Duisburg, Vulkanstrasse 26, Rosa (Hon) (k404)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Rosa (Hon) (k404)

Vandaag begonnen op Vulkanstrasse 26 kamer 403 Rosa uit Hongarije, erg lekker zonnebank lijf met DDcup silis en geile tattoo boven haar kale poes.

Oorspronkelijk geplaatst door adultmoviemodel Bekijk bericht
    Vandaag begonnen op Vulkanstrasse 26 kamer 403 Rosa uit Hongarije, erg lekker zonnebank lijf met DDcup silis en geile tattoo boven haar kale poes.
    Kun je misschien ook iets vertellen over haar service nivo?

Commentaar

Rose zit niet op kamer 403 maar op kamer 404

Commentaar

Zij is van Albanese afkomst en geen Hongaarse.

Commentaar

laatst ook bij deze slechte dame geweest, de service was gewoon beroerd, optische ziet ze wel oke eruit, maar toen ik haar aan het neuken was van achteren hield ze haar vervelende handje ertussen en ging ze in zo'n positie liggen dat ik haar niet even stevig kon afstraffen en volgens haar greep ik ook te hard in haar achterwerk en deed het pijn volgens haar, wat gewoon vette bullshit gelul is, ik mocht ook niet aan de tepels zitten want het was zogenaamd gevoelig ook al weer zo'n dom gezeik, haar dan maar in missionaris afgemaakt maar dat was ook 3 keer niks, weer dat kut handje er tussen en benen niet goed wijd open willen doen zodat ik er goed diep in kan terwijl mijn gereedschap met zo'n 12 centimetertjes niet eens heel groot is, dit mokkel is bijna waardeloos op haar looks na, zij is volgens mij al een lange tijd in DE want haar duits was behoorlijk op niveau, zal wel ooit in een gare sauna club hebben gewerkt en nu het daar wat minder gaat met de inkomsten dan maar proberen in de ramen sector afwerk sex te gaan verkopen, kortom ROTZOOI !!!!! NIET VOOR HERHALING VATBAAR !!!!! #GELDVERSPILLING

Commentaar

Gisteren bij Rosa geweest, man wat een prachtige borsten !

Rosa was spraakzaam, gezien de gemengde reacties boekte ik het instaptarief van 30 (20 min blasen Ficken, Stellungswechsel).

Na een korte rug massage van mijn kant, begon ze hem met de hand op sterkte te brengen, daar was niet veel voor nodig met de blik op die borsten.
            Rubbertje erom en lekker diep pijpen terwijl ik mijn handen over haar lichaam liet gaan. Toen ze merkte dat ik vooral aandacht had voor haar borsten, drukte ze deze stevig in mijn gezicht terwijl ze op me ging zitten. Ik mocht ze heerlijk likken terwijl ze me in rap tempo begon te berijden, al snel begon het te borrelen en ik maande haar tot rust. Ze bleef lekker zitten en drukte haar borsten in mijn gezicht. Nadat ik tot rust was gekomen, wisselden we van positie en ik begin haar in missionaris te neuken terwijl haar borsten meedeinden op het ritme Ik mocht heerlijk diep stoten tot het regenjasje gevuld was (geen vervelend handje gezien).

Al met al een geslaagde wip, ze gaat me zeker weerzien, een droom voor elke borsten liefhebber!

Commentaar

Aan het werk...
            X