Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Sarina (vh. Joly) (Kor, K8)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Sarina (vh. Joly) (Kor, K8)

Vandaag weer eens de Vulkanstrasse en omgeving bezocht. In de middag had ik voor Joly gekozen. Ze komt van Korea. Slanke dame. Zit in kamer 8. Dit is gezien vanaf de ingang van nr. 36 de derde deur links (nr. 36 meegerekend).
    Standaardprogramma: Blasen, Ficken, Anfassen, Stellungswechsel, 20 Minuten.
    Ze heeft me een paar minuutjes gepijpt. Toen kwam ze op mij. Ging niet zo goed. Daarna in normaal standje afgemaakt.
    Ze heeft een redelijk strak lichaam, maar wel haar op de poes. Dat is iets minder.
    Verder vond ik het niet bijzonder, maar ik was het weer kwijt. Later tegen de avond nog een keer geweest bij een andere dame.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 19:05. Reden: titel

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Joly (Kor) (voldoende)

Volgens mij gaat het hier om dezelfde Koreaanse dame die ik gisteren heb bezocht. Alleen noemt ze zich nu Sarina en zit in het Sexxxpalace op nummer 40 bij binnenkomst direct links eerste kamer rechts. Schuin tegenover daar waar sm Monique zit. Ik heb haar al een tijdje gespot. En ze is voorheen ook al ééns aanwezig geweest in Sexxxpalace dus ik vermoed dat het hier om dezelfde dame gaat.
    Echter, haar service vond ik zeer goed. Ze heeft een perfect natural lichaam. Lekkere b-cup borstjes met van die lekkere uitstekende tepels waaraan ik lekker mocht sabbelen. Veel lichaamskontakt en een lekkere pijpbeurt waarbij ze echt deep-throat gaat maakten het plaatje compleet. Bovendien heb ik haar lekker mogen beffen hetgeen ze erg plezierig vond gezien de kreunende geluidjes die ze voortbracht en de kronkelende bewegingen die ze met haar lichaam maakte. Daarna overgegaan in cow-girl hetgeen haar specialiteit is. Ook hier maakt ze weer van die lekkere steunende geluidjes en ze gaat heftig te keer. De missio was iets minder daar ik in een nogal ongemakkellijke positie moest dus maar lekker afgemaakt in een staande doggy hetgeen weer zeer lekker aanvoelde. Opvallend hierbij was dat ze van een stevige aanpak houdt. Ik zou en moest haar borsten stevig kneden en ik moest van haar heftig stoten hetgeen ik dan ook graag heb gedaan totdat de finale explosie kwam.
    Gezegd moet worden dat de after sex talk niet het je van dat was. Ze was meer bezig met haar telefoon zeg maar. Maar ja, de sex, en daar kom je toch voor, was bovengemiddeld en daar betaal je voor en moet je haar op beoordelen.
    Kortom, zeer zeker een aanrader!

@moderator: indien mogelijk naam aanpassen naar Sarina

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Sarina (Kor)(goed)

Zo te zien doet ze ook sessies met Mrs Monique.

http://www.galerie-de-sade.de/Duisbu...que-a1161.html

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Sarina (Kor)(goed)

Grappig dat je daar nu mee komt. Dit heb ik ook net ontdekt. Was een beetje op de site van Monique aan het kijken daar ze de buurvrouw is van (trouwens) Salina.
        Maar hoe moet ik me dan zoiets voorstellen? Salina wordt schijnbaar door Monique ingezet als Zofe (vrouwelijke slaaf). Ik neem aan dat dan in zo'n sessie sex met Salina wel mogelijk is daar je dit niet met Monique kunt doen. Die doet alleen sm.

Commentaar

Aan het werk...
        X