Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Denise (Roe)

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Denise (Roe)

Heerlijk gepijpt door Denise en lekker afgemaakt met een geile wip. Deze Roemeense is een lekkere jonge strakke meid.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Denise (goed)

Ik twijfelde allang over Denise, maar na vorige recensie doorgenomen te hebben, de stap gewaagd. En niet beklaagd. Ik vind het een super mooi meisje, mooi slank, alles in goede proporties, mooi gevormd, ongeveer 1.70. En ze is vriendelijk, niettegenstaande de moeizame communicatie. Er was werk aan de winkel want het zou tweemaal scoren in een uur betekenen. Denise deed haar job goed: eerst mijn soldaat wakkergeschud, dan cd en blasen. Mooie borstjes bengelden voor mijn gretige ogen. Dan ficken in missy, ik heb dat standje maar bewaard en uitgereden. Denise is erg nauw en hield angstvallig haar handje tussen ons in. Ik verzekerde haar voorzichtig te zijn en verwijderde haar hand, vond ze ok. Lief en zacht geneukt, het landschap (wiebelende borstjes) voor me en haar balkansnoetje waren prachtig, dus heerlijk klaargekomen. Mijn hart ging als een wilde tekeer en het zweet drupte van mijn voorhoofd. Allé zeg, wie doet er hier het werk????

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rupertdebeer
      Na de tegenvaller in eroshaus 26 bij de verkeerde Vicky naar het Vulkanhaus gelopen. Direct naar derde etage en bij Denise binnengestapt. Ze herkende me nog en liet me vrolijk binnen. Ondanks haar zeer jonge leeftijd wist ze me weer te verrassen en was 't heerlijk genieten met zo'n jong meisje en me lekker zonder condoom klaar laten pijpen waarvan 't laatste stukje met de hand. Super.
      er is een filmpje van haar:

http://videoladies.de/New/Nordrhein-...2818970-1.html

Commentaar

Werkt deze dame nog ?

Pijpen zonder condoom tot het einde heb ik vaker zin in.
        Bied Denise dat aan ?

Voor andere tips op dat gebied sta ik ook open...thnx.

Commentaar

Aan het werk...
        X