Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Anna (Grie)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Anna (Grie)

Vandaag lang nagedacht of ik een recensie over de Griekse Anna zou gaan schrijven. Ik heb haar gisteren bezocht en wilde deze ervaring eigenlijk voor me zelf houden. Zij is namelijk absoluut top en je weet wel hoe dat gaat. Volgende keer wil ik weer deze mooie Griekse bezoeken die resideert op kamer 110 van het Vulkanhaus en dan staan er natuurlijk mede vanwege de goede recensie er een horde mannen voor de deur die ook weer super ervaringen hebben en dit weer doorvertellen met als resultaat dat ze konstant bezet is.
    Maar goed, na even te hebben rondgewandelt op en rondom de Vulkanstrasse maar besloten om naar Anna te gaan. Had haar eerder die avond al gespot en even met haar gepraat waarbij ze erg vriendelijk overkwam. Haar uiterlijk is van een natuurlijke schoonheid waar je u tegen zegt. Errug mooie vrouw van alweer 32 lentes jong. Dit zou je haar absoluut niet geven. Ik had haar geschat op zo'n 25 jaar. Donkere haren en donkere ogen en dan deze lieve lach. Je zou d'r zo inpakken en meenemen naar Nederland. Maar goed, bij haar dus naar binnen gegaan en éénmaal op de kamer bleef ze ook zeer vriendelijk wat natuurlijk al een goed teken is. Ze dimde de lampen, dit is romantischer zei ze, ontkleed, wowww, wat een mooie vrouw, ik ook en gelijk bij haar op bed waarbij we direkt begonnen met knuffelen en jawel, zoenen.
    Wat daarna volgde was een gfe die ik nog nooit heb meegemaakt en zeker niet in een Laufhaus en voor dat geld. Ze kwam bovenop me liggen en begon me overal te likken, zoenen, lichtjes bijten, nou ja alles wat je maar kunt wensen. Ondertussen genoot ik met volle teugen. Daarna gauw condoompje erom en begonnen aan een fenomenale blowjob. Wild, teder, deepthroat, wowww, wat moet deze vrouw in het verleden een enorm goed sexleven gehad hebben. Daarna ging ze me berijden waarbij ze me volledig onder controle had. Eventjes pause? zei ze precies op het goede moment en ging weer verder met strelen en kussen terwijl we zo heerlijk in elkaar verstrengeld zaten. En dan dat konstante diepe oogkontakt. Daarna weer opnieuw heeft ze me zalig klaar gereden en bleef ik nog lang in haar terwijl we doorgingen met strelen en kussen. Soms vraag ik me wel ééns af of deze vrouw niet echt ontzettend gek op me is. Dit kun je gewoon nooit zo faken.
    Een ervaring die ik in ieder geval nooit zal vergeten. Nu ik dit zo schrijf krijg ik gewoon weer zin om in de auto te stappen en weer naar Duisburg te rijden speciaal voor Anna. De ultieme vrouw.
    Of andere mannen ook deze vrouw zo zullen ervaren? Ik hoop het niet. Er was iets speciaals tussen ons op dat moment dat zeer zeker meer waard was dan deze lousy 30 eurootjes.
    Dankjewel ANNA..........

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Anna (uitstekend)

Gisteravond weer deze lieve vrouw bezocht. Het was weer als vorige week. Super gfs. Met deze vrouw heb je echt het idee dat je met je nieuwe liefde sex hebt. Zij weet echt hoe ze een man moet behagen. Deze keer nog meer tongzoenen dan de vorige keer en dan de manier waarop ze je aankijkt als je sex hebt. Zij gaat echt helemaal op in zo'n sessie en geeft alles. Ongelooflijk dat dit kan voor dit geld. Mooier kan sex niet zijn! Dit keer voor de verandering afgemaakt in missio waarbij het leek of we vast in elkaar verstrengeld zaten. Super ervaring rijker weer dankzij deze lieve meid. Tijdsdruk kent ze niet en ook na de sessie is ze in voor een praatje.
    Dankjewel weer....... lieve Anna!

PS. Als je de volgende dag presteren moet op je werk raad ik je aan deze dame de dag ervoor niet te bezoeken. Ik was vandaag namelijk de hele dag in een soort roes. Iemand vroeg me waar ik mijn verstand had gelaten. Nou, ik weet het wel! Op kamer 110 van het Vulkanhaus in Duisburg!
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 20-03-10, 17:33. Reden: Kamernummer aangepast

Commentaar

Aan het werk...
    X