Duisburg, Vulkanstrasse 25, Christina (Spa)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 25, Christina (Spa)

Zag gisteren op de 2e verdieping van het nieuwe laufhaus blue moon een mooie milf staan uit spanje. Bij het standaardpraatje wat haar tarief is mocht ik al haar borsten voelen en na een kus opeens een tongzoen, terwijl ik gewoon nog voor de deur stond.

Had echter een afspraak met mijn vaste dame en haar dus in eerste instantie niet bezocht. Na het bezoekje van mijn vaste dame ben ik gaan eten in het centrum in duisburg. Aangezien ik hoorde dat er een file op de A3 stond met vakantieverkeer, na de maaltijd toch nog even deze spaanse milf bezocht.

Nou, haar service begint al dat ik op de badkamer het wassen niet zelf hoef te doen, dat doet zij vergezeld met kussen. Daarna op bed belangd waarbij we eerst flink getongzoend hebben (ze had mooie rode lippenstift op) en daarna pmc en nmc, terwijl ik bij al haar gaatjes mocht zitten.

Dit alles voor de prijs van 30 euro. Zeer goed en verrassend. Tijdens het aankleden bood ze mij ook nog een glas drinken aan. Aanrader voor diegene die op milfs valt.

Ben alleen vergeten op de naam te letten. Echter is zij de enige dame tot nu toe die ik op de 2e etage heb gezien in de blue moon

ps:
    1 nadeel van deze dame, haar duits is zeer gebrekkig en ze wilde overgaan op engels, maar ze kent maar een paar woorden. Ik spreek helaas zelf geen spaans.

Re: Duisburg, charlottestrasse, Blue moon

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev Bekijk bericht
    Zag gisteren op de 2e verdieping van het nieuwe laufhaus blue moon een mooie milf staan uit spanje.
    Welk huisnummer in de Charlottestrasse is dat nieuwe Laufhaus?

Ik ben nooit verder gekomen dan de Vulkanstrasse.
    Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Re: Duisburg, Charlottestrasse 69, ? (Spaanse) (goed)

Geen idee wat het huisnr is, niet op gelet. Zit maar 1 gebouw tussen sexxpalace en blue moon. 2 gebouwen tussen haus 69 in de charlottestrasse en blue moon.

Volgens Magnum is het nummer 35. Aangepast in formulier. (A)

.
      Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 11-08-09, 18:21.

Commentaar

Geen idee wat het huisnr is, niet op gelet. Zit maar 1 gebouw tussen sexxpalace en blue moon. 2 gebouwen tussen haus 69 in de charlottestrasse en blue moon.

Volgens Magnum is het nummer 35. Aangepast in formulier. (A)

.
        Zit nu in huis 25 1e verdieping.
        Noemt zich christina naam staat op de deur.
        Heel lief milfje.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door freebiker1967 Bekijk bericht
          Heel lief milfje.
          Kijk! Dát is nog eens goede info. Naam aangepast met dank aan FB'67.
          Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door freebiker1967 Bekijk bericht
            Heel lief milfje.
            @Moderator:
            Adres moet nog steeds aangepast worden in Vulkanstrasse 25

NM: Inderdaad. Adres Aangepast. (A)
            Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 12-01-11, 17:36.

Commentaar

Zag gisteren op de 2e verdieping van het nieuwe laufhaus blue moon een mooie milf staan uit spanje. Bij het standaardpraatje wat haar tarief is mocht ik al haar borsten voelen en na een kus opeens een tongzoen, terwijl ik gewoon nog voor de deur stond.

Had echter een afspraak met mijn vaste dame en haar dus in eerste instantie niet bezocht. Na het bezoekje van mijn vaste dame ben ik gaan eten in het centrum in duisburg. Aangezien ik hoorde dat er een file op de A3 stond met vakantieverkeer, na de maaltijd toch nog even deze spaanse milf bezocht.

Nou, haar service begint al dat ik op de badkamer het wassen niet zelf hoef te doen, dat doet zij vergezeld met kussen. Daarna op bed belangd waarbij we eerst flink getongzoend hebben (ze had mooie rode lippenstift op) en daarna pmc en nmc, terwijl ik bij al haar gaatjes mocht zitten.

Dit alles voor de prijs van 30 euro. Zeer goed en verrassend. Tijdens het aankleden bood ze mij ook nog een glas drinken aan. Aanrader voor diegene die op milfs valt.

Ben alleen vergeten op de naam te letten. Echter is zij de enige dame tot nu toe die ik op de 2e etage heb gezien in de blue moon

ps:
              1 nadeel van deze dame, haar duits is zeer gebrekkig en ze wilde overgaan op engels, maar ze kent maar een paar woorden. Ik spreek helaas zelf geen spaans.

ben vorige week ook in duisburg geweest, lijkt wel op de dame waar ik binnen was, tegenover ero 26 een soort parkeerplaats/ binnenterrein opgelopen, aan de linkerkant nieuw wit gebouw 3 hoog met rode raamkozijen etc. bij binnenkomst zie je gelijk een paaldand paal met daarom heen de prive kamers, vervolgens achterin de ruimte de trap op en dan vooraan links stond ze, ca.1.65 cm lang zwart haar en lekkere stevige billen en mooie borsten, wie kan mij vertellen wie ze is waar ze vandaan komt en leeftijd etc. helaas is de communicatie met haar moeilijk door de taal pools?? spaans?? hoor het graag en zeker voor herhaling vatbaar

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door yvo.bi Bekijk bericht
                ben vorige week ook in duisburg geweest, lijkt wel op de dame waar ik binnen was, tegenover ero 26 een soort parkeerplaats/ binnenterrein opgelopen, aan de linkerkant nieuw wit gebouw 3 hoog
                Daar zit de dame uit deze thread dus niet..jij was in het nieuwe vulkaanhuis..niet in huis 25.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door yvo.bi Bekijk bericht
                  ben vorige week ook in duisburg geweest, lijkt wel op de dame waar ik binnen was, tegenover ero 26 een soort parkeerplaats/ binnenterrein opgelopen, aan de linkerkant nieuw wit gebouw 3 hoog met rode raamkozijen etc. bij binnenkomst zie je gelijk een paaldand paal met daarom heen de prive kamers, vervolgens achterin de ruimte de trap op en dan vooraan links stond ze, ca.1.65 cm lang zwart haar en lekkere stevige billen en mooie borsten, wie kan mij vertellen wie ze is waar ze vandaan komt en leeftijd etc. helaas is de communicatie met haar moeilijk door de taal pools?? spaans?? hoor het graag en zeker voor herhaling vatbaar
                  Denk dat als je de dame vande eerste verdieping bedoelt, die vanaf de trap achterin gezien, helemaal links voorin zit je Stella bedoeld...dat is een bulgaarse. Maar dieis wel vanaf 5 januari naar huis gegaan voor ene maand dus als je ervoor die datum was, was het Stella waarschijnlijk.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
                    Denk dat als je de dame vande eerste verdieping bedoelt, die vanaf de trap achterin gezien, helemaal links voorin zit je Stella bedoeld...dat is een bulgaarse. Maar dieis wel vanaf 5 januari naar huis gegaan voor ene maand dus als je ervoor die datum was, was het Stella waarschijnlijk.
                    ik was er woensdagavond 5 januari, zou net wel/ niet kunnen. idd stond ze op de hoek linksvoor aan de lange kant van de balustrade

NM: Dat is deze topic. Graag nieuwe recensie daar aanmaken. (A)
                    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 19-01-11, 12:07.

Commentaar

Aan het werk...
                    X