Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Alexandra (K1)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Alexandra (K1)

Durfde al bijna nergens meer binnen, zie vorige twee recensies... En ik vond geen van mijn vroegere vriendinnetjes. Twijfels, terecht en onterecht viel ik opeens op Alexandra op het hoekpand, eerste verdieping, of was het toch de tweede?, kamer rechts als je op de gang tot aan het raam loopt. Alexandra is jong en slank, een gewoon mooi meisje dat heel natuurlijk overkomt. Was aangenaam in de omgang, zij sprak geen duits en ik eigenlijk ook niet. Mijn intuitie zei OK. Naar binnen voor 30 eu. Ze kleedde zich uit, helemaal, ik ook dan maar. Als ze naar de badkamer liep vroeg ze eerst te betalen. No problem. Op bed kwam ze naast me zitten in tegengestelde houding met haar beentjes mooi open. Prachtig zicht. Haar wat verder op bed getrokken dat ze er niet afviel, wat een pluimgewichtje... Haar velletje was heerlijk zacht ingesmeerd met lotion. Prachtige borsten B met prachtige tepels, mmm heerlijk afgelikt. Ook de binnenzijde van haar beentjes, haar zachte billetjes, haar heel speciaal kujte afgelikt. Mijn jongeheer stond al op springen en ze had nog niks geholpen!! Cd en lekker pijpen terwijl ik mijn hoofd, moegestreden, in haar heerlijk schoot legde, zo warm, zo zacht, zo sappig. Ik heb haar moeten onderbreken want ik was "so hot" Ze ging op haar rug liggen, beentjes open en ik schoof lekker in haar warme grotje. Ik kon het geen drie stoten volhouden en schoot cdtje barstensvol. Nog lekker doorgestoten. Mijn hart hamerde wild op haar zacht stootkussentjes. Uitgeput lag ik ik haar armen. Ze gaf mijn een streeltje dat heel tintelde tot in mijn hersenpan en tenen te gelijk. Yes, please, go on, so sensitive.. En dat deed ze, heerlijke lieve meid. Dan het boeltje eruit geschoven, nieuwsgierig bekeek Alexandra de inhoud als kon ze niet geloven dat ik al gekomen was. What? So quick and so much?!? Even opgefrist en gevraagd of ze nog wat bij me wou liggen, want we hadden nog tijd, niet? Deed ze met plezier, en een sigaret erbij. Ze vertelde me honderuit dat ze niet graag in Duitsland werkte, ook doordat ze geen duits sprak en haar daardoor niet thuis voelde. Ze wilde naar Spanje omdat ze daar meer zou verdienen. Ze had ook een hekel aan tatoos, piercings en silicone. Over dat laatste kon ik haar honderduit gelijk geven. Ik vertelde me over mijn waardeloze ervaringen die dag en dat het bij haar zo'n verademing was. Het is een heerlijk recht toe recht aan meisje. Innig afscheid genomen.

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Alexandra (uitstekend)

Alexandra is verhuisd naar kamer 1 op de eerste etage, zelfde pand. Eerst herkende ik haar niet, haar haar was geknipt en geblondeerd. Maar haar leuk snoetje is nog steeds hetzelfde... Nog eens een bezoekje gedaan, het is een leuk meisje, ze plaagde me (plagen is liefde vragen). Na het blasen ficken op zijn hondjes, mooi sterretje overigens, gaapte een beetje. Als ik dit wilde afstoppen met mijn duim kwam er geen protest . Dan gewoon en lekker klaargekomen. Gebruikte wel teveel gel, maar ja. Iets mindere ervaring dan vorige, maar toen stond ik ook op springen. Alexandra is een lieve meid.

Commentaar

Aan het werk...
    X