Duisburg, Vulkanstrasse 21, Soraya (Mar) (k12, BG)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 21, Soraya (Mar) (k12, BG)

Als je Erospark aan de voorkant van het gebouw binnenkomt, dan ga je het eerste gangetje rechts in. Aan het eind zijn dacht ik 4-6 kamers. Marokkaanse Soraya zat vorige week zaterdag aan het eind in de verste kamer in de rechter hoek. Een mega grote luxe kamer met bubbelbad. Giga groot bed met een spiegel aan het hoofdeind. Alles super de luxe.

In deze kamer, midden op het grote bed, lag als een afrikaanse panter, de mooie marokkaanse prinses Soraya, afkomstig uit Marrakech, met haar kontje te draaien.
    Soraya is lang, knap, slank, atletisch, met een mooie lichtbruine huid. Lachende, stralende donkerbruine ogen, een grote bos hele mooie kroeskrulletjes. Een heel ander marokkaans type dan we in NL gewend zijn. ('Onze' marokkaanse vrouwen zijn vaak ook heel mooi, daar niet van, maar die zijn veel voller, brede heupen, stevige billen).

De sfeer bij het inleidende gesprekje was gelijk heel intiem. Maar omdat ze desgevraagd zegt dat vingeren wel toegestaan is, maar extra kost en alleen toegestaan is met condoom, heb ik eerst voor het standaard pakket gekozen. Want vingeren met een condoom om m'n jatten, daar heb ik hele slechte herinneren aan. Maar al tijdens het uitkleden ligt ze poedelnaakt over het bed te kronkelen en met haar kutje, met een mooi klein driehoekje schaamhaar er boven, te showen. Dat was zo veelbelovend, dat ik er gelijk 20 bij heb gelegd.
    Opvallend teken van vertrouwen van haar kant, was dat ze het geld onaangeroerd en zonder te tellen liet liggen, waar ik het had neergelegd, vlak naast mijn kleren.

Deze dame heeft een perfecte inzet.
    Eerst lekker elkaar strelen en zoenen op het lichaam. Ik begin echt onder de indruk van haar te raken en maak haar maar complimentjes. Ze heeft er zelf ook lol in en ze draait zich steeds zo dat ik overal goed bij kan.
    Ze biedt me haar borsten aan om haar lekkere tepels te zoenen en te likken (het moet gezegd: haar borsten zijn wel zacht en gelukkig niet opgepompd met siliconen, maar ze beginnen toch wat te hangen; haar tepels daarentegen zijn lekker stevig en reageren goed op contact).
    Tijdens dit voorspel zijn haar benen steeds geopend, zodat ik overal goed bij kan en heel haar onderlichaam kan strelen.
    Dit lijkt een hele goede kant op te gaan.

Ongemerkt heeft ze me een condoom omgepijpt. En er volgt een lekkere pijpbeurt, die heel natuurlijk overgaat in standje 69. Aanwijzingen volgt ze goed op.
    Soraya begint er nu zichtbaar van te genieten en drukt haar kruis stevig tegen mijn mond. Na een tijd zijn we allebei zo geil en opgefokt dat -zonder protest van haar- ook mijn vingers als van zelf haar natte kutje in glijden; ze geniet nu met volle teugen en ik ben van zelf sprekend in de 7e hemel. Zo'n vrijpartij is al weer een heel tijdje geleden voor mij. Dan draai ik haar op haar rug en sla ik pas echt serieus aan het beffen en likken en aaien en kroelen. En dan na tijdje terwijl ze stevig op haar onderbuik drukt en haar baarmoeder zo zelf masseert, komt ze hijgend en kreunend klaar.
    Ze is er heel erg vrolijk en giechelig van geworden en we blijven nog doorgaan, in een veel rustiger tempo blijven we elkaar maar strelen en zoenen (ook op de mond, maar geen voluit tongen; dat wordt iets voor de volgende keer).
    Op een gegeven moment gaat ze overeind en klimt ze op me en laat zich over mijn bonkende snikkel zakken en het lijkt wel of ze me naar binnen zuigt.
    'Neuk me, neuk me, . . ' zucht ik in haar oor en dat lijkt ze een goed idee te vinden want ze begint me keihard in cowgirl te berijden.
    Ik kon geen kant meer op . . . . .'nog een ander standje' flitst er door mijn kokende brein, maar er is geen ontkomen meer aan mijn heftige orgasme. Wauw, lekker was dat . . .

Hoe lang het alles bij elkaar heeft geduurd, weet ik niet zeker, maar ik schat een half uur tot drie kwartier. Tot slot stapt Soraya in het bad om heel haar lichaam uitgebreid onder de douche schoon te poetsen. Ik blijf maar liggen genieten van het uitzicht. Wat een heerlijke mooie vrouw is dit. Soraya vindt het leuk, dat ik haar maar blijf bewonderen. Bij het afscheid fluistert ze 'tu revient?', zo pro is toch wel.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Soraya (uitstekend)

Fotos van Soraya op site van Erospark

http://eros26.de/soraya.html

en ook hier komt ze voorbij

http://eros26.de/galerie.html

Commentaar

soraya is ene hele mooie meid,althans dat was ze,in begin toen ik in duisburg kwam bezocht ik haar meteen als 1e,meestal als ik in duisburg ben bezoek ik min 3 dames,....maar goed qua kwaliteit en sex is ze echt goed en neemt alle tijd en als ze je beter kent is er meer mogelijk,maar aangezien ik haar vorige week zag,na mijn afwezigheid van plus minus ruime 6 weken,zag ze er niet uit,mager gezichtje,heel slank nu,zag er beetje verwaarloosd uit terwijl ik haarken al iemand die altijd sexy eruit ziet,mooi opgemaakt,.....had nog praatje met haar gemaakt aangezien ik dus marokaanse ben en dat praat makkelijker,ik heb het gevoel dat ze snuift,maar goed is maar indruk en ze is neit de enige,merk overigens wel dat heel vaak aan mij word gevraagd of ik wat te snuiven heb door de dames in duisburg........maar goed ze is wel een bezoekje waard als je van rustig en teder houdt,maar ook van vurige en harde sex aangezien ze ook daar niet vies van is,

ze wisselt iedere keer van kamer maar nu heeft ze weer vast kamer,als je binnen komt meteen rechts ,in gang waar nazli staat...

Commentaar

Vanavond voor de tweede maal naar Duisburg geweest. Vergeleken met vorige week was het een stuk drukker, meer dames maar vooral ook meer bezoekers. Al zal dat waarschijnlijk komen omdat ik vandaag later op de avond aanwezig was.

Na wat rondgelopen te hebben uitendelijk besloten om bij Soraya naar binnen te stappen. Zoveel Marrokaanse vrouwen werken er niet achter de ramen en deze zag er wel heel verleidelijk uit. Ik wilde alleen pijpen, geen probleem maar wel met condoom. Wat volgde was een prima pijpbeurt waarbij mijn ballen zeker niet werden overgeslagen. Ondertussen mocht ik haar overal aanraken, zolang ik haar maar niet vingerde.

Ondanks dat ze niet zonder condoom wilde pijpen besloot ik vanwege het liefdevolle en langdurige likken aan mijn ballen te vragen of ze me ook wilde rimmen. Dat was mogelijk zolang ik 20 Euro zou bijbetalen. Aangezien dat een van mijn grootste plezieren betreft ging ik snel accoord. Ze vertrouwde erop dat ik het extra bedrag achteraf zou betalen en ging vol overgave aan de slag. Zo werd ik een paar minuten heerlijk verwend totdat ze aangaf dat het tijd werd om klaar te komen. Mezelf met de hand klaargemaakt terwijl ze weer met mijn ballen aan de slag was. Nadat ik het condoom volgespoten had bleef ze heel rustig nog een tijdje likken totdat het echt tijd was om ons op te frissen.

De volgende keer dat ik in Duisburg ben en Soraya is ook aanwezig zal ik haar zeker weer bezoeken.

Commentaar

Duisburg, Vulkanstrasse 11-13, Soraya (Maroc)

Soraya (Maroc) Duisburg, Vulkanhaus 13-15 (K15 BG)

Tot mijn grote verrassing heb ik de statige slanke marokkaanse Soraya gesignaleerd.
          Meer dan 5 jaar geleden had ik een supersessie met deze schoonheid.
          De betreffende recensie (maart 2010; kan de moderator die recensies nog terughalen?) is al lang geleden naar het archief gegaan. Maar ik herkende Soraya onmiddellijk bij het langslopen. Ze is 5 jaar weggeweest zegt ze.
          Helaas kon ik haar niet bezoeken wegens andere afspraken. Maar ik ga binnenkort uitvoerig op herhaling bij Soraya. Kijken of ze me nog steeds in hogere sferen kan brengen als toen.

Mod: Topic uit archief gehaald en samengevoegd. Recensieformulier uit eerste bericht blijft geldig. Dp.
          Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 04-01-16, 21:30.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 13-15, Soraya (Mar) (k15, BG)

[IMG]www.bordellcommunity.com/banner/schmeckiplaene/vulkan_11-15_01.06.14.png[/IMG]

K15 ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bangtheho Bekijk bericht
              K15 ?
              Sorry op dit plaatje is het k10 van Haus V 13-15.

(Maar klopt dit plaatje wel? Want volgens mij zit er in werkelijkheid rechts naast deze k10 nog een kamer, of ik moet me erg vergissen.)

Niet voordringen ik ben eerst

Commentaar

Deze dame werkt nu in Vulkanstrasse Haus 21 begane grond kamer 13.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 21, Soraya (Mar) (k13, BG)

Oorspronkelijk geplaatst door TheKit Bekijk bericht
                  Deze dame werkt nu in Vulkanstrasse Haus 21 begane grond kamer 13.
                  waar vind ik nu soraya?

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 21, Soraya (Mar) (k13, BG)

Soraya nog steeds in Haus 21 (Gabi) met kamernummer 12.

[MOD] Bedankt voor de info. [/MOD]
                    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 16-05-16, 08:41.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 21, Soraya (Mar) (k12, BG)

werkt ze overdag of 's avonds?

Commentaar

Aan het werk...
                      X