Aankondiging

Inklappen

Plattegronden Duisburg

Bekijk volledig bericht
Bekijk minder

Duisburg, Julius Weberstrasse 48 Jessica (Spa)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 48 Jessica (Spa)

Deze jonge aantrekkelijke dame 20 jaar en zeer slank werkt in Sexxpalace Julius Weberstrasse 48 kamer 21 (verdiep 3)

Knap lichaam en mooi gezichtje, petite lolitatje enkel jammer dat ze erg kleine borstjes heeft. Dame is wat aan de stille kant, spreekt wel goed Engels en is vriendelijk.

De kamergang was een beetje koeltjes maar voor 30 euro mag je toch spreken van prijs kwaliteit meer dan voldoende. De pijpbeurt was wat eentonig en zeker niet om over naar huis te schrijven. Maar neuken in verschillende posities met dit strakke en knappe dametje voelde wel fijn aan.

Deze sexy jonge meid 2 x bezocht. Vind het een heerlijk ding!

Commentaar

hoi Fort en Jakke W weten jullie misschien nog of Jessica nog werkt?? en op welke dagen ?? wil haar ook bezoeken , moet een stuk reizen anders kom ik voor niks al vast bedankt !!

Commentaar

Gisteren heb ik ze niet gezien. De week er voor ook niet. Ik ben haar gang wel maar enkele keren gepasseerd.

Commentaar

Ik zal mijn ogen goed openhouden wanneer ik weer daar ben. Inmiddels toch alweer een maandje geleden. Ik heb soms ook wel eens 2 uur rondgelopen alvorens ik haar voor het eerst zag. Ze is vaak druk bezet heb ik het idee..

Commentaar

Ik ben er een paar weken geleden geweest.Ze is betrouwbaar en een zeer leuke dame. Sex is voldoende. Ik ga er weer heen als ik haar zie.

Commentaar

Heb haar gisteren gezien en uiteraard ook bezocht.

Commentaar

Ik was verleden week in Duisburg eigenlijk om Jessica te bezoeken.
                Vond echter de 3e verdieping van huis 48, totaal afgesloten met ketting.
                Heeft iemand Jessica nog gespot op een andere kamer?
                Der op of der onder

Commentaar

@ Donderkop ik denk dat je huis 46 bedoeld. Daar is de trap naar etage 3 al enkele maanden afgesloten met een ketting. Daar werken momenteel ook maar enkele dames meer.

Jessica zit/zat in het huis net langs het huis wat jij bedoeld, rechts van het huis wat jij beschrijft. Ik heb Jessica vorig weekend niet gezien. Maar het was druk en ze kan bezet geweest zijn. Ben er enkele keren gepasseerd.

Commentaar

Het klopt wel wat je zegt Donderkop ik ben er ook al wat weken voorbij geweest in huis 48 en de 3 de verdieping is inderdaad met een ketting afgesloten!!
                    maar Jakke W wat bedoel je dan welk huis je hebt bij je eerste bericht huis 48 aan gegeven ...het is een beetje onduidelijk wat je bedoeld en in welk huis is dan Jessica?? wil haar graag bezoeken ???? groet spuiterxl

Commentaar

Aan het werk...
                    X