius Weber str 3-de etage) was weer aanwezig en die levert ook Französisch Beidseitig Ohne voor 20 extra (50 totaal dus). Ze is behoorlijk vol aan het worden maar ik vind haar nog een erg lekker ding.

Een nieuw meisje in de loods (schijnt er al een maand te zitten) is Georgina. Een bloedje mooi meisje van 20 jaar die een Duitse moeder heeft en een Braziliaanse vader. Ze is een vriendin van Bahar. Ze zit in de loods in het linker pad ongeveer halverwege. Maar ze wisselt van kamer omdat ze alleen zaterdag en zondag werkt. Door de week is ze studente aan de Uni in Koln. Ze is ongeveer 1.65m, heel mooi lang zwart stijl/sluik haar heel mooi lief gezichtje, mooie witte tanden en een lekker vol lijf met wat baby spek en heerlijke volle naturel boobies.

Ze bood het 30 euro pakket aan plus Französisch Beidseitig Ohne +30 (dus 60 in totaal). Hele goede ervaring met haar gehad. Ze is een heerlijk meisje, schoon en ruikt lekker. Laat zich lekker geil beffen en heeft me super gepijpt toen ik naast het bed stond.

Moet zeggen dat Duisburg altijd de plek was voor een goedkoop quicky met een lekker maar meestal plakkerig meisje maar tegenwoordig is de service steeds uitgebreider en ook echt goed. Bovendien met heel mooie en schone meisjes

Re: Vulkanstr 26, Georgina

vorig weekend was ze er niet. Dit weekend weer aanwezig. Zat nu schuin tegenover Bahar op het middenpad in de Eros26 loods. Tis gewoon een heerlijk meisje om te zien. Ze had een wit lingerie setje aan compleet met witte nylons Het was daarom ook lopende band werk zaterdag middag bij Georgina. Bijna een kwestie van je naar binnen vechten. Moest 2 jongere en sterkere mannen aan mij voor laten gaan maar toen was ik aan de beurt. De deuren had ze wijd open gegooid maar ondanks dat was de tijd te kort om de meur van de vorige klant te doen verdwijnen. Het was wel weer leuk maar een 2-de maal is dan de nieuwigheid er ook alweer af en wordt het tijd om andere geschikte partners te zoeken. Maar ja wel PZC en beffen voor 60 euris. Dat doen niet alle meisjes daar.

Volgend weekend zal ze er niet zijn ivm Pasen. EN als ze werkt komt ze op vijdag avond en vertrekt zondag avond.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Georgina (uitstekend)

Gistermiddag (zaterdag) deze schoonheid bezocht. Was op het eind vd middag, erg rustig qua dames in Duisburg. Georgina stak er gewoon bovenuit tov alle andere meiden. Lief gezichtje, relaxed op de kamer en een heerlijk figuurtje.
      Half uurtje met whirlpool gedaan, had het warm gekregen van al die trappen lopen, pff... Maar goed, lekker de whirlpool in dus, heeft ze lang zitten pijpen zc, echt een genot om te zien! Ondertussen kon ik overal lekker mee spelen. Daarna op bed verder gegaan, ze ging eerst met massageolie aan mijn grote vriend trekken en toen hield ik het al bijna niet meer... dus snel cd erom en maar gauw overgegaan op neuken, eerst missio en toen doggy... ze kreunde steeds geiler en met een enorme zaadexplosie lekker klaargekomen. Echt een aanrader deze meid, ligt niet te zeuren over van alles en nog wat maar is gewoon relaxed.
      Ze is er alleen in het weekend, doordeweeks studeert ze economie in Keulen...

Commentaar

heeft iemand enig idee waar deze dame nog te vinden is kan der in de loods niet meer vinden (al 3x geweest en 3x geen georgina) mocht er iemand zijn die der recent gezien heeft of nog langs is geweest aub een specifieke beschrijving waar ze nu zit en wanneer ze daar te vinden is

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door arnhem12 Bekijk bericht
          heeft iemand enig idee waar deze dame nog te vinden is kan der in de loods niet meer vinden (al 3x geweest en 3x geen georgina) mocht er iemand zijn die der recent gezien heeft of nog langs is geweest aub een specifieke beschrijving waar ze nu zit en wanneer ze daar te vinden is
          ze is er volgens mij niet elk weekend. Als ze er is heb ik haar alleen maar in de loods gezien (Vulkanstr 26). Ze zit dan overal verspreid waar er maar een kamer vrij is. Ik heb haar in alle 3 de paden gezien. Als ze er is staat haar naam op zo'n A4-the geplakt op het raam.

Commentaar

Vanavond deze Georgina bezocht in haus17-19, kamernr 202.

Zag haar op een kruk voor de deur zitten in haar geile zwarte latex broek en was meteen verkocht.
            In duisburg ga ik niet snel verder dan 30 euro (of ik moet haar al vaker bezocht hebben), maar bij Georgina meteen 60 euro afgerekend voor pzc, nmc, anfassen en oliemassage.
            Vond het wel vreemd dat ze voor oliemassage 10 euro extra vroeg, maar oke.

Eerst gewassen en op bed gaan liggen waarbij ze begon met pzc en ze die zwarte latex broek aanhield wat een erg geil gezicht is. Kreeg een zeer lange pijpsessie en verveelde geen enkel moment.
            Hierna nmc waarbij zij bovenop zat (ik ben lui ).
            Uiteindelijk met een oliemassage afgesloten.

Toen ik wilde opstaan om mij te gaan wassen, kreeg ik te horen dat ik op mijn buik moest gaan liggen, want ik had 10 euro betaald voor oliemassage.
            Blijkt dus dat zij onder oliemassage een echte relaxte massage bedoeld waarbij ze met olie de rug insmeert.
            Heerlijke massage gekregen waarbij ik bijna op haar bed in slaap viel tijdens de massage.

p.s:
            Ze is een duitse meid met portugees bloed inzich.

@moderator:
            Gaarne adres aanpassen in Vulkanstrasse 17-19

Commentaar

ik heb dit vorige week in het Algemene gedeelte gemeld: deze dame heeft 140 euro uit mijn portemonnee gejat toen ik mij stond te wassen. Ze ontkende maar ik weet het zeker omdat ik namelijk meteen na het bezoek in de snackbar moest betalen. 140 euro papiergeld valt niet zomaar uit je portemonnee. Ik heb haar gisteren niet gezien. Vorige week zat ze in 17-19 op de 3-de verdieping. Gisteren heb ik haar niet gezien.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Georgina (uitstekend)

georgina gisteren nacht ook bezocht ze zat in het nieuwe haus achter 17-19 ik weet alleen niet welk nummer dat huis heeft?ze zag er erg appetijtelijk uit moet ik zeggen,leuk gezichtje.en ze was gekleed in een politie outfitje.toen ik haar zag zitten heb ik me gelijk laten arresteren.eenmaal binnen vondt ik het allemaal wat minder.toen ze haar pakje uit had vondt ik haar niet meer zo heel mooi.en ze werdt opeens heel erg zakelijk.ik betaalde haar 40 euro,ik had 30 gewoon afgesproken maar die tien euro wilde niet terug geven ofzo.nou als het er allemaal beter op wordt heb ik daar ook geen problemen mee.eenmaal ontdaan van kleding op bed plaats genomen begon mevrouw te zeuren dat ik haar 10 euro extra moest betalen omdat ik anders haar borsten niet mocht voelen en zoenen.ik heb hier maar gewoon geen discussie van gemaakt en heb haar gevragen of ze me wilde pijpen.dat deed ze vervolgens ook.toen ging ze in missio positie liggen en ik heb haar gelijk gevraagd omdat te veranderen in doggy (ik mocht aan de voorkant toch nergens aan komen).ik kreeg een enorme klodder glijmiddel op mn pik gespoten.en toen maar gaan rammen ik heb het maar vlug afgemaakt.anders zou ze misschien weer gaan klagen dat ik snel moest komen.ik ken dat soort dames wel.het is een leuk meisje omte zien mooi gezicht enzo maar ik zal haar niet meer bezoeken.er zitten namelijk nog veel mooiere dames in duisburg en die verlenen ook nog eens betere service.ze heeft nu blond haar.

Commentaar

Aan het werk...
                X