Duisburg, Charlottenstrasse 69, Florentina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Charlottenstrasse 69, Florentina

Leuke meid met lekker lichaam. Beetje kleine tietjes maar alles in proporties.
    Leuke lach geduurende de gehele sessie
    Lekkere en goede sex waarbij zij het heft in handen had.
    Liefdevolle kusjes
    Laat ik dit zeggen. Ik ga er zeker nog eens naar binnen.
    Laandag
    Linsdag en
    Loensdag is ze aanwezig

Groeten Semibelg

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 69, Florentina (uitstekend)

Gisteravond ook deze Florentina bezocht. Ik was haar vorige week al ééns op straat tegengekomen en een praatje met haar gemaakt. Ja, met dit mooie weer lijkt de döner tegenover het Sexxxpalace wel een soort ontmoetingsplek te worden. Het viel me toen al op dat ze erg lief en vertouwenwekkend overkwam. Was ook zeker van plan om bij haar naar binnengegaan, maar ja, het is er niet van gekomen. Toen ik gisteravond door Haus 69 liep kwam ik haar weer tegen. Ze zit als je de trap oploopt in de linker gang laatste kamer links. Ik vind haar er erg goed uit zien. Ok, cupje A/B meer is het zeker niet, maar wel een erg lekker figuur en mooi bruingebrand. Ze is ook niet zo klein als de meeste andere Oostblok DVP's en ook dat spreekt me erg aan. Ze komt erg ontspannen en vriendelijk over en mede daardoor en natuurlijk de erotische uitstraling de knoop doorgehakt en bij haar naar binnen gegaan. Blijft ook éénmaal binnen erg vriendelijk. Opvallend was dat ze erg snel uit de kleren was en mij ook begon uit te kleden en te omhelsen. We belandden al snel op haar bed waarbij ik direct begon met het kussen van haar B cupjes. Dit vond ze blijkbaar erg opwindend want zij kusste en streelde me ook. Ze vertelde mij dat ze een echte "blase-hase" is. Nou, dit heb ik ervaren!! Wat een enorm goede pijpbeurt. Stevig, daarbij mijn ballen masserend en ze gaat deep-throat. Daarbij ligt ze met haar lichaam naar je toe waarbij je mooi haar poesje mag likken. Op een geven moment gingen we helemaal over in standje 69 en heb ik haar heerlijk kunnen beffen. Daarna was het tijd voor de missio. Ook dit was super. Ze houdt goed tegen en je kunt lekker hard doorstoten. Dit smaakte naar meer en toen dus omgewisseld in mijn favoriet "doggy" Nou, in één woord geweldig. Ze heeft nog een behoorlijk breed achterwerk dat je goed kunt vastpakken en het is een genot om tegen die heerlijke billen aan te kletsen. Ook weer lekker stevig en diep doorstotend tot een heerlijk hoogtepunt gekomen waarbij ze me vroeg of alles wel goed met me was. Zo afgepeigerd lag ik er schijnbaar bij. Kortom: heerlijke sex met haar gehad en achteraf nog een leuke smalltalk waarbij ze me een beetje over haar leven vertelde. Ze woont al lange tijd in Duitsland en spreekt, weliswaar met een accent, vloeiend Duits.
    Haar leeftijd vind ik moeilijk in te schatten. Zelf wilde ze er niets over kwijt, maar ik denk zo +/- 32 jaar.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 07-07-10, 17:51. Reden: Privé-informatie van de dame gewijzigd.

Commentaar

Aan het werk...
    X