Duisburg, Julius Weberstrasse 42, Nicole (K18)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 42, Nicole (K18)

Vandaag heb ik op safe gespeeld.
    Dus maar de oude vertrouwde Nicole genomen.
    Valt nooit tegen deze meid.
    Zij weet precies wat ik wil.
    Dus weer een heerlijk kwartiertje gehad.

Nicole zit op kamer 18 2e etegage.
    Aaan het begin van de gang komend van de vulkanstrasse.

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 42, Nicole (Roe) (K18)(goed)

Over Nicole is al twee jaar niets geschreven, dus het lijkt me goed de aandacht op haar te vestigen. Het is een vriendelijke meid die goed haar best doet je het naar de zin te maken. Ze vraagt snel om extra euro's voor extra tijd, maar daar heb je wel plezier van. Vooral standje 69 zal mij heugen! Beter dan zo'n dame die voor 30 euro volstrekt ongeïnteresseerd maar wat doet tot de verplichte 10 minuten om zijn.

Nadat gedaan was wat gedaan moest worden gaf Nicole me nog uitgebreid toeristische informatie over haar land Roemenië. Niet dat je daarvoor helemaal naar Duisburg reist, maar het zorgt er wel voor dat je met een prettig gevoel de straat weer op gaat.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jaimito46 Bekijk bericht
      Over Nicole is al twee jaar niets geschreven, dus het lijkt me goed de aandacht op haar te vestigen. Het is een vriendelijke meid die goed haar best doet je het naar de zin te maken. Ze vraagt snel om extra euro's voor extra tijd, maar daar heb je wel plezier van. Vooral standje 69 zal mij heugen! Beter dan zo'n dame die voor 30 euro volstrekt ongeïnteresseerd maar wat doet tot de verplichte 10 minuten om zijn.

Nadat gedaan was wat gedaan moest worden gaf Nicole me nog uitgebreid toeristische informatie over haar land Roemenië. Niet dat je daarvoor helemaal naar Duisburg reist, maar het zorgt er wel voor dat je met een prettig gevoel de straat weer op gaat.
      zit ze tegen over de poolse karina?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kees-61 Bekijk bericht
        zit ze tegen over de poolse karina?
        Hoe haar overbuurvrouw heet, weet ik niet. Ze zit op de 2e verdieping, vanaf de trap op nr. 42 is het de 1e kamer links. Als ik het goed onthouden heb. Nummer 18 in ieder geval.
        Haar naam staat niet op de deur vermeld, maar ze is te herkennen aan haar gewoonte nietsvermoedende - nou, nietsvermoedende - wandelaars aan te klampen om hen ervan te overtuigen binnen te komen. Ze is daarbij nogal handtastelijk, wat sommigen vervelend vinden. Ik niet, ik vind het wel spannend, die (on)gewenste intimiteiten.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jaimito46 Bekijk bericht
          Hoe haar overbuurvrouw heet, weet ik niet. Ze zit op de 2e verdieping, vanaf de trap op nr. 42 is het de 1e kamer links. Als ik het goed onthouden heb. Nummer 18 in ieder geval.
          Haar naam staat niet op de deur vermeld, maar ze is te herkennen aan haar gewoonte nietsvermoedende - nou, nietsvermoedende - wandelaars aan te klampen om hen ervan te overtuigen binnen te komen. Ze is daarbij nogal handtastelijk, wat sommigen vervelend vinden. Ik niet, ik vind het wel spannend, die (on)gewenste intimiteiten.
          Klopt wat je schrijft, ze had in korte tijd mijn geval al uit de broek gehaald, op de gang. Mijn hand in haar slipje gestoken en haar tieten uit de BH gehaald op de gang. Zeer bijzonder, zelfde gedag vertoont ook melissa uit kachachstan iets verder naar het gebouw op de hoek.
          Vanwege tijd niet bij har terug gegaan.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 42, Nicole (K18)(uitstekend)

ben deze meid al vaak tegen het lijf gelopen
            de manier die ze toepast je op de kamer te krijgen
            deed mij een beetje afschrikken de vorige weken
            vaak belooft binnen te stappen maar nooit van gekomen
            ze raakt je aan , kust je trekt haar slipje opzij om even te voelen
            pakt de ballen begint zowat op de gang al je broek uit te trekken
            dit zijn meestal de dames die je in no time de deur weer uitwerken
            gisteren zag ze mij van de andere kant aankomen
            ze sprong op me en leidde me de kamer in
            ik wou eigenlijk een andere keuze maken maar als je het niet probeert weet je het nooit
            na 20 minuten zoenen en onderhandelen haar de afgesproken 30 euro gegeven
            een lieve meid die ook op de kamer erg leuk blijft
            het pijpen deed ze vol overtuiging ze nam rustig de tijd en lag helemaal tegen me aan
            daarna overgegaan in doggy haar kontje goed in de handen genomen en toen even boven op haar
            na een goede 40 minuten werd ik gestoord door mijn wandelmaat die op de deur klopte
            ik zat een uur op de kamer even afgespoelt samen met nicole nog een snelle blowjob en zoen
            en verliet met een goed gevoel de kamer dit was een goede opwarmer voor de volgende
            sex was goed , lieve maar ook leuke meid geen spijt gehad

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 42, Nicole (K18)(uitstekend)

Vanmiddag had ik een paar opties die helaas niet van de partij waren dus voor de verandering de JWS maar afgelopen en op de 2e etage wist ik al dat er een meid, Nicole genaamd, werkzaam was die je nogal aanklamt. Ze was niet op haar kamer maar toen ik deze voorbijliep en richting trappen ging werd ik nageroepen en liep ze op me af waarbij ze mijn ballen al te pakken had dus ik wist bijna zeker dat dat Nicole wel moest wezen
              Knap kan ik haar zeker niet noemen en als ze me niet was achternagelopen had ik haar zeker niet bezocht. Ben naar binnen gegaan en eerst een praatje gemaakt. Al gauw had ze plaatsgenomen op bed en dat verwachtte ze ook van mij maar ik heb altijd de gewoonte om me eerst even te wassen dus ik kreeg de indruk dat ze dat niet zo nodig vond. Ze begon met wat trekwerk en al vrij snel werd het condoom aangebracht. Van haar pijptechniek was ik niet echt onder de indruk want het was vrij monotoom en ging zeker niet diep maar omdat ik op knappen stond kostte het me weinig moeite om een stijve te krijgen. Nog even standje 69 met haar gedaan waarbij haar kreuntjes niet uitbleven. Ik gaf aan dat het tijd was om te neuken dus eerst in de missio waarbij ze wel merkbaar haar vingers bij mijn ballen hield maar verder niet storend. Toen ik haar vroeg om te switchen naar doggy weigerde ze omdat ze mijn jongeheer aan de grote kant vond. Een beetje vreemd want in 99% van de gevallen kan ik doggy zonder problemen doen en mijn formaat zit toch duidelijk onder de 20 cm dus veel kan ze klaarblijkelijk niet hebben. Enfin dus weer verder gegaan in de missio tot ik zover kwam. Hierna weer wat met haar gepraat met de wetenschap dat het bij dit ene bezoekje zal blijven.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 42, Nicole (K18)

Vandaag is op zondagavond gaan kijken op de Vulkaan. Wat een drama zeg ik schat dat er ongeveer maar 20% van de dames aanwezig was en dan overdrijf ik niet. Aan ijsberen ontbrak het helemaal niet maar er waren ook grote groepen jongeren door de huizen aan het banjeren.
                Vakantietijd ,dus ik vermoed dat er veel weg zijn en dat er best veel zijn die niet op zondag werken.
                Eerst maar is alles afgelopen. Wilde eigenlijk graag weer Helena bezoeken in haus 11 die normaal in kamer 4 zit maar daar zat een ander meisje. Ook een leuk ding maar niet wat ik zocht.

Helena schijnt met vakantie te zijn maar vertelde ze in de kamer net naast de ingang zit ook een Helena. Ik daar maar is op af, Leuke vrouw en eerlijk achteraf spijt dat ik daar niet naar binnen ben gegaan, maar ja iedereen maakt weleens de verkeerde keuzes.

Dus uiteindelijk in haus 42 beland waar ik inderdaad op de 2de etage wordt aangerand door Nicole, geen super knappe dame maar toch heeft ze wel iets, dus nadat ik uitgebreid betast ben en de onderhandelingen worden afgerond ,de kamer in.
                Moest gelijk afrekenen ze wilde wel eerst dat mijn pipi gewassen werd en ze zei dat ze net begonnen was dus dat zei dat niet hoefde.hummm.... Ik stelde voor om even snel een douche te nemen want ik was zijk nat van het zweet, maar dat was helemaal niet nodig want iedereen kwam bezweet binnen, pffff

Na de gootsteen moest ik maar is plaatsnemen op het bed. Ze vleide zich naast mij en begon te zungenkusen, nou ja...een poging toe, want het werd een soort openlucht gevecht wat dus van mij direct mocht stoppen. Vervolgens ging ze maar over op het mondelinge, ze had um net in der mondje maar daar ging de telefoon, en die moest natuurlijk op genomen worden,man man man. Ze hield het kort en ging weer verder maar dan wel zo gaan zitten dat je gewoon nergens bij haar bij kan, grrrr.
                Inderdaad heel monotoon en net de eikel erin pfff heb ik dat...

Na 5 min was ik het al beu en had mijn verlies al ingecalculeerd, dit gaat niks worden. Mevrouw wilde nu wel fikken condoompje erom en ze kwam op me zitten, nou dat kon me ook al niet meer bekoren , en al gauw begon pompiedoe tegen te sputteren door op halfstok te gaan hangen.

Ze keek me aan en zei dat pompiedoe geen zin meer had, klopt mevrouw heel scherp opgelet van U. Dan pijp ik je klaar zegt ze, en ja hoor ze ging weer in dezelfde houding aan het werk. Ik stel nog voor om een andere positie te nemen maar daar wilde ze niets van weten.

Eerlijk is eerlijk, ze gaf niet op en zowaar pompiedoe kwam weer op oorlogssterkte en ondanks de monotone manier van werken kreeg ze het voor elkaar. Ze hield haar mond dicht bij het klaarkomen maar met haar lippen en al trekkend ging ze goed door. Nadat de bui was opgeklaard nam ze hem zowaar weer in haar mond om de klus helemaal af te ronden, chapeau dat doen de meeste niet. Ik heb haar uiteraard een dik compliment gegeven voor de afwerking.

Maar ja ze was het bed nog niet af of ze was al aan het bellen, daardoor was een gesprek met mij niet mogelijk, heb me maar aangekleed wat zij al bellend ook deed, dus met de hygiene zit het ook al niet snor.
                Al bellend kreeg ik nog een zoen en werd ik weggebonjoured, wat een domper pfff

Dus kort te gaan een handtastelijke niet knappe zakelijke dame die haar afspraken wel nakomt maar totaal geen oog heeft voor de klant en je zo rap mogelijk afwerkt.

U raad het al herhalingsgevaar -100% Maar dat vertel ik haar de volgende keer wel als ze me weer bij de leuter pakt.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 42, Nicole (K18)

hier nog even het recensie formulier, voor de statistieken

Commentaar

Aan het werk...
                  X