Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Rosi (Mac, K316)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Rosi (Mac, K316)

Gisteravond maar weer eens op pad geweest in Duisburg. Even een snel rondje gemaakt want ik moest al weer snel op weg huiswaarts. Direkt na aankomst het Vulkanhaus ingelopen en boven op de derde etage de Bulgaarse Rosi tegen het mooie lijf gelopen. Eventjes aan de deur met haar gepraat. Ze wist dat ik al eens bij Danny was geweest en of ik niet ook een keer bij haar wou komen. Ze zei me dat ik een goede ervaring zou hebben en geilde me aardig op met haar grote cup D borsten. Dus dan maar naar binnen gegaan. De verplichte 30 euro overgedragen en uitgekleed. Qua uiterlijk is deze meid niet speciaal of zo, maar ik vind dat ze een lekker lichaam heeft. Hou zelf niet zo van dat graatmagere en deze meid heeft in dat opzicht net iets meer te bieden. Gewoon een lekkere stevige meid maar niet té. Ze pijpte me echt heerlijk en ik raakte al gauw in extase. Mocht ook overal aan zitten en lekker haar heerlijke borsten gekneed en gelikt. Er was al bijna geen houden meer aan dus maar gauw overgeschakeld op doggy. Heerlijk afgemaakt terwijl ik zicht had op haar heerlijke lichaam. Zelf genoot ze ook zichtbaar. Gewoon dus een goede erotische sessie en snel voor herhaling vatbaat deze Rosi.
    Daarna had ze ook alle tijd voor een praatje. Erg sympatieke meid....

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Rosi (uitstekend)

Heel correcte recensie van Hobbele. Ik had haar al meer dan eens bekeken, en ben er vanavond binnengestapt. Aardig meisje, tikje mollig maar op een lekkere manier, leuke lach. Tegen mij zei ze dat ze uit Macedonie komt. Het bezoek was verder niet wereldschokkend, maar ook niet onbevredigend.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Rosi (uitstekend)

Heb deze meid sinds gisteravond nu voor de tweede keer bezocht en ik moet zeggen dat Rosi een lekkere figuur heeft met flinke borsten en gisteren had ze ook weer van die zwarte kousen aan dat het extra sexy maakt.
      Toch valt het me op dat ze je toch probeert te pushen om op te schieten; dus m.a.w. een zekere tijdsdruk ervaar je toch wel ondanks het feit dat je nog ruim binnen de 20 minuten bent. Ook heeft ze de gewoonte, althans wat ik ervaar, om ongevraagd extra diensten aan te bieden voor natuurlijk extra geld.
      Verder na de standjes doggy en missionaris wou ik weer naar de doggy waarbij ze dan plat met haar buik op bed gaat liggen maar ze weigerde om voor de tweede keer dit standje te doen omdat het te pijnlijk voor haar zou zijn i.v.m. de grootte van mijn penis maar dat vind ik een beetje vreemd omdat het de eerste keer geen probleem is en zo groot en dik is mijn penis echt niet; misschien net iets boven de middelmaat en na de 2 standjes wou ze gelijk beginnen met aftrekken maar met veel moeite lukte het me toch haar on top te laten gaan dus qua dienstverlening valt er wel het nodige te verbeteren. Denk daarom dat er geen herhaling meer inzit.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Rosi (goed)

Vanavond maar weer eens naar de Vulkan. Het was prachtig weer, in tegenstelling tot in Nederland. Het was redelijk druk met vrouwen en liep onderweg naar Anka Rosi tegen d'r heerlijke lijf. Ank was bezet en duurde heel lang en me dus over laten halen door Rosi want haar al zo vaak gezien en vind haar erg lekker en ze blijft altijd vriendelijke en vrolijk. Ze zag er prachtig uit in d'r zwarte speelsetje wat al snel uitiging. Half uur voor 50 afgesproken met beffen en zoenen.

Geweldige ervaring met deze prachtige meid. Na het wassen ging ze met haar benen gespreid op de rand van het bed zitten en nodigde me uit haar te beffen. Het was nogal onderdanig qua positie voor mij maar had wel wat, helemaal toen ze heel geil begon te kreunen (beetje fake maar deerde niet) en me aankeek terwijl ik mijn tong over haar heerlijke kutje liet gaan.

Werd behoorlijk geil en we switchten snel naar een 69 om vervolgens haar op d'r knienen me te laten pijpen terwijl ik die heerlijke borsten in m'n handen had. Zelden zulke mooie naturel borsten gezien. Passen exact bij haar want ze heeft een mooi vol lichaam en je hebt echt een vrouw in je handen.

Het pijpen was fantastisch en had haar graag geneukt maar dit was zo fantastisch dat ik er voor koos om me klaar te laten pijpen.

Daarna nog gezellig zitten praten. Dacht dat ze Turks was maar blijkt uit Macedonië te komen. Ze zit sinds kort weer op de 3e etage, gelijk aan de linker trap eerste deur rechts! Ze werkt vanaf ca. 4 uur tot 's nachts en dan elke dag!

Ben haar te vaak voorbij gelopen maar dat gebeurt me niet weer!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Rosi(uitstekend)

Rosi uit Macedonië vind ik samen met Sarah uit nu huis 48 één van de moosite vrouwen op de Vulkan. Kwam langs haar en ze hing onderuit of ik "lust hätte?"...ik wel, maar of zij het had...ze moest lachen. Nee, ze had geen zin, ze was toe aan vakantie en moest nog 2 weken en dan ging ze 3 weken naar Macedonïe. Ze vroeg of ik binnenkwam...gewoon zei ze. Ach waarom niet. Er zijn ergere vrouwen dan tijd mee door te brengen.

Kreeg een cola van d'r en ze kwam tegen me aan op bed liggen. Over GFE gesproken. Rosi is een erg leuke vrouw en met d'r liggen kletsen en uiteindelijk liggen vrijen zoals je dat met je vriendin zou doen...geweldige ervaring. Uiteindelijk erg ontspannen en bevredigende sex met haar gehad. Vond haar al super maar nu helemaal. Ze bedankte me na afloop met een gemeende hele lange knuffel en vroeg me of ik voor haar vakantie nog langs kwam. Graag was m'n oprechte antwoord.

Toen ik de trap afliep kwam ik erachter niets betaald te hebben. Teruggegaan en ze keek me lachend en verbaasd aan en binnen het geld neergelegd. Ze begon te lachen en zei dat zij er ook niet aan gedacht had. Ik was sprakeloos. Dit even op me in laten werken.

Rechtstreeks door gelopen naar de auto want na deze ervaring niets meer te zoeken op de Vulkan.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Rosi (Macedonië K310)(uitstekend)

Rosi vandaag niet op kamer 310 gezien; wel was er een papier met de naam ik meen pokern op de deur geplakt.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Rosi (Macedonië K310)(uitstekend)

Rosi is alweer een tijdje terug. Heb haar afgelopen vrijdag nog gezien, maar denk dat ze ondertussen al weer zo'n 2 a 3 weken terug is. Ze resideert op het moment in kamer 201.

Ik kwam er vrijdag jl pas achter dat ze dus Rosi heet. Ik had gepland om haar eens te bezoeken vanwege Mandemakers lof zang over haar. Maar dat kan ik achter wege laten. Heb haar een maand of 3 terug of zo al eens bezocht maar toen verzuimd om een recensie te schrijven.

Tja, wat weet ik er nog van.....? Dat de aanhouder wint. Ze had me echt al een 10 tal keer aangesproken in de weken vooraf gaand aan mijn bezoek aan haar. Maar op een fatsoenlijke wijze en niet zo agressief als je af en toe leest over dames van een bepaalde verdieping in een bepaald huis. Daarnaast weet ik nog dat we een tijdje naar buiten hebben staan kijken omdat er een wandelaar met veel drama werd afgevoerd door de Polizei. Van het sexuele gedeelte van het bezoek staat me niet veel meer bij. Dat kan niets anders betekenen dan dat het voor mij gemiddeld was. Slecht was het zeker niet, want zo'n ervaring onthoud je maar al te goed, net als je persoonlijke toppers.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Rosi (Mac, K201)(uitstekend)

Vandaag na veel twijfelen toch besloten bij haar na binnen te gaan.
                Voor 50 pzc, dus dat maar gedaan.
                Vond het pijpen wel meevallen dus eigelijk 20 euro weggegooid.
                Het neuken ma 2 standjes gedaan, cowgirl en doggy.
                Het was wel redelijk allemaal, heb zeker beter gehad.
                En zal denk ik ook niet meer terug gaan, ook al ziet ze er wel aantrekkelijk uit

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Rosi (Mac, K201)

zit op de 3e verdieping, kamer 316.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Rosi (Mac, K201)

Oorspronkelijk geplaatst door ROBBIEX Bekijk bericht
                    zit op de 3e verdieping, kamer 316.
                    nog go steeds aanwezig dus, mooi. Bedankt

Commentaar

Aan het werk...
                    X