Duisburg, Vulkanstrasse 23-25, Sara (Spa/Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 23-25, Sara (Spa/Bul)

Na de eerdere ervaring eerder op de avond en een drankje in de bar in Erospark26 waar weer die lieve blonde bardame aanwezig was had ik het plan snel naar huis te rijden. Dacht, loop snel door de benedenverdieping van Haus 23-25 naar de Julius-Weberstrasse (het regende) naar de auto. Echter, daar liep ik Sara tegen het lijf. Zij werkte voorheen in Haus 13-15 op de begane grond. Nu zit ze in Haus 25 begane grond in de doorloop naar de Julius-Weberstrasse twee na laatste kamer achterin. Een mooie dame vind ikzelf met een erg lekker figuurtje. Ze begon spontaan met me te dansen en drukte haar geile lijf lekker tegen me aan zodat ik alweer opgewonden begon te raken. Kon het dus niet laten om deze dame uit te proberen en bij haar naar binnen gegaan. Man, wat heeft deze dame een temperament. Ze deed snel haar slipje uit. Haar topje bleef aan. Ze duwde me op haar bed en trok mijn broek open. Snel een condoompje erom waarna ze me heftig begon te pijpen. Bij mij stond toen alles zo stijf als ik weet niet wat. Snel kwam ze bovenop me en begon me heftig te rijden. Ik werd gewoon geneukt had ik het idee. Ik gaf echter wel het ritme aan omdat ik mijn handen stevig om haar lichaam had. Snel heb ik dan nog even haar borstjes uit haar topje gehaald zodat ik die ook nog even kon voelen. Heerlijk geneukt en heerlijk klaar gekomen in deze prachtige, naar ze zegt, Spaanse dame. Echter, dit geloof ik op de één of andere manier niet. Ze heeft een Bulgaars uiterlijk. Misschien een halfbloedje Spaans/Bulgaars of iets dergelijks. Zit in ieder geval boordevol temperament. Deze sessie deed mij een beetje denken aan vroegere sexervaringen in de auto na een avondje stappen. Gek van geilheid. Sex met de broek op de knieen en daarna compleet van de wereld. Echt een leuke ervaring met deze Sara.

Ps. Dit is een andere Sara dan de Sara waarover ik een paar weken terug een recensie heb geschreven en ook in dit zelfde huis werkt.
Aan het werk...
X