Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Sabrina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Sabrina

Tijdens het weekend even naar Duisburg gereden en aldaar de zwartharige Sabrina bezocht. Ze was me al een aantal weken aan het uitdagen met veelvuldig lichaamscontact als ik langs haar kamer liep. Mocht haar overal betasten en ze keek me iedere keer heel lief en ondeugend aan. Nou dit weekend was het dan zover dat ik bij haar naar binnen ging, maar meteen ook de laatste keer. 2 cool heeft weer eens een T.M.M getroffen. Sabrina gezegend met een flinke billenpartij, tattoo op de onderrug, C/D cup borsten en een beetje blank van huidskleur, heeft haar intrek aan de vulkanstrasse numer 17-19 (Vulkanhaus) derde etage kamernummer 307. Eenmaal binnen verdwenen de charmes als sneeuw voor de zon, mocht haar zeer gering aanraken omdat het warm was en ze anders zou gaan zweten. Haar borsten bedekte ze zelfs met haar armen zodat ik ze amper zag. Echt heel erg passief geneuk, nep gekreun en totaal geen fijne sex. Kortom een geweldige tegenvaller, maar dat overkomt je gewoon heel af en toe. Ik hoop dat andere collega wandelaars hier hun voordeel mee doen en haar absoluut links laten liggen.
    Laatst gewijzigd door Commodore64; 17-12-11, 17:05. Reden: titel aangevuld

Re: Sabrina Duisburg

Oorspronkelijk geplaatst door 2COOL Bekijk bericht
    Tijdens het weekend even naar Duisburg gereden en aldaar de zwartharige Sabrina bezocht. Ze was me al een aantal weken aan het uitdagen met veelvuldig lichaamscontact als ik langs haar kamer liep. Mocht haar overal betasten en ze keek me iedere keer heel lief en ondeugend aan. Nou dit weekend was het dan zover dat ik bij haar naar binnen ging, maar meteen ook de laatste keer. 2 cool heeft weer eens een T.M.M getroffen. Sabrina gezegend met een flinke billenpartij, tattoo op de onderrug, C/D cup borsten en een beetje blank van huidskleur, heeft haar intrek aan de vulkanstrasse numer 17-19 (Vulkanhaus) derde etage kamernummer 307. Eenmaal binnen verdwenen de charmes als sneeuw voor de zon, mocht haar zeer gering aanraken omdat het warm was en ze anders zou gaan zweten. Haar borsten bedekte ze zelfs met haar armen zodat ik ze amper zag. Echt heel erg passief geneuk, nep gekreun en totaal geen fijne sex. Kortom een geweldige tegenvaller, maar dat overkomt je gewoon heel af en toe. Ik hoop dat andere collega wandelaars hier hun voordeel mee doen en haar absoluut links laten liggen.
    BEDANKT 2cool heb hier pas nog staan twijfelen zag er lekker uit, ben toen in huis mecki geweest waar ik een nog grotere sof heb meegemaakt met een hele magere albanese op de 2e verdieping zelfde verhaal aan de deur een hoop binnen niets
    Heb van boosheid geen recensie geschreven wat voelde ik me genaaid

grt Keesje

Zou je misschien toch nog een recensie daarover willen maken om te voorkomen dat collega-wandelaars ook onaangenaam genaaid worden, Keesje? Thanx. (A)

.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Sabrina (zeer slecht)

ben hier vnv ook geweest,helaas had ik hier ook maar over gelezen.daar is hookers.nl toch ook voor.jammer geld weggegooit!niet heen gaan te slecht voor woorden.lang niet meer meegemaakt zoiets slechts.maarja ,waarschuwing voor allen die dit lezen .moet zeggen dat ik dit in duisburg nog niet heb meegemaakt.maar eens moet de eerste keer zijn de recensie van hier boven klopt als een bus .je komt binnen alles lijkt in orde tot je het geld overhandigt dan gaat het mis .ga maar liggen (heel koud)mag nergens aankomen .pijpen waren een paar likjes ze was snel klaar .neuken was ook bar slecht,nam haar doggystyle andere positie was niet mogenlijk mocht haar ook niet aanraken(losse handjes),ze is heel onhygienisch ze stonk ook een uur in de wind.ze zij dat ze gedoucht had maar volgens mij was het zweet.niet wassen naar afloop .ben niet klaargekomen naar 5min mocht ik weer naar buiten tijd was om als je langer wil bij betalen .nou dat kon ze echt vergeten .ik wilde mn geld namelijk al terug toen ik de omstandigheden eens goed bekeek.ik zij dat ze stonk en vroeg of ze wist wat een douche was. ik ben altijd fris als ik een vrouw bezoek .verwacht dit ook van de ander.ik zie dit als normaal.vindt het ook echt een afknapper(stank)toen ze zij dat de tijd om was heb ik haar toch maar even duidelijk gemaakt hoe ik er over dacht.dat vondt ze niet leuk ,tja de waarheid is hard.ze was ook erg ruim van onder dat viel ook erg tegen en ik ben toch echt niet zo klein geschapen.tmm die ziet mij nooit meer terug!hoop ook dat ze daar snel weg is want rotte appels hebben we niets aan.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Sabrina (matig)

Slechte ervaring met deze chick gehad, minpuntjes:

- Ze is hele tijd bezig met smsjes versturen voordat je kunt beginnen (irritant)
        - Ze doet net of ze geen wisselgeld heeft. (heb haar tientje meer gegeven)
        - Je mag haar boobs niet aanraken tijdens neuken
        - Ze pijpt je heel eventjes.
        - Piercing in pussy, (je moet er maar van houden)

Ze probeert elke voorbijganger te verleiden, dus laat je niet snel verleiden. En dit is een AFRADER!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Sabrina (matig)

Heb mij ook laten vangen door deze dame !
          Mooie praatjes en mooi wezen aan haar deur.Eens binnen is het wat minder.
          Gaf haar al 50 euro ipv de gebruikelijke 30 en zei dat ze de rest mocht houden. Was dus blijkbaar niet genoeg voor haar !
          Ben naar binnengegaan voor haar heerlijke kont, binnen bleek dit toch niet zo een welgevormde kont te zijn. Achja ander en beter maar deze ziet mij in ieder geval niet meer terug

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Sabrina(matig)

Gister in Duisburg geweest. Als eerste bij Sabrina (http://vulkanhaus.de/setcard/setcard-sabrina-zimmer-308) naar binnen laten lokken. jammerlijke vergissing.

Ze zag er wel lekker uit, geil pakje en mooie praatjes. Eenmaal vroeg ik wat ze te bieden had. voor 50 euro likken en zoenen. Daar accoord op gegeven. Daarna vroeg ze of ik niet ook anaal wilde voor 20 extra. ik had geen zin in anaal en geen zin om nog extra te spenderen. Toen begon ze te zeuren waarom niet, ze ging er zeker 4 a 5 keer (vandaar woord gebruik 'zeuren') op door en begon behoorlijk ongemakkelijk te worden. Had er toen eigenlijk al spijt van.

Handelingen waren allemaal kort en gehaast. Tijdens het neuken na 3 min de vraag of ik al kwam. Zoenen / kussen is er (natuurlijk) niet van gekomen. Kon me er uiteindelijk niet toe zetten om te komen. Dus 50 euro was weggegooid geld.

Na de sex ff wassen en gelijk aan de telefoon met een collega. dus stond uiteindelijk nog op haar te wachten. Echt een slechte ervaring

Commentaar

Aan het werk...
            X