Duisburg, Charlottenstrasse 69, Elissa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Charlottenstrasse 69, Elissa

Na een half uur hard labeur van de vele trappen en een leeg gebouw zei ik tegen een achterkomer die naar boven wilde: geen volk daar, bespaar je de trappen. Het gebouw ernaast in de Charlottestrasse, laatste laufhaus als je van de J Weberstrasse komt gingen we samen naar binnen. Hij naar boven, dacht slim zijn en even wachten, is het zijn beurt. Als mijn medewandelaar weer terugkwam gaf hij aan: één dame. Ok, dan maar ff kijken. Als ik op de eersteverdieping kwam, choh, ik zag het al vanop het bordes, stond een tamelijk mager ding en ik kon zo onder haar miniscuul jurkje kijken: ze had er niets onderaan. Warempel, een geschoren kutje, de billetjes erachter, wauw. Traagjes verder naar boven want mijn observatievermogen moest nog even bijkomen. Dan de test: wat geflirt in het deurgat, ze was alleen in het hele gebouw, dus ik moest me niet inhouden . Streeltje over het kontje, geen probleem, jurkje omhoog, dan streeltje over het kutje, ook geen probleem, borstje uithalen, nog geen probleem. Dame liet zich lekker opvrijen en ik was verkocht. Naar binnen, 30 eu, maar dan sloeg de teneur wat over, alles werd een beetje koeler. Toch lekker omhoog gepijpt met condoom. Pfff, kon me bijna niet houden want ik had een “huge load” . Dan maar ficken, oef net op tijd naar binnen want ik ging bijna komen. Ze worstelde wat met mijn wortel die behoorlijk groot opgeklopt was en blauw van strijdlust, in haar kleine kutje. Het is een klein, tenger madammetje en haar kutje was zeer nauw. Ze wurmde mijn grote blauwe plek naar binnen, leuk gezicht hoor . Met pompen geraakte ze niet verder dan halverwege mijn lat, tsja in lichaamslengte ben ik ook de helft groter dan zij! Tenger poepje vastgenomen, tengere heupjes en dan vloeide het zaad rijkelijk in het zakje.
    Elissa heet ze, en komt uit Roemenie. Ze wilde niet nog wat nagenieten, maar ik kon haar toch overtuigen dit wel eventjes maar te doen. Allez, beoordeling toch boven het gemiddelde. En wel een kinky ervaring rijker, kick wel op zulke tengere meisjes….
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 16-12-11, 00:25.

Re: Duisburg, Charlottestrasse , Elissa (voldoende)

Dat is dan Charlottenstrasse 69

En wederom bedankt, DLF. Je zou eens moeten overwegen excursies in Duisburg te organiseren... (A)
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 04-12-09, 20:16.

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 69, Elissa (voldoende)

nog eens langs geweest bij de kleine tengere Elisa. Lousy. Steeds maar zitten snokken aan mijn snikkel, ook tijdens het babbelen, het pijpen, zelfs neuken. beloofde blasen zonder cd, was niks van. zagen voor more money.... Als ik bijna klaarkwam begon ze me heftig van zich af te duwen alsof ik een stuk vuil was. Lousy.

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 69, Elissa (slecht)

Had ik dit maar eerst gelezen! Ik heb ook hetzelfde meegemaakt: veel beloven aan de deur, maar niets waar maken. Ook bij mij zagen voor 'more money'. Gelukkig niet gedaan, want ik had toen door dat het niets zou worden. Wel nog mogen neuken, maar na 30 seconden al vragen: bist du fertig? Met veel moeite nog klaar kunnen komen en heel snel weer weg.
        bij het terugwandelen naar de auto kwam ik langs een veel leuker uitziend meisje. Helaas te laat voor deze keer.

Commentaar

In deze recensie staat dat Elissa mager is. Echter als ik haar tegenkom krijg ik toch het idee dat ze aan anorexia leid, vind het extreem mager.
          Ze is altijd vrij agressief aan het werven, naast dat ik haar veel te mager vind, vind ik haar benadering ook niet plezierig.

Commentaar

Ook ik heb deze zeer tengere dame bezocht. Ik kan het ergens wel met Stefdev eens zijn dat ze best volhardend is om je haar kamer binnen te krijgen.
            En idd: wanneer je eenmaal binnen bent, vraagt ze gelijk of je langer wilt dan de 'standaard' 15 min.
            Gekozen voor een relaxed half uurtje, wat iets duurder is dan het standaardtarief
            maar ik vind het wel prettig omdat je dan iets meer tijd hebt.
            Elise begon zich direct uit te kleden, zodat ik eindelijk kon zien wat ze in
            de aanbieding had. Haar lijfje is heerlijk slank, strak en klein. Gelukkig zit er wel
            een stel lekkeretieten op (B-cupje, schat ik). Toen ik mij had uitgekleed, vroeg zij
            mij om op het bed te gaan zittenwaarna ze naakt tegenover mij kwam zitten.Dat gaf
            een prachtig uitzicht op haar borstjes en kaal geschoren kutje. Ondertussen speelde
            zij met mijn pik en vroeg wat ik wilde doen: 'blasenmit oder ohne'?
            Voor de veiligheid maar voor 'mit' gekozen. Na een tijdje had ik wel zin om te zien hoe mijn pik in dat kleine tengere lijfje zou passen. In missionarishouding leidde ze hem voorzichtig naar binnen, terwijl ze probeerde te voorkomen dat ik alte diep zou stoten. Haar gezichtuitdrukking was die eerste paar seconden 'priceless'
            Jammer alleen dat ze mij niet aankeek tijdens het neuken...
            Daarna vroeg ik haar om op mij te komen zitten, zodat ik opnieuw een goed uitzicht op haar kutje had. Gehurkt kwam ze op mij zitten en begon mij snel te berijden. Ze vroeg al snel of ik al was gekomen maar gelukkig kon ik het nog even ophouden!
            Uiteindelijk toch heerlijk klaargekomen, nog wat nagepraat en voldaan weer vertrokken.
            Al met al een aardige meid met een heerlijk strak lijfje en een leuk koppie.
            Zou er zo weer doen, als er niet zoveel keuze zou zijn in Duisburg!

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 69, Elissa (uitstekend)

Zaterdagavond was mijn eerste keer Duisburg. Het eerste huis waar ik binnen ging stond zij al aan de trap. Ze klampte me aan en begon wat te flirten. Mocht haar al overal lekker aanraken. Toch gezegd dat ik eerst nog effe verder wou rondwandelen vermits het de eerste keer was. Na alle trappen gedaan te hebben en op het gemak alle dames bekeken te hebben er toch voor gekozen om terug naar Elissa te gaan. Ze herkende me direkt en dus gelijk de kamer in. Ze vond het wel fijn dat ik uiteindelijk voor haar gekozen had. Ze had haar badjas aan want kwam juist vanonder de douche. Dus hygiene was ok! We hebben elkaar uitgekleed en zijn dan al knuffelend op het bed beland. Ik heb haar 50€ betaald om pijpen zonder en haar lekker te mogen likken. Ze is dan begonnen aan een overheerlijke pijpbeurt, ik mocht zelf aangeven wanneer ik wou overgaan in 69. Heb haar na een tijdje aangegeven dat ik haar kutje wel wou likken. Ze smaakte overheerlijk en na een tijdje likken werd ze lekker nat. Heb haar dan gezegd dat het tijd was om over te gaan tot het echte werk. Ze kwam eerst boven op me zitten en bereed me heel lekker. Toch aangegeven dat ik van positie wou veranderen want anders had ik het cdtje volgespoten. We zijn dan overgegaan in missionaris. Lekker geil zicht om mijn beste vriend in haar nauwe natte kut te zien gaan. Daarna het zaakje afgewerkt in doggy. Heerlijk om zo'n rank lijfje vast te houden en goed door te stoten. Na een gezellig babbeltje na 40min afscheid genomen.
              Wat mij betreft een heerlijke eerste ervaring in Duisburg. Moest er niet zoveel ander lekkers zitten, ik ging meteen terug.
              Zilverrug

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 69, Elissa (voldoende)

Onlangs ook bij Elisa langs geweest.

Leuke meid met leuke kwebbel, echter de sessie viel mij tegen uitgaande van bovenstaande reacties .
                Gekozen voor PZC en NMC, echter viel het mij beide tegen. PZC was meet likken en NMC was alleen mogelijk in missio.

Ondanks haar goede karakter kom ik hier niet meer terug, diensten vind ik onvoldoende.

Fastlane

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 69, Elissa(voldoende)

Re: Duisburg, Charlottenstrasse 69, Elissa(voldoende)
                  ook een paar keer bij deze jongedame geweet(paar maandjes terug+/-5)
                  1e sessie:condoom erop beetje glijmidel missionarisstandje na 5 min vertelt ze dat ik op moet schieten nu al.
                  uiteindelijk toch alles in cd gespoten.

2e sessie: 1 week later vroeg in de avond er waren niet veel dames op de vulkan.
                  ellisa vraagt of ik zin heb. ik denk ze ziet er wel lekker uit, dus probeer het nog een keer.
                  makelijk mee te praten,strak lichaam. je denkt meteen kan wel eens een leuke sessie worden(het was alles behalve leuk condoom erom paar trekjes en glijmidel erop halve minuut standje missio, begint ze me te trekken.
                  ik vraag of ze bovenop wil. doet ze, na nog 1 minuut stopt wil ze het met de hand afmaken.
                  haar meteen duidelijk gemaakt dat ze me niet meer terug ziet.
                  is ze nog why!
                  iedere keer als ze me weer ziet vraagt ze of ik binnenkom. voor mij nooit meer

heb inmidels een paar hele leuke vaste dames leren kennen op de vulkan.

Commentaar

Aan het werk...
                  X