Duisburg, Vulkanstrasse 11, Nora

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 11, Nora

Op basis van deze recensie vandaag binnengestapt bij huis 11b. Ik werd in het voorbijlopen gelijk aangesproken door een dame aan de rechterkant, die wel aardig voldoet aan de beschrijving in dit topic. Ze zag er wel schattig uit en bood haar diensten aan voor voor 20 euro, en ik vond dat wel OK.

Het bleek inderdaad om Nora te gaan. Ze begon met een pijpbeurt, dit ging ongevraagd zonder rubber, en ik moet zeggen dat ze dit met dermate enthousiasme deed dat ik al half klaarkwam nog voordat ze een rubber er omheen kon trekken. Alsnog dat rubber, maar het kwaad was al geschied, ik had mijn kruit verschoten. Mijn jongeman was met geen mogelijkheid meer in stelling te brengen, hoe hard en enthousiast ze er ook aan trok.

Beetje teleurgesteld ben ik vertrokken, maar dat lag meer aan mij dan aan haar.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11b, Nora (uitstekend)

ben vaak hier naar binnen gelope om nora te bezoeken maar ik heb haar nog nooit gezien,zit ze ernog???...enige die ik keer op keer zie is een blonde die vol waar je meteen tegenaan loopt aan het eind vd gang,zit meestal remi,kent iemand haar of heeft iemand ervaringen met haar?

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11b, Nora (uitstekend)

Gisteravond deze ietwat stevige dame ook bezocht. Normaal niet zo mijn ding, die stevige dames, maar wilde toch een keer de ervaring hebben seks te hebben met een stevige dame. Haar leuke koppie en het feit dat ze haar diensten aanbood tegen gereduceert tarief heeft mij dan ook over de streep getrokken. Ik moet zeggen dat het absoluut niet tegen viel. Zeer lekker zonder condoom gepijpt wat ze echt perfect doet. Ze likt je penus van alle kanten af en kijkt je daarbij o zo geil aan. Ook het genot zo een stevige dame vast te houden wond me zeer op. Heb het lekker afgemaakt in missio. Waarbij ik lekker tussen haar dijen lag. Heel apart was bovendien dat terwijl ik haar neukte ze merkbaar haar vagina spieren aantrok en ontspande. Ze was merkbaar zelf ook erg opgewonden. Jammer alleen dat deze sessie een beetje werd verstoord door het kabaal op de gang veroorzaakt door een ontevreden klant van een andere dame. Maar daar kan zij natuurlijk niets aan doen. Een prima sessie dus.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Nora (uitstekend)

Zit nu een andere slanke bulgaarse dame op de kamer van Nora.

Iemand Nora nog in het vizier ?

Commentaar

Aan het werk...
        X