Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Gina (Ita/Dui)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Gina (Ita/Dui)

Ik was weer eens in Duisburg en na een paar rondjes door de buurt te hebben gelopen sprak ik helaas af met Gina om voor 60 euro een half uurtje met haar te gaan rotzooien.

Gina zit in de loods van de Vulkanstrasse 26, haar kamer ligt aan het brede middenpad links achter ik geloof dat het nr209 is maar dat weet ik niet meer 100% zeker. Ze heeft zwart haar, een normaal postuur en is heel gemakkelijk te herkennen omdat ze een ring in haar onderlip heeft. Ze zegt dat ze uit Italië komt maar dat kan natuurlijk net zo goed Bulgarije, Roemenië of een ander land uit die hoek zijn. Volgens eigen zeggen is ze 27 maar zelf had ik haar op begin 30 ingeschat.

Het is dat het Erosmonster ook nog steeds in die buurt "werkt" want anders had ik hier getypt dat een slechtere service als bij Gina er in Duisburg niet te krijgen is, hoewel? misschien is het zelfs toch nog slechter als bij het erosmonster en dat wil heel veel zeggen.

Nadat ik had betaald, uitgekleed en me had gewassen aan de wasbak, ging ik op bed liggen en deed ze gelijk een condoom om mijn pik nog voor ze die had hard gemaakt. Daarna vroeg ze of ik niet nog 150 euro wou bijbetalen, dan mocht ik een uur blijven, uiteraard deed ik dat niet. Na heel kort even te zijn gepijpt vroeg ze of ik haar 40 euro kon geven zodat ze champagne kon gaan halen in de bar boven in dat laufhaus, uiteraard gaf ik dat niet. Amper een minuut later vroeg ze of ik niet 200 euro wou bijbetalen voor een uurtje pervers inclusief NS, ik zei dat ik niet zoveel geld bij me had, waarop ze voorstelde dat ik even naar het geldautomaat bij de ingang zou lopen, toen ik daarop antwoordde dat ik niet tijdens de sessie de kamer wou verlaten stelde ze voor dat ik haar mijn bankpas zou geven en dat zij dan even 200 euro zou gaan pinnen. Uiteraard gaf ik die niet.

Vervolgens bleef ze 15 minuten zeiken om 200 euro extra afgewisseld met een beetje getrek en gepijp aan mijn pik en nadat 20 minuten van het afgesproken half uur voorbij waren staptte ze uit bed en begon ze zich te wassen en aan te kleden, tegen mij zei ze dat ik mezelf maar even moest aftrekken, dat deed ik dus maar en nadat ik klaar was gekomen waste ik mij ook even en trok weer mijn kleren aan.

Toen ik wou weggaan bleek ze nog een plaat voor d'r kop te hebben ook want ze wou me haar telefoon nummer geven zodat ik haar kan bellen voor een afspraak als ik weer eens in Duisburg ben en dat terwijl ik haar even tevoren al had duidelijk gemaakt dat ik volstrekt ontevreden was over haar "service".

Deze dame is werkelijk slechter dan slechts wees dus gewaarschuwd!!!!!!!!!!

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Gina (slecht)

Beetje de stofzuiger gebruikt hier. Graag alleen berichten over Gina. Geklaag over de loods mag volop in de Stammtisch.
    Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Ze heeft nu een andere kamer namelijk nr101

Commentaar

Deze dame weet bij de ingang een heel leuk praatje te maken waarbij je je best op je gemak voelt. Ze verteld dat ze Italiaans is maar al haar hele leven in Duitsland woont. Na eeen paar minuten kletsen vraagt ze of je geen zin hebt om binnen te komen en na zo´n begin krijg je er best vertrouwen in dat ze binnen vergelijkbaar sfeertje maakt. Op de vraag wat ik voor mijn 30 euro kon verwachten dacht ik te begrijpen dat daar bij een nummertje inclusief was. Binnen maakt ze geen haast doet ze haar topje open waar een zeker voor een dame van mid dertig een prachtig stel te voorschijn komt. Na het verpakken in latex van mijn nog slappe jonge heer streelt ze een beetje trekt wat en speelt met zichzelf kijkend in de spiegel met de vermelding `geil na`. Ze vind zichzelf heef geil en heeft meer aandacht voor zichzelf in de spiegel dan voor mij. Vervolgens begint ze over meer geld voor een oliemasage. Verteld dat ik zin had haar te neuken. Daar had ik niet voor betaald, er moest eerst tot 50 bijgelapt worden. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ze er een tweede condoom overheen rolt (nog nooit meegemaakt) heel even pijpt, ik haar 3 stoten geneukt heb waarna ze me van zich afduwt en ze me trekkend naar de finnish brengt. Zelf vind ze het gewelldig maar voor mij is dit niet wat ik er van verwacht had.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Gina (matig)

Vrijdag zat ze in de Vulkanstrasse 17-19 maar ik weet niet welke kamer ze daar heeft.

Dankuzeer. Huisnummer gewijzigd in het formulier. (A)

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Gina (matig)

Ze zit nu op de eerste etage van het nieuw geopende huis, helaas ben ik haar kamer nummer vergeten

Commentaar

Aan het werk...
            X