Duisburg, Vulkanstrasse 13, Milau (Thai)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 13, Milau (Thai)

Na 3 kilo traplopen en een trieste bezetting vanmiddag, uiteindelijk maar uitgerust bij de Thaise Milau (1e verdieping, t.o. trap), althans zoiets verstond ik, na 3 x navragen. De naam werd ter plekke uit haar duim gezogen, want de 1e keer zei ze totaal iets anders en bij de 2e en 3e keer vragen verschilden ze ook. Maar goed, maakt niet uit, what's in a name?

Vrolijke Thaise,was hier nog niet zo lang en blijft ook nog maar 10 dagen, voordat ze ergens anders naar toe "moest"... Was een onduidelijk verhaal.

Ondanks haar vriendelijkheid, een matige sessie. Ze deed wel haar best, was ook wel schoon, nam de tijd, maar kwam een beetje onervaren over, bovendien waren haar siliconentieten (waar ik toch al niet zo van hou) keihard en kwamen zeer onnatuurlijk over op haar kleine, tengere lijfje.

Ik moest beloven (ze bleef aandringen) nog eens terug te komen in de aankomende 10 dagen dat ze er nog was. Uiteindelijk maar gelogen dat te doen.

Bij thuiskomst nog een onaangename verrassing... Ze bleek haar rode lippenstift op mijn borst achtergelaten te hebben.... Gelukkig kwam
    ik er zelf op tijd achter.... Pfffff ....... Het zal je maar gebeuren....
    ... je hoeft ze niet allemaal te haten om 1........
Aan het werk...
X