Duisburg - Parkplatz Zoo, Müllheimerstrasse , Jasmin

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg - Parkplatz Zoo, Müllheimerstrasse , Jasmin

Ik ben uit nieuwsgierigheid voor het eerst eens een kijkje gaan nemen op de tippelzone in Duisburg, omdat ik daar om een uur of zeven aan kwam was het nog niet donker en kon ik de vrouwen goed bekijken. Tot mijn verbazing liepen er een stuk of 15 meiden te tippelen die op 1 na allemaal jong en slank waren en er goed uitzagen, dus niet de gebruikelijke uitgemergelde junks waar het op de Nederlandse tippelzones zo vol mee staat, integendeel er liepen een paar bloedmooie meiden tussen, een aantal gekleed in lakleer en/of van die hoge laarzen.

Na een half uurtje rondjes te hebben gereden, reed er een licht blauwe Peugeot het parkeerterrein op, waar een vrouw in een zeer kort rode lakleren jurkje en rode highheels aan uit staptte. Ik stopte bij haar en vroeg wat haar prijzen waren, ze zei 20 euro voor PMC, 30 voor PMC, NMC, 40 voor PZC en 50euro voor PZC, NMC.

Ik liet haar instappen en vroeg haar naam, waarop ze zei dat ze Jasmin heette en uit Turkije kwam, vervolgens reden we naar een ander deel van de parkeerplaats waar geen auto's reden en gaf ik haar 40 euro om even zonder condoom gepijpt te worden. Nadat ze het geld in haar tas had gedaan zei ze dat ik mijn broek naar beneden moest doen, zelf ontblootte ze haar borsten zodat ik daar goed aan kon en tijdens het pijpen moedigde ze mij aan om ook aan haar kont en kutje (ze droeg geen slipje onder haar korte jurkje) te zitten. Omdat ik niet in haar mond mocht spuiten waarschuwde ik haar toen ik bijna klaar kwam en met een paar snelle trekken aan mijn pik liet ze mij in het keukenpapier dat ze mee had genomen spuiten.

Nadat ze alles had schoongemaakt bracht ik haar terug naar haar auto en reed vervolgens het parkeerterrein af om naar huis te gaan. Of ik hier nog eens terug kom weet ik nog niet, voor de prijzen hoef ik het niet te laten maar eigenlijk vind ik een tippelzone niet schoon genoeg omdat die vrouwen nergens kunnen douchen, gelukkig was ik ditmaal de eerste klant op de avond van Jasmin maar ik moet er niet aan denken om haar laat op de avond als zij al uren lang aan het werk is nog in te laten stappen.

Re: Duisburg - Parkplatz Zoo, Müllheimerstrasse , Jasmin (goed)

Ik denk dat we Jasmin voorlopig niet meer op de Duisburgse tippelzone zullen aantreffen want ik las net op een Duits forum dat ze door drie andere tippelaarsters het ziekenhuis in is geslagen (ze is naar het schijnt nu weer uit het ziekenhuis). Die rotwijven zullen wel jaloers zijn geworden omdat Jasmin daar nogal populair was onder de klanten.

http://ruhr-forum.com/thread.php?threadid=4466

Commentaar

Jasmin is weer te vinden op de parkeerplaats bij Zoo.

Gisteren een aantal rondjes gereden en het aantal dames viel tegen. Jasmin springt er duidelijk boven uit!

Ze wil weinig zeggen over het eerder genoemde artikel en zegt alleen maar dat ze er al die tijd gewoon geweest is.

Voor de rest blijft het een lieve meid die zonder zeuren haar afspraken nakomt.

Commentaar

Bestaat deze tippelzone nog ??? zoja, werkt Jasmin er ook nog ??

Commentaar

Re: Duisburg - Parkplatz Zoo, Müllheimerstrasse , Jasmin

Deze tippelzone bestaat nog steeds

Koenxxx

Commentaar

Aan het werk...
          X