Duisburg, Julius Weberstrasse 38, Sandra/Nancy (Dui)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Julius Weberstrasse 38, Sandra/Nancy (Dui)

Toevallig kwam ik weer eens voorbij Duisburg en dacht laat ik daar maar eens een kijkje nemen. Het was weer de moeite waard. Veel jonge meiden en achterin de hoek een schone duitse met een paar flinke jongens. Voor degene die van dikke tieten houden. Hier zit er 1. Ze is wel brutaal en je moet duidelijk van tevoren alles bespreken want alles is bij betalen. Wat ik overigens een flinke afknapper vind. Vooral als je nog eens extra moet betalen als je vraagt of ze d'r bh uit wil doen. Dus let daarop. Vooraf zeggen "ohne oben, bitte". Nou, verder kan ik alleen maar zeggen ram erop los. Want ze wil er wel wat van voelen horen. Wat een brutale bitch. maar wel een lekker ding.
    Zoek en je zult vinden.

Re: Onbekend, laufhaus 26, Sandra (voldoende)

3 maand geleden bij sandra geweest. Zag veel lakkleding hangen en voor 50 euro een soft-sm sessie afgesproken.
    De enige afspraak die ze is nagekomen is dat ze al die lakkleding aantrok. Alle actie was dat ik op bed lag, ze op haar knieen naast me ging zitten en als in wilde me begon af te trekken (mc) zonder me aan te kijken.
    10 minuten later stond ik klaar, maar met een zeer onvoldaan gevoel weer buiten.

Voor mij een te meiden dame in duisburg.

Commentaar

Re: Onbekend, laufhaus 26, Sandra (voldoende)

Goh ben ik even blij dat ik dit lees, heb namelijk al een paar keer op het punt gestaan om bij haar naar binnen te gaan. Gelukkig weet ik nu dus dat ik haar moet mijden.

Commentaar

Re: Laufhaus 26 kamer 117 Sandra

Oorspronkelijk geplaatst door Lone Star Bekijk bericht
        Toevallig kwam ik weer eens voorbij Duisburg en dacht laat ik daar maar eens een kijkje nemen. Het was weer de moeite waard. Veel jonge meiden en achterin de hoek een schone duitse met een paar flinke jongens. Voor degene die van dikke tieten houden. Hier zit er 1. Ze is wel brutaal en je moet duidelijk van tevoren alles bespreken want alles is bij betalen. Wat ik overigens een flinke afknapper vind. Vooral als je nog eens extra moet betalen als je vraagt of ze d'r bh uit wil doen. Dus let daarop. Vooraf zeggen "ohne oben, bitte". Nou, verder kan ik alleen maar zeggen ram erop los. Want ze wil er wel wat van voelen horen. Wat een brutale bitch. maar wel een lekker ding.
        Is dat die dame die meestal haar haar in een paardestaart heeft en behoorlijk onder de gekleurde tatoos zit, heb ik mee gesproken, vond ik een beetje uitgenaste waarbij ik dacht die zit al lang in het vak en je staat zo weer buiten.
        t zou mij niets verbazen als ze stiekum de 40 al heeft bereikt.
        Thnx Lone Star kan ik die schrappen van mijn todo list

grt keesje

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Sandra (voldoende)

Het is gewoon een afgezaagt ding.
          Niet meer naar toe gaan, dan is ze snel "vom fenster weg".
          Kost alleen maar geld en geen voldoening.
          Zoek en je zult vinden.

Commentaar

Hier een reactie op bordellcommunity.de
            Onderstaande wandelaar was wel erg goedgelovig, geeft zn pinpasje met pin nummer ????
            Maar goed, t geeft wel aan wat Sandra voor type dvp is !!!
            Oppassen dus.

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo zusammen,
            ich war vorgestern in der Vulkanstr. in der neuen Lauf"halle". Habe hier mit einer Frau an der Tür vereinbart für 30€ die typische Standardnummer zu machen. Nachdem ich bezahlt hatte und ausgezogen da lag fing sie hartnäckig an zu kobern wollte eine 80€-Nummer machen. Ich hatte nur etwas über 30€ dabei und bestand weiter auf den vereinbarten Preis. Sie bot dann weiter hartnäckig eine 50€-Nummer an mit großen Versprechungen. Ich sagte,schon total genervt, zu und fragte nach ob ich die restlichen 20€ mit Karte zahlen könnte. Sie bejahte dies und sagte ich könnte mit EC-Karte die restlichen 20€ zahlen. Nun telefonierte sie und sagte, "eine Kartenzahlung Zimmer 117". Daraufhin fing sie schonmal an. 2-3 Minuten später klopfte es an der Tür sie stand auf, öffnete die Tür einen Spalt und sagte sie bräuchte jetzt meine EC-Karte. Ich gab sie ihr, und nun verlangte sie nach meinem PIN. Ich sagte:"Nein den PIN gebe ich nicht!" Sie redete super genervt auf mich ein, dass sie den jetzt aber bräuchte, und nach langer Diskussion war ich so bescheuert und sagte ihr den PIN. Bereute es aber schon sofort. Nun gab sie die Karte der Person vor der Tür sagte ihr meinen PIN und "20€ bitte". Anschließend kam sie rein und machte weiter, wo sie aufgehört hatte. 5 Minuten später klopfte es wieder und meine EC-Karte kam zurück, mit dem Spruch der Beleg kommt gleich nach. Allerdings kam dieser nicht und als ich sie nach der Nummer danach fragte, sagte sie ich könne den Beleg im "Büro" abholen. Ich geh zum "Büro", wo drei Türsteher drin saßen fragte nach dem Beleg. Die guckten mich nur komisch an und sagten, "Hier gibts keine Belege und kein EC-Karten-Lesegerät nur den Bankautomaten!"
            Jetzt wurde mir ziemlich übel, und heute als ich auf meinen Kontoauszug guckte noch viel übler!!! 2 mal je 505€ Abbuchung innerhalb 1 Minute!! Also 1010€ !! Was kann ich machen zur Polizei??

Commentaar

Ik ken haar ook al een tijdje. Gelukkig daar nooit naar binnen geweest. Als je haar goed aankijkt kun je zien dat ze niet deugt voor dit vak. Erg triest allemaal met die EC kaart.
              Er zij er echter meer die je geld willen aftroggelen en de afspraken niet na komen. Omdat momenteel de klandizie wat terugloopt ( vacantie, crisis ) klagen ze dat ze bv de huur niet kunnen betalen of dat ze de familie geld willen sturen etc etc. Trap er niet in. Het beste is dat je nooit veel geld mee naar binnen neemt en je pin pas even goed verstopt in je auto.
              Geld kun je altijd zelf pinnen in de automaat op nr 17-19

Commentaar

Jeetje ze was gister ook weer agressief klanten aan het werven.
                Ze heeft vroeger in krefeld gestaan bij een wat dikker geval en daar gingen ze ook zo tewerk.toen had ze nog een klein hondje bij zich.
                wie geeft nu zijn pincode afben je toch niet goed wijs.

Commentaar

Ik heb ook de hele discussie over Sandra gevolgt op Brd-kontakt. Maar of het allemaal op waarheid berust dat is nog maar de vraag. Ik vind het nogal een beetje een sterk verhaal. Wie geeft nu zijn pincode aan een wildvreemde. Dat is toch vragen om problemen. Het kan ook zijn dat het een klant is die zich op deze manier aan haar wil wreken omdat de service bijvoorbeeld tegenviel. Dit idee werd ook al aangegeven op het Duitse forum. Maar ja, gewoon altijd gepast geld meenemen dat is nog altijd het beste.

Commentaar

Zag haar gisteravond nog op bed zitten tv kijken. Ze heeft wel een hondje. Ook heb ik haar een paar weken geleden op de stoep van de vulkanstrasse gezien waar ze haar hond aan het uitlaten was.
                    Afijn, bij mij was het ook 1x en nooit weer.

Commentaar

Liep vandaag langs haar kamer en ze groette vriendelijk. 5min later zat haar gordijn en deur dicht en tot mijn verbazing heet ze nu niet Sandra meer, maar noemt zich Nancy.

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 38, Sandra/Nancy (voldoende)

Help!!!!

Zie onze Sandra/Nancy niet meer in Duisburg.

Heb deze chick (abzocker) 2 jaar lang gevolgd en elke move van haar naar een andere rosse buurt of andere kamer in duisburg gevolgd.

Echter ben ik haar sinds 2011 kwijt.

Is ze eindelijk uit de vak verdwenen of kom ik haar toevallig niet meer tegen en werkt ze nog gewoon in duisburg ?

Wie gaat mij het goede nieuws bevestigen dat deze Sandry/Nancy eens en voor goed uit duisburg verdwenen is en niemand kwaad meer kan doen?

Commentaar

Re: Duisburg, Julius Weberstrasse 38, Sandra/Nancy(matig)

Ben haar eind November / December gezien
                          in Krefeld en Keulen Tegen over Pascha

Commentaar

Aan het werk...
                          X