Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nazli (Tur/Bul K603)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nazli (Tur/Bul K603)

Ben vandaag uit nieuwschierigheid naar Essen gereden, ik was daar nog nooit geweest. Na wat ik hier gelezen had en gezien op internet viel het mij een beetje tegen.

Op de terugweg naar Nederland maar even gestopt in Duisburg. Na een rondje trappenlopen in heel de straat had ik wel zin in een biertje. Op 26 helemaal boven in (maar 1 trap) aan de bar voor €5 een biertje besteld.

Tijdens het biertje aan de bar in gesprek gekomen met de half Turks/half Bulgaarse Nazli. Aan de bar zijn we al zo ongeveer overeen gekomen war we gaan doen, dus ik met mijn biertje mee naar haar kamer. De kamer is beneden, als je van buiten komt net voorbij de 2e tussendeur voor de trap naar boven en voor de "hal". Ik geloof dat het nummer 6 was.
    Deze vriendelijke meid deed zichzelf eerst rustig wassen waarna het feest kon beginnen. Afspraak was pijpen en beffen op ons gemakje. Ik heb van genoten en herhalingsgevaar is aanwezig.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 16-12-11, 00:11.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26 k006, Nazli (goed)

Wel ik ben gisteravond ook bij deze Nazli geweest. Het is wel een mooie meid en ze zei dat ze pas 19 jaar oud was. Ze zou PZC + NMC doen voor 50 euro. Het PZC was gewoon slecht, mer dan een paar likjes deed ze niet. Toen maar aan NMC begonnen. Dit was op zich niet slecht maar na 10 minuten zei ze al dat de 20 minuten om waren. Echt een zeer matige service in het algemeen en zonde van mijn 50 euro. Eerder in huis nummer 25 had ik een Russische bezocht en deze deed PZC en NMC voor 30 euro en keek totaal niet op de klok.

Tiffany

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Naïzi (uitstekend)

Mijn intuïtie liet me deze keer gelukkig niet in de steek.

En heb een allergie voor siliconen, maar Naizi beweerde dat haar sierlijke borsten puur natuur waren. Hookers lezend blijken ze toch te mooi om waar te zijn.

Als je na een praatje aan de deur niet bij haar binnenkomt, begint ze te schelden. Het valt natuurlijk ook niet mee als je eigenlijk de pest hebt aan dit werk en aan mannen en aan de rest van de wereld.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Naïzi (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door TheKit Bekijk bericht
        Als je na een praatje aan de deur niet bij haar binnenkomt, begint ze te schelden.
        Heb exact dezelfde ervaring met deze dame. Als ik tegenwoordig haus26 binnenkom loop ik strak langs haar heen en kijk ik haar niet aan, anders krijg ik de volle laag.
        Heb maanden geleden tijdens een praatje alleen aangegeven dat ze simpelweg mijn type niet is.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26 k006, Nazli (voldoende)

Ben vandaag maar weer eens gaan kijken in de Vulkanstasse, het was tenslotte een mooie lente dag en waar hebben we dan zin in.........precies.

Na een beetje rond gekeken te hebben op 26 uitgekomen bij een bekende Nazli.
          Na de begroeting maar naar binnen gegaan. Het was weer als vertrouwd € 30 P/N/B. Na haar gebeft te hebben was het pijpen een beetje kort maar was wel goed. Na doggie in missio afgemaakt. Zo hebben we dus weer herhalings gevaar.

Wat me wel opviel is dat de douche vevangen is voor een bad Is dus iets voor de volgende ronde.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Naïzi (goed)

deze dame zovaak bezocht(was vaste klant) vooral in het begin,kan je nu al vertellen dat ze GEEN turkse is,maar gewoon bulgaars,ze zegt dat express omdat ze weet dat er veel turkse wandelaars zijn die uiteraard graag met een landgenote naar bed willen,dit enerzijds,anderszijds is het een lieve meid die alles rustig doet,ben laatst weer bij haar geweest aangezien ze nu ook anaal doet,voorheen niet ondanks mijn vele verzoeken en zelfs geld bij te leggen wilde ze niet,nu voor 30euro extra anaal gedaan,heerlijk omzo van achteren dat mooie strakke lijfje te zien bewegen en mijn dikke schwanz diep erin te stoppen,moet zeggen dat het wel makkelijk ging,al met al mooie ervaring dat ze nu ook anaal doet.

ps:vakantieverhaal is onzin,geloof me dat ze bijna iedere dag moet staan,of ze het nou wel of niet wil als jullie me begrijpen.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nazli (goed)

Heden deze jongedame bezocht, en ik mag wel zeggen, dat ik het een ervaring vond die voor herhaling vatbaar is. Inderdaad is Nazli in eerste instantie iemand die geen blad voor de mond neemt, maar als je haar op de juiste manier toespreekt, draait ze helemaal om. Al met al een uitstekende ervaring en zij ziet mij zeer zeker terug

Commentaar

nou heb haar gisteren bezocht omdat er weinig dames te zien waren
                viel niet tegen maar was ook niet iets van wauuuuw.
                standaard pakket pijpen kort en zacht
                neuken 2 standjes wel geil was de doggy ze blijft je aan kijken in de spiegel.
                geile crisje

Commentaar

Nazli is weer terug! Zag het helaas te laat wat had mijn buks al leeggeschoten in 26 op Bulgaarse Anna maar even met Nazli staan praten. Had een heerlijk setje aan om haar blote lichaam waar bij enkel haar lekkere silis en d'r kutje bedekt waren. Morgen middag beloofd bij haar te komen want ondanks de wisselende verhalen hier heb ik altijd goede sex met haar gehad!

Commentaar

Vandaag was ik eindelijk weer geil en had zin te wandelen. Dus naar Duisburg gereden en Eros 26 binnen en wat schetst mijn verbazing? Geen één dame? Helemaal leeg! Gelukkig tref ik op de gang Nazli en niet lang nagedacht en bij haar in bad gesprongen. Ze had haar heerlijke witte setje aan die ik mocht uittrekken terwijl ik haar overal mocht bevoelen. Samen in bad is een feest met deze dame. Masseert je lekker, wast je helemaal en als je op oorlogssterkte bent het bad uit, afdrogen en stoeien op haar bed. Heerlijke pijpbeurt zonder condoom en net op tijd gestopt. Heerlijk teasen, lekkere tepelbehandeling, doggy geneukt en mission afgemaakt. De recensies wisselen nogal maar ik vind Nazli een topper met super lekkere silli's en erg geile sex. Misschien omdat ik al bijna 3 weken niet meer ben geweest maar fantastisch met deze meid gesexed die weet hoe ze je tot een hoogtepunt moet brengen in alle rust! Helemaal toppie!

Alexanderrr: Nazli is overigens OOST Europees, er staat hier Zuid Europees. Wil je dit aanpassen.
                    edit Solemate: Ik heb het even aangepast...
                    Laatst gewijzigd door solemate; 25-02-11, 19:52.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nazli(uitstekend)

Gisteren voor de eerste keer Nazli bezocht. Als vaste Duisburg ganger ken ik haar al erg lang. Ze werkt al zo lang ik weet in Eros26 in de tweede kamer links als je Eros binnenkomt. Van een bezoekje was het nooit gekomen maar dan nu toch de stap gewaagd. Inderdaad wisselen de recensies over haar nogal en ook ik vond de sessie met haar wat aan de magere kant. Ze doet alles wel en alle standjes zijn ook mogelijk. Haar blow-job is zelfs bovengemiddeld. Ze teast lekker met haar tongetje tegen je eikel en dat is toch altijd weer een heerlijk gevoel. Maar verder doet ze alles vrij plichtmatig en ongeinspireerd. Aan haar toch heerlijke sillys mag je niet komen en in de doggy gaat ze niet echt mee. In de missio kijkt ze de andere kant op en dat bevorderd de beleving nou ook niet echt. Toch vind ik haar iets hebben en als je haar zo onder je ziet liggen met haar sillys en haar aparte koppie is het niet moeilijk om klaar te komen. Dit dan ook heerlijk gedaan. Ook de conversatie met haar na de sex verloopt wat moeizaam.
                      Kortom: voor mij geen herhaling meer. Er zijn simpelweg mooiere en betere dames op de Vulkan! Misschien is ze beter als je meer geld neer telt maar dat is ze me simpelweg niet waard. Waarom? Het risico op een matige service blijft bestaan en ze behoort qua uiterlijk nou niet echt tot de top op de Vulkan.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nazli(goed)

Vanmiddag drie dames in 26, de prachtige Bulgaarse Anna, de heerlijke Derya maar gelukkig, op 102, Nazli. OP een bordje bij de hoofdingang staat al melding dat ze daar te vinden is en bij het binnenkomen viel ze me gelijk aan. Kan d'r niet weerstaan, die geile kop, heerlijke tieten en ondeugende uitstraling.

Dan ook snel naar binnen gordijnen dicht en bad aan gezet! Heerlijk gemasseerd, haar lekker ingezeept en een waanzinnig geile handjob/blowjob in bad gehad van haar. Door dr afgedroogd en kan het erg goed met haar vinden dus nog een tijdje met haar op bed liggen knuffelen.

Nazli is er de hele zomer en gaat pas eind augustus even weg.

Nazli it overigens deze week nog op 102 en volgens haar krijgt ze maandag haar "eigen" kamer weer terug omdat de zus van Jennifer die daar zit met Jennifer naar huis vertrekt voor een weekje.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nazli (K6)(goed)

Nazli afgelopen week, dinsdagavond bezocht. Dit is zo'n topper, vind d'r zó lekker met d'r ondeugende en geile koppie. Val niet weer in herhaling maar ze is er gelukkig weer op haar oude vertrouwde kamertje, numer 6, vanaf de hoofdingang de derde kamer links net voor de trap naar de loods.

Ze werkt overigens elke dag vanaf ca. 12.00 uur tot einde enkel niet op de maandag!

Commentaar

ja jongens na al die jaren fanatiek wandel werk toch deze dvp bezocht en het was uitstekend deze dvp weet hoe ze een man moed verwennen en is ervaren ze pijp je goed zonder al teveel hand werk verkend je helle lul met de tong en slaat geen plekje over ook heb ze me een lekkere body toe body massage gegeven heerlijk zo vrouwen lichaam over je heen toen in twee standjes haar genomen op ze hondjes en missionaris deze dvp is dus voor herhaling ma de 61 is aan het probefahrt dus het kan wel even duren voor dat ik alles getest heb in duisburg

Commentaar

Ik had het kruit 's middags al een keer verschoten, maar liep 's avonds toch nog eens door de fickfabrik, op zoek naar een "klik" met een meisje. Kan onmogelijk uitleggen waarom ik in een impuls binnengestapt ben bij deze drie turven hoge Turkse of Bulgaarse, geen idee. Kende haar al heel lang, en haar gedrag aan de deur kon me eigenlijk nooit bekoren. Maar we weten het allemaal: een man heeft een pik en een brein, maar hij kan er maar 1 tegelijk met bloed vullen. Dus ik ben gezwicht voor de mooie donkere ogen. En het was drie keer niks. Een gehaaste, ongeïnteresseerde dame vond ik het. Er kwam totaal geen conversatie uit, en tijdens de sex was ieder kreuntje een kreuntje van pijn of ongemak. Ze heeft hier ook een aantal positieve beoordelingen, dus laten we het er maar op houden dat ze een slechte dag had (of mij gewoon niet aardig vond, dat kan ook).

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nazli (Tur/Bul K08)(goed)

ik had deze dame al meerdere keren al gezien, en had al wat recensies gelezen die wissel valig zijn.
                                ben toch maar naar binnen gegaan.
                                Ik heb spijt dat ik het niet eerder heb gedaan, heb voor 30 afgesproken maar ze ging spontaan over op pzc.
                                seks was heerlijk ze is redelijk strak.
                                al met al een goede 30min gehad met haar

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nazli (Tur/Bul K08)(goed)

In tegenstelling tot de meeste andere wandelaars ben ik helemaal niet tevreden over deze dame. Omdat mn toppertjes bezet waren en het vrij rustig was qua bezetting, gisteren voor t eerst deze dame bezocht. Van een afstandje ziet ze er vrij goed uit.
                                  Helaas was dit van dichtbij niet zo. Maar toen was ik al binnen en had ik al betaald. Oneffen gezicht en niet mooie siliconen borsten.

Ik ga er niet veel woorden aan vuil maken. P was zeer matig, massage ook... sex zeer zeer standaard.

Hygiene viel me ook tegen, ze rook behoorlijk uit haar mond.

Deze dame zal ik nooit meer bezoeken.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Nazli (Tur/Bul K220)

Ik ben vandaag in Duisburg geweest.

Mijn verlanglijstje was kort maar bij Alina (Haus 21) stond een andere dame - duidelijk te zien ivm ontbrekende supertieten ;-)
                                    Even naar Loredana gekeken maar ze had zo'n koude uitstraling dat ik dacht dit wordt nix.

Op kamer 207 (of 206) stond Nazli. De borsten waren een mooie vervanging voor Alina. Afspraak was 30E voor PMC/NMC/standjes en borsten aanraken.

Binnen, zelf wassen. Zij was al op het bed - totaal naakt.

Beetje strelen, condoom om en pijpen. Was ok al merk ik weinig van het tongpiercing. Trouwens moet de doktor die de borsten onder handen heeft gehad de licentie onttrokken worden. Dit leek echt op "My First Boobjob".

Dan neuken - missionaris. Was ok, beetje kreunen maar echt meegaan deed ze niet. Ik wilde nog naar doggy maar voelde dat er al iets in me opkwam borrelen. Klaar gestoten,

Er was geen chemie tussen ons.

Er zijn betere op de Vulkan.

Commentaar

Haar kamernummer is nu 201 en dat is dus de eerste kamer links van de middengang als je de loods via de hoofdingang binnenkomt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ROBBIEX Bekijk bericht
                                        Haar kamernummer is nu 201 en dat is dus de eerste kamer links van de middengang als je de loods via de hoofdingang binnenkomt.
                                        Moderator; svp haar nieuwe kamernummer doorvoeren. Bvd

Commentaar

Aan het werk...
                                        X