Duisburg, Vulkanstrasse 26, Monik (vh. Maria) (Tsje)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Monik (vh. Maria) (Tsje)

Maria Tjechische
    Zeer goed neemt de tijd en met passie
    ze kijkt je zeer ondeugend aan
    en veel is er mogelijk mist safe
    je kunt haar lekker beffen
    en ze berijd je met verschillende standjes
    zeker de moeite waard
    een nadeel is er ze is
    vaak bezet en ook nog een langere tijd
    ze is vaak 1 a 2 uur bezet

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Maria (uitstekend)

Ja ze neemt de tijd en kijkt je met een zeer ondeugende blik
    in je ogen het pijpen is goed tot zeer goed en je kunt haar
    in verschillende standjes nemen en dat moet je ook doen
    ze geniet er zelf ook van ze geeft je regel matig wat poppers
    en ze gebruit het zelf ook wat haar als een echte leeuwin
    maakt en met haar (manen) Haren zwaait en met haar vragende
    ogen naar je zaad en dat laat je ook gaan bij haar
    tot uit je puntjes van je tenen

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Maria (uitstekend)

Beste allen,

Helaas kan ik de mening van mijn voorgangers niet delen.
      Heb haar gisterenavond ook vereerd met een bezoekje.

Ik had de indruk dat het wel snel snel moest gaan en ze had niet veel zin.
      Zeer korte pijp, kort amazone, kort missio en bij doggy begon ze een beetje ambetant te doen.

Haar dan maar gevraagd om het met de hand af te werken. Dit deed ze blijkbaar met tegenzin en kan dan ook niet zeggen dat het een lekkere job was. Uiteindelijk toch gekomen en na 10m stond ik dan ook terug buiten, niet gelukkig met de gang van zaken.

Jammer, want ik vind ze best geil en had, zekers met de recensies in gedachten, er meer van verwacht.

Groeten
      I will walk 500 miles ...

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Maria (goed)

Benieuwd door de positieve recencies die de Tsjechiese Maria hier op Hookers oogst gisteravond maar weer ééns naar Duisburg gereden om haar service te testen. Daar aangekomen zag ik haar direkt op de begane grond kamer nummmer 3 van het Vulkanhaus. Toch maar besloten om nog even door te wandelen om te kijken war er verder nog alles zo beschikbaar was. Dat had ik niet moeten doen want daarna was ze meer als een uur niet meer beschikbaar. Uiteindelijk ging haar deur dan toch weer open en heb ik haar voor 30 euro geboekt. Aldus bij haar op bed beland waarna ik haar heerlijk mocht strelen en haar kleine, maar fijne, borstjes mocht kneden. Ze kan daarbij wel tegen een stootje. Ook kwam ze fijn op me liggen. Goed lichaamskontakt dus. Daarna volgde een zeer fijne intensieve pijpbeurt. Echt lekker stevig maar geen deep-throat. Daarna ging ze me berijden wat ze erg goed deed maar alvorens klaar te komen had ik toch nog zin aan een paar andere standjes om optimaal van haar te kunnen genieten. Echter, zowel in missio als in doggy leek het of ze pijn had en het ging ook niet echt lekker. Natuurlijk geen wonder daar deze vrouw konstant geboekt is. Volgens mij voelde ze zichzelf daar schuldig over en ik besloot daarom dat ze me in cowboy mocht laten komen omdat dit voor haar ook het fijnste was. Ze klom dus bovenop me en begon me toen als een bezetene te rijden wat ik super opwindend vond. Ik mocht daarbij weer stevig in haar borstjes knijpen en met mijn handen om haar billen gaf ik telkens het ritme aan. Gelukkig kon ik het nog een tijdje uitstellen om te komen zodat ik best lang heb kunnen genieten van deze perfekte wilde "ride". Uiteindelijk echt heel intensief klaargekomen. Daarna nog een leuke small-talk met haar gehad waarin ze vertelde dat ze altijd veel cadeaus van haar klanten kreeg. Een hint??, naja. Conclusie: een zeer goede opwindende sessie en zeer zeker voor herhaling vatbaar. Dat het niet zo goed wilde lukken in "doggy", naja, het zij der vergeven want de "cowboy" was meer als fantastisch en ze deed het ook niet met opzet.

Commentaar

Gisteren avond weer eens even bozocht

na aanleiding van bericht hier voor dat ze toch wat tegen viel

Ze zit even niet lekker in haar vel en ze heeft wat hoofdpijn
          daar door kan het wat tegen vallen van de verwachtingen
          wie we geschreven hebben

Ik heb nog even een sessie gedaan
          Maar of het kwam dat anderen wat negatief schrijven
          bij mij was het een een woord geweldig
          een goede pijp beurt kan nog wel wat beter en haar zeer goed gebeft te hebben
          heb ik haar in diversen standjes kunnen nemen waar ze zelf ook van genoten heeft ze gebruikte heel wat minder poppers als normaal

geef haar de groetjes van 18plusnl
          Misschien neemt ze dan wat meer tijd voor jullie

en als er iets niet goed is laat het me even weten

Commentaar

Na lange tijd weer eens bezocht

Deze keer een champagne feest gemaakt
            en het was een hele goeie sessie
            maar dat mag ook wel voor dat geld
            Fles champagene 90 Euro P/stuk
            Piccolo 30 Euro P/stuk

Dit moet je niet tevaak doen maar is wel
            nog een keer voor herhaling vatbaar

Commentaar

Gisteren deze dvp weer bezocht. Dacht dat ik er wel goed aan deed omdat mijn vorige ervaring bij haar toch goed was. Echter, wat er gisteren met haar aan de hand was weet ik niet. Eenmaal binnen op de kamer begon ze meteen te zeuren over meer geld. Eerst bleef ze lange tijd knoeien met haar telefoon en haar tv die het zogenaamd niet meer deed. Heel langzaam gingen de kleren uit en de motivatie van haar kant was zeer gering. Ok, ik heb sex met haar gehad en ze gaf me een goed blowjob. Toen ik haar van achteren wilde nemen lukte dit niet omdat ik volgens haar te hoog was. Nog nooit meegemaakt. Maar goed. Afgemaakt in missio en haar stevig geneukt waarbij ze zeer chagerijnig keek. Ik dacht; nu kun je het ook krijgen ook.
              Conclusie: niet meer voor herhaling vatbaar. Ok, ze kan een slechte dag gehad hebben maar voor mij is het passé met Maria.

Commentaar

Je hebt gelijk

Ze is niet meer zo goed als in begin
                De seks is minder geworden
                en ze wil meer geld voor minder service

ook is ze wat dikker geworden
                en dat is jammer van haar uitterlijk

Maria geef weer de sevice en kijk niet naar de tijd
                Geniet er zelf ook weer van
                Anders raak je je klanten kwijt

Wij Nederlanders willen wel betalen voor goede sex
                Maar dan ook voor Goede sex

Je kunt in Duisburg voor minder en goed ook terecht
                want er is veel mogelijk in Duisburg

Commentaar

Maria is inmiddels verhuisd naar nummer 26 en noemt zich daar MONIK.
                  Hoofdingang, middenpad, 1e kamer links
                  Caligula. Veni Vidi Futui!!!

Fuck me? Fuck you!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Monik (vh Maria 17-19) (voldoende)

vnv bij maria oftewel moniek geweest.ik had haar al eens eerder bezocht.lees hier dat haar service minder is geworden.ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niks van heb gemerkt.ze is idd wel dikker geworden,ik vondt haar toen ze slanker was ook iets mooier maar ze heeft nu wel een dikkere kont en dat is ook wel lekker hoor!eenmaal binnen gekozen voor het standaard pakketje.ik kreeg wel een hele body massage met het nodige kus werk.ze ging lekker met haar geschoren kutje boven me hangen en op me zitten(beetje teasen)lekker kussen ,toen ging ze me pijpen dat deed ze goed.ik mocht kiezen welke postitie ik wilde gekozen voor cowgirl maar ze was nogal moe en vroeg of ik niet doggy wilde doen,dat kan ik moeilijk afslaan doen we!ze keek me lekker aan tijdens het neuken in de spiegel met die zaadvragende oogjes van haar.wat kans ze geil kijken zeg.ik kon het niet langer volhouden en ben toen gekomen.ik vondt het zeker voor herhaling vatbaar heb er echt van genoten.

Commentaar

Aan het werk...
                    X