Duisburg, Vulkanstrasse 26, Bahar (Tur, VIP-kmr)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Bahar (Tur, VIP-kmr)

ongelooflijk mooi Duits meisje met volbloed Turkse roots, noemt zich Bahar. Zit in middenpad, links achterste deel (gezien van vooringang). Mooi en een heel lieve uitstraling, 19 jaar. Heeft ook kort in FKK's gewerkt (ze noemde PHG en LR, naam daar was Isabel). Dit ramen werk bevalt haar beter. Kreeg service + beffen + PZC voor 50 euro. Dat zijn nog eens mooie prijzen. Geile ervaring weer Ik was bij haar ongeveer om 18u ofzo en haar lange sluike zwarte haar was nog vochtig van het douchen. Ik was haar eerste klant deze dag

Ze zei dat ze 3 weken werkt en dan 3 weken vrij neemt. Volgens haar zit ze er al sinds september maar heb haar nooit eerder gezien. Morgen is ze er ook nog

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Bahar (uitstekend)

Bahar niet kunnen vinden in Erospark maar is dit dezelfde schoonheid als Bahar van Haus 48, in de Julius Weberstrasse? Omschrijving klopt helemaal maar ik aarzel nog om deze buurvrouw van Viktoria, te bezoeken en een recensie over haar is erg welkom.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door BeterBest Bekijk bericht
      Bahar niet kunnen vinden in Erospark maar is dit dezelfde schoonheid als Bahar van Haus 48, in de Julius Weberstrasse? Omschrijving klopt helemaal maar ik aarzel nog om deze buurvrouw van Viktoria, te bezoeken en een recensie over haar is erg welkom.
      ik was er gisteren nog en ze was er. Zit in die grote loods in het middenpad aan de linker kant (achterste deel, gezien van de voordeur). Haar naam staat op het raam. Heb haar niet bezocht gisteren helaas hoewel ze me weer lokte. Was daarvoor al in Dortmund geweest bij deze:

http://www.intimesrevier.com/anzeige/de/4846

geen geweldige ervaring. Had beter naar Bahar kunnen gaan had me nog 40 euro bespaard ook ... Ze zat gisteren dus in de loods erospark26.

Commentaar

Ik was gisteren wel gevallen voor haar charmes Echt heel aardig meisje. Heel vriendelijk en geen haastwerk. Vraagt welke standjes je wilt en neemt er ook de tijd voor. Toch heeft ze één nadeeltje, namelijk dat er haar benen niet goed geharst, cq geschoren waren... Dat voelde toch wel een beetje vreemd aan.... weerhoudt me ook om haar nog eens te bezoeken. Maar ze heeft wel een heerlijk figuur. Laat ik het zo zeggen... je kunt het slechter treffen op een zondagmiddag..

Commentaar

Hey,

Kort : Weet iemand of deze dame er nog is deze week ? Nu Niki weg is lijkt ze me een goede vervangster, maar ik dien wel 400 km in totaal te overbruggen dus graag toch zekerheid van enige leuke dames is gewenst .

groeten,
          I will walk 500 miles ...

Commentaar

vrijdag en maandag avond was ze aanwezig op 26, naambordje op de kamer, midempad links achterin.

Commentaar

Vanmiddag dit lekkerding eens helemaal wild gemaakt... Was om 14.00 uur in Duisburg, in de hal op 26 was geen enkel meisje aanwezig... rondje gelopen, bij 17-19 bijna niets en toen kreeg ik het al heet van de trappen, dat ik nog maar eens naar 26 ben gelopen. En ja hoor, 1 deur open! Van Bahar, middenpad beetje achteraan links (als je de hoofdingang achter je hebt). Ze stond te fohnen, had net gedoucht. Altijd lekker een fris gewassen schoonheid
              Eerst ff vriendelijk gebabbeld, toen voor 50,- pzc gedaan en verschillende standjes. Voor het pijpen nam ze echt royaal de tijd, heerlijk om die pilaar in dat kleine mondje te zien glijden. Echt een genot, had zo dat mondje vol kunnen kwakken... toch maar niet gedaan Daarna verschillende standjes, Doggy is heerlijk (wat een uitzicht, terwijl ze je geil via de spiegel aankijkt) en op het laatst lekker laten aftrekken zonder condoom, spoot bijna alles in haar gezicht: wat een geil, lekker en relaxed meisje is dat! Absolute aanrader in Duisburg.
              Dus voortaan maar een stukje omrijden... o ja, ze gaf aan in het weekend 's avonds en 's nachts niet vaak meer te werken vanwege de aanhoudende vervelende mar..... je weet wel. Dus als er liefhebbers zijn die haar in het weekend willen bezoeken, is de kans klein. Ze werkt meestal vanaf 16.00 uur tot ergens in de nacht.

Commentaar

Klinkt goed dus als ik op een vrijdag na 16:00 in duisburg ben zal ze dan aanwezig zijn ?

Commentaar

gisteravond weer eens bij Bahar geweest. Ze heeft een heel lief gezicht en leuke lach en eigenlijk wel een leuk lichaam maar het is allemaal wat slap vlees (dat krijg je als je de hele dag wat in die loods rondhangt sigaretjes roken) wat niet mijn smaak is maar ik had weer eens zin om goed afgezogen te worden. Bahar stelt zich heel klant vriendelijk op duidelijk met de bedoeling klanten nog een volgende keer terug te laten komen. Ze kon de bef beurt die ik haar vorige keer gaf nog herinneren, althans dat zei ze. Daar kwam ik echter niet aan toe. Heb me laten PZC-en en dat deed ze echt geweldig. Wel 15 minuten afgezogen op een geile manier. Lekker langzaam, soms hield ze hem een tijd in haar mond en ging langzaam dieper, dan weer wat sneller. Darna nog in missionarispositie geneukt. Voor 50 euris een heel erg goede beurt gehad . Volgende keer wilde ze standje 69 zei ze.

Zag die Hollandse Surinaamse (Tracy) ook nog. Mooie gezicht heeft dat meisje. Ze zei omdat ik uit Holland kwam ik voor 30 euro langer mocht blijven. Ze doet ook PZC maar ben vergeten te vragen wat ze daar voor vraagt. Ga haar denk ik zondag eens opzoeken.

Commentaar

Hallo,

weet iemand waar zij is??? Want zij is niet meer in haar kamer.

Dank je

Patrick

Commentaar

ben afgelopen zaterdag 7 aug nog in duisburg geweest.toen heb ik bahar zien staan in haus 26.ze werkte in de luxere kamers.als je vannaf de achterkant binnen komt links en dan de laatste kamer of eentje daarvoor naast ceyda ook een turkse(die circuleert ook nogal rond).volgens mij wisselt ze nogal eens van kamer heb haar ook vaker op het middenpad gezien.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door spankooow Bekijk bericht
                        ze werkte in de luxere kamers.als je vannaf de achterkant binnen komt links en dan de laatste kamer
                        Vorige week was ze er nog op kamer 406, zie http://img818.imageshack.us/img818/8...rk26290510.png.
                        Zaterdag 15/8 was Bahar nergens meer te bekennen. Haar kamer was door een ander in gebruik.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door TheKit Bekijk bericht
                          Vorige week was ze er nog op kamer 406, zie http://img818.imageshack.us/img818/8...rk26290510.png.
                          Zaterdag 15/8 was Bahar nergens meer te bekennen. Haar kamer was door een ander in gebruik.
                          ze werkt ik geloof 12 dagen achter elkaar en neemt dan wat vrijaf. Dan geven ze hun kamer tijdelijk op want het is toch 170 euro per dag.

Commentaar

Dit is misschien wel het grootste mysterie van de vrouwelijke schoonheid: imperfecties doen er niet toe. Alleen al in Amerika spenderen vrouwen met teveel geld en te weinig omhanden jaarlijks meer dan 10 miljard aan lichaamscorrecties. Ze bestellen de jukbeenderen van Catherine Zeta - Jones, de lippen van Catherine Heigl, de borsten van Scarlet Johanssen, de neus van Jessica Biel, de kin van Jessica Alba. De chirurgen leveren hun beste werk af, de dames zijn, eenmaal van de operaties hersteld, ongekend symmetrisch, perfect in proportie, smetteloos.... maar nog steeds niet mooi. Je kijkt ernaar, kunt nergens echt gefundeerde kritiek op hebben, maar er springt gewoon geen vonk over. Het plaatje is mooi, de vrouw niet.
                            Nee, dan de kleine Bahar, in Duisburg. Zij is nog nooit onder het mes geweest. Imperfecties te over. Ze heeft een haviksneus(je). Haar benen zijn niet bepaald de droom van een nylon-fabrikant. Borsten? Een weinig indrukwekkend A+-cupje.
                            Is dit meisje dus een 5-je, op een schaal van 1 tot 10? Nou, eh... nee. Dit meisje is eerder een 9, ze is adembenemend mooi. Het is allemaal zo puur, zo echt, zo gaaf, zo jong. Bahar betovert je met haar glimlach, belooft met haar ogen dat je gaat genieten, en ze houdt nog woord ook. Wat een snoepje zeg, ik ben helemaal aan het nagenieten.

Commentaar

Bahar afgelopen maandagnacht weer gespot na een tijdje afwezigheid.

Commentaar

hi,

weet iemand waar ze is???

dank je..

Commentaar

heb haar rond kerst/jaarwisseling nog gespot, stond ze achteraan bij de grote rolpoort. Afgelopen zondag niet gezien, hing ook geen papiertje met haar naam meer.
                                  Hoop dat ze terugkomt, een van de betere in Eros26!

Commentaar

Bahar is inderdaad net terug. Laatste kamer links in het middenpad. Ik had zulke uitstekende herinneringen aan haar, dat ik er zonder nadenken weer binnengestapt ben. (Dat is opmerkelijk, want voor mij is aarzelen, afwegen, niet kiezen, doen? nee, toch maar niet doen, extra rondje lopen, de knoop doorhakken, teruglopen - en nu is ze bezet - dus nog een rondje lopen en alle keuze-afwegingen van vooraf aan weer laten beginnen... deel van het plezier!)
                                    Bahar is een zeldzaam lief meisje, en als je je 5 tientjes vergezeld laat gaan van wat vriendelijkheid en respect, dan gaat ze het je buitengewoon naar de zin maken. Ik kwam er ook vanavond zeer bevredigd en met een goed gevoel naar buiten.
                                    Moderator: cupmaat is een kleine (fraaie) B.

Edit solemate: Cupje aangepast...
                                    Laatst gewijzigd door solemate; 02-02-11, 17:41.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Bahar(uitstekend)

Bahar is verhuisd naar de rechter gang, ze heeft nu de kamer naast haar beste vriendin (Kinga). Mocht je zelfs Bahar niet mooi genoeg vinden, kijk dan drie kamers verderop eens in de ogen van Loredana. Wie daar niet van gaat stotteren, mankeert echt iets.

Commentaar

Bahar stond boven aan mijn todo lijstje.
                                        Toen ik de 1e keer langs liep hing haar naambordje zo als altijd als ze werkt, voor het raam, maar ze was niet op haar kamer. Even later ving ik in de verte een glimp van mooie Bahar op toen ze d'r kamer inging, maar de gordijnen gingen dicht en bleven dicht.

Een half uurtje later was haar naambordje weg, dus maar eens bij haar buurvrouw nagevraagd. Wat bleek het was Bahar's laatste dag geweest. En ze komt ook niet meer terug. Bahar IS GESTOPT! Wat verschrikkelijk!!!

Commentaar

Was donderdag nog bij haar, toen vertelde ze nog dat ze eraan zat te denken om in Nijmegen of Utrecht te gaan werken......?

Zou erg jammer zijn als ze echt gestopt is.

Commentaar