Duisburg, Vulkanstrasse 25, Sara (K18)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 25, Sara (K18)

Jawel hoor, of het toeval is of niet, gisteren alweer binnengeweest bij een Sara in Haus 25. Echter, wel weer een andere dan genoemd in de vorige recensies. Deze, Afrikaanse dame zit op de derde etage. Als je via de Julius-Weberstrasse Haus 25 inloopt direct de trap op tot op de bovenste etage en dan direct de eerste kamer links. Ik wilde wel ééns een keertje iets anders dan de gebruikelijke Oostblok meisjes en ook een keer iets stevigers. Je weet wel, grote borsten, dikke billen. Bij het zien van deze vrouw was ik direct verkocht. Direct bij de deur ging ze al tegen mij aan rijden waardoor ik direct was verkocht en deze ervaring niet wilde missen. Ik ben altijd een beetje sceptisch tov Afrikaanse dames omdat er op diverse fora nogal slecht over ze geschreven wordt. Echter, deze dame is erg vriendelijk en direct na binnenkomst maakte ze mijn broek open en begon ze me heerlijk te pijpen. Met van die lekkere lange halen. Ik zag gewoon hoe ze dat heerlijk deed met die dikke lippen van haar. Gauw dus maar de rest van de kleding uitgetrokken en de pijpbeurt werd voortgezet. Owww...ik voelde het al bijna komen dus gauw op bed in doggy afgemaakt. Dit was fantastisch. Lekker kletsen tegen die dikke billen. Grappig daarbij was dat haar bed nogal krakkemikkig was kraakte en als een gek meebewoog. Super lekkere ervaring en heerlijk klaargekomen. Ja, is ééns een keertje wat anders. Jammer was wel dat een deel van haar kleding aanbleef. Echter, haar borsten hingen wel uit haar topje en mocht ook overal aanzitten. Volgens mij was ze zelf ook wel geil op mij. Deze dames zijn nou eenmaal gek op blanke mannen zoals ze zelf vertelde. Tevens nog erg lang met haar gepraat over van alles en nog wat. Bleek ook nog een intelligente meid te zijn ook nog deze uit Martinique afkomstige zwarte parel. Echt een aanradertje. Minpuntje vond ik echter dat haar kamer er nogal rommelig bij lag en het geheel op mij een niet al te propere indruk maakte. Echter rook ze zelf wel weer fris. Nou ja, dat hele pand (Haus 23-25) is vind ik wel een keertje aan een opknapbeurtje toe zeker als je het pand vergelijkt met de andere Laufhauser op de Vulkan.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 25, Sara (Afrikaans, uitstekend)

Zaterdagavond deze wulpse milf eens gaan bezoeken , heb haar al paar keer gezien op haar kamer 18 boven links als je van de JWstrasse komt. Ze kan lekker pijpen maar de sex viel toch een beetje tegen, vroeg of ik nog uurtje wilde blijven maar heb het niet gedaan. Dan mijn lauftocht maar verder gezet

Commentaar

Aan het werk...
    X