Duisburg, Vulkanstrasse 26, Sabrina (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Sabrina (Roe)

Gisteren in A'pen nog eens gewandeld en daar gekozen voor Sabrina. Een jong roemeens meisje. Ze heeft een leuk figuurtje (slank) en is ook best lief. Ze heeft geen vaste plaats en werkt enkel van 20u tot ?? 's morgens. Spijtige van de zaak was dat ik zo scherp stond dat ik na 10 min mijn hoogtepunt al bereikt had. Sabrina doet ook aan PZC en beffen voor een 50 eurootjes extra. Ze heeft een strak kutje, en een heerlijk lichaam. Zoenen doet ze niet (althans niet gevraagd of geprobeerd). Kortom een goede ervaring !
    Eyes wide shut

Re: Antwerpen, Schippersstraat 30/2, Sabrina (Roe) (uitstekend)

Heys,

En verhuizen kan ze.
    Heb ze vorig WE gespot in Eros26 te duisburg op de gelijkvloers in het hoofdgebouw. Ze kan dus naar het duitse gedeelte verplaatst worden.

Mvg,
    I will walk 500 miles ...

Commentaar

Sabrina haus 13

Sabrina stond recht tegenover de trap op de eerste verdieping, naambordje op de deur.
      Jonge Roemeense, lang zwart haar, waanzinnig mooie borsten B cup en ze hangen zo heerlijk als rijp fruit. Opgesloten in haar bikini zijn het al echt eyecatchers.
      Klein en een zeer strak lichaam. Kontje is perfekt. Gewoon een heel mooi meisje en ze lijkt mischien een beetje arrogant maar is binnen heel aardig en relaxt.

Ze geeft een goede service, lekker rustig, sensueel en heel opwindend, pzc was super lekker nat en ze wisselt het af met strelen en kneden en aftrekken, en ze doet het best lang. Neuken was ook goed, ze is lekker strak en ze gaat er lekker voor liggen en zitten.
      Niks bijzonders verder gewoon standaard service gehad, tikkeltje sensueler dan normaal, met een hele knappe dame.Haar inzet is zeer goed wel profi maar ze weet hoe ze een man moet teasen en pleasen.

Doet ook anaal voor 50 euro voor de liefhebbers.

(loopt al een topic over een Sabrina, zou zomaar dezelfde dame kunnen zijn)

Commentaar

Aan het werk...
      X