Aankondiging

Inklappen

Plattegronden Duisburg

Bekijk volledig bericht
Bekijk minder

Ola, Duisburg, Vulkanstrasse 17-19

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ola, Duisburg, Vulkanstrasse 17-19

In de Vulkanstrasse kamer 002 kan je de Italiaanse Ola terugvinden. Slanke zwartharige dame, echt een mooie verschijning. Daar ik al een tijdje droog stond en ik vermoedelijk de eerste keer vrij snel zou komen met haar afgesproken om 2 keer te mogen klaar komen. Ook gevraagd voor tongzoenen en PZ. Hiervoor werd 80 euro overeengekomen.

Op de kamer werd het tongzoenen ontweken en moest het precies toch allemaal snel gaan. PZ was besproken maar bleek opeens niet meer mogelijk, ik heb maar niet aangedrongen. Er werd aangemaand om de eerste keer snel te komen. Nou de goesting was bij mij al fors geminderd ik probeerde toch positief te blijven. Het pijpen stelde niet veel voor, het was ook maar een korte pijpbeurt Ik heb haar dan wel gelukkig nog stevig kunnen neuken in meerdere posities, dit was best aangenaam.

Op naar ronde twee. Voor haar moest het opnieuw snel gaan. Ik heb haar dan ook laten weten dat ik haar niet zo correct vond. Dat ik toch wel 80 euro betaald had en dat ze daar wat moeite mocht voor doen en wij nog tijd genoeg hadden. Standaardprijs is hier 30 euro dus voor 80 euro mag je toch wel wat je best doen en de extra\'s respecteren die afgesproken waren. Ze haalde nog aan dat zij altijd minstens 50 euro vraagt voor het basispakket, maar dit is ook gelogen ik had haar eerder in het jaar al eens gepolst en toen was het ook 30 euro voor pijpen + neuken. Wat ook de gangbare prijs is in de Vulkan.

Ik wou eerst even tongzoenen, rustig opbouwen en wat spelen voor ronde twee. Tongzoenen deed ze nu wel maar toch ook wel niet intens. Ik vond het wat koeltjes waardoor mijn soldaat moeite had om op volle kracht te komen. Ze haalde meteen aan dat het niet zou lukken voor ronde twee en dat wij best konden stoppen. Dan was zij er natuurlijk snel van af, ik gaf andermaal aan betaald te hebben voor 2 ronden en wij zaten nog niet eens aan 30 minuten dus maar laten blijken dat ik niet aan opstappen dacht. Uiteindelijk geraakte ik toch nog op volle sterkte en kon ik ook een tweede keer klaar komen. Ben zo\'n 40 a 45 minuten binnen geweest uiteindelijk.

Ondanks dat het een knappe dame is ga ik niet meer bij haar terug. Voor 30 euro kan je haar wel eens overwegen als optik fick
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 04-12-17, 14:47.
Aan het werk...
X