Julia (Roe), Bochum, Julius Weberstrasse 36

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Julia (Roe), Bochum, Julius Weberstrasse 36

Vandaag weer eens bij de mooie julia geweest op de 2e verdieping bij het trappenhuis . Ze is een zeer mooie meid en als je haar vaker bezoekt en haar met respect behandeld word ze wel wat vrijer in de omgang .

Ga er elke keer zeer tevreden weg en de sex is erg goed alleen de communicatie gaat erg stroef praat een beetje duits . Daardoor menings verschil gehad met haar over het geld heb haar netjes betaald maar ik kom er niet meer , zoek er wel waar je beter je wensen en bedragen kunt uitleggen
    Laatst gewijzigd door toyforboys; 01-10-09, 06:23. Reden: is niet slecht

Re: julia ( romeense )

Oorspronkelijk geplaatst door toyforboys Bekijk bericht
    Vandaag weer eens bij de mooie julia geweest op de 2e verdieping bij het trappenhuis . Ze is een zeer mooie meid en als je haar vaker bezoekt en haar met respect behandeld word ze wel wat vrijer in de omgang .
    Ga er elke keer zeer tevreden weg en de sex is erg goed alleen de communicatie gaat erg stroef praat een beetje duits . Daardoor menings verschil gehad met haar over het geld heb haar netjes betaald maar ik kom er niet meer , zoek er wel waar je beter je wensen en bedragen kunt uitleggen
    € 400 euro 3 uur pffff jij weet van wanten dat is mijn budget voor een hele maand

grt keesje

Commentaar

Re: julia ( romeense )

Oorspronkelijk geplaatst door keesje41 Bekijk bericht
      € 400 euro 3 uur pffff jij weet van wanten dat is mijn budget voor een hele maand

grt keesje
      Beste kees ,

waar haal jij die bedragen vandaan ? dat is veel geld , heb je elders een hele nacht voor

Opm. Mod C.: Als je op jouw eigen recensieformulier kijkt dan zie je dat je zelf opgeeft € 400,00 voor 3 uurtjes. Mijn ervaring op die plaats is € 30,00 per 20 min. Wat maxiamaal neerkomt op € 90,00 per uur, dus € 270,00 voor 3 uur. Was daarom de communicatie met de dame in kwestie lastig of heb je je vergist bij het invullen van het recensieformulier...?
      Laatst gewijzigd door Caligula; 06-10-09, 13:09.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Julia (goed)

Voor 90 euro zal je in Duisburg echt niet snel een uur lang bij een mooie jonge meid terecht kunnen. Zelf heb ik daar nooit minder als 100 euro voor een uur PMC en NMC betaald maar 120 a 130 euro komt vaker voor.

Commentaar

Ben vandaag weer een uurtje geweest was weer top en voor €100,-- ze begint steeds meer duits te praten echt een top meid als je wat vaker bij haar binnen gaat .

Commentaar

Nou ik heb haar ook bezocht en inderdaad is een mooie verschijning maar daar houdt het dan ook wel mee op. De dame is alleen maar geïnteresseerd in haar TV. Doet alles inspiratie loos, tijdens de werkzaamheden kijkt ze nog steeds naar haar tv. Geen enkele interactie. Tijdens het bezoek 4x naar mijn naam vragen
            Dat was ook wel zo'n beetje de gehele conversatie.
            Aan de deur verstaat ze Duits goed maar binnen werd op werkelijk alles met ??? gereageerd, yeah right

Haar orale kwaliteiten zijn zwaar onvoldoende, op mijn verzoek om dat anders te doen reageerd ze bijzonder geïrriteerd.
            Bij het intieme zit ze continu met haar handje ertussen.

Aan de deur van alles beloven maar éénmaal binnen komt daar helemaal niets van terecht.

Het uiterlijk heeft ze mee en daardoor zal ze best klanten naar binnen trekken maar absoluut geen herhalings gevaar.
            Echte mannen eten geen honing maar kauwen op bijen

Commentaar

Ze heeft inderdaad haar uiterlijk mee echter ze is niet meer een van de jongste. Toen ik haar in aug voor het eerst ontmoette was ze heel erg vriendelijk . Ik ben toen niet bij haar geweest omdat ik een ander meisje had afgesproken. Meteen kwaad was. Daarna zag ze me niet meer staan. Ik dacht nog zo zal dat ook wel gaan als je eenmaal bij haar binnen bent.Als ik jouw verhaal lees klopt dat exact.
              Gelukkig zitten er ook hele vriendelijke meiden die natuurlijk geld willen verdienen maar ook weten waarom je komt.
              Dus heren laat haar voelen dat ze verkeerd bezig is.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 36, Julia (voldoende)<br />
                <br />
                Heb vandaag precies maar dan ook precies (4x mijn naam, tv kijken, hand ertussen slecht pijpen en dan gaan aftrekken) hetzelfde meegemaakt als Shift, een mooi meisje, vriendelijk aan de deur, maar verder is het gewoon ruk! Wegblijven.

[MOD] Adres als test gewijzigd naar Amsterdam, terugwijzigen naar Duisburg lukt niet. Gemeld als bug. [/MOD]
                Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 15-07-17, 12:12.

Commentaar

Aan het werk...
                X