Duisburg, Vulkanstrasse 26, Cleo/Amy (Dui/Ita) (k114)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Cleo/Amy (Dui/Ita) (k114)

Stijvenico was niet te houden vandaag, dus ik belde diverse sexhuizen, maar de gastvrouw van BTB in Eindhoven vertelde me dat er twee nieuwe jonge duitse meisjes waren, dus direct reed ik er naartoe. Oh oh, ze waren nog echt jong, rond de 20, en zagen er ontzettend geil uit. Ik had moeite met kiezen, want zowel Elisa als Felicia (als ik het goed gehoord heb?) zagen er lekker strak en onschuldig uit! Ik koos voor Felicia, dit was pas haar tweede dag dat ze dit beroep uitoefende. Ze heeft één kleine tatoeage boven haar schaamstreek, is slank als een zestien-jarige, heeft lang zwart glimmend haar, kijkt ondeugend maar tevens ook onschuldig! Ze is vakkundig opgemaakt, zonder dat het opvalt. Op de kamer aangekomen, kleedde ik me vliegensvlug uit en waste mijn lul onder de kraan. Ze wilde in het begin niet pijpen zonder condoom, maar ik bood haar 35 Euro, en toen was het okay. Oh oh, wat pijpte ze heerlijk en lekker diep en ze had er echt plezier in. Mijn lul stond op springen. Ondertussen neukte ik haar diverse malen, maar plotseling trok ik het rubber eraf en liet haar weer pijpen. Godklere, wat een mooie lieve ogen heeft ze. Het half uur vloog voorbij, dus in mijn laatste minuut spoot ik haar (helaas in rubber) muts helemaal vol. We kletsten nog rustig na en ze switcht gemakkelijk van het duits naar engels, dus communicatie geen probleem! Wat is dit een lekkertje zeg! Ik hoop dat ze hier lang mag blijven werken, want haar geweldige ogen, slank lichaampje en fris kutje werkt bijzonder verslavend! Het was weer een geil avontuur

Re: Eindhoven, Mecklenburgstraat 19, Eindhoven Prive, Cecilia (goed)

Deze schoonheid (zie foto's op de site www.eindhovenprive.nl) is helaas gestopt bij EP...

Maar niet getreurd, ze is nog steeds werkzaam in eindhoven, nu op het baeckenlandpleind onder de naam Cleo (alhoewel ze bij mij nog steeds de naam Cecilia gebruikte).

Commentaar

Re: Eindhoven, Mecklenburgstraat 19, Eindhoven Prive, Cecilia (goed)

Het is wel een achteruitgang van Eindhoven prive naar het Baeckenlandplein. Wie kiest daar nu voor? Maar misschien is ze daar wel op de goede plaats....
      Ook ik ben bij deze Duitse schone met Italiaanse roots geweest, toen ze nog werkzaam was bij eindhoven prive. Het is werkelijk een prachtige meid, maar zo als N00B al aangaf een gehaaide tante. Gevallen voor haar looks ben ik met haar naar boven gegaan. Een leuk praatje met haar in het Duits, een lieve meid. Maar de sex was niet geweldig. Afraffel werk. Neuken ging bij op de hoogste versnelling, zodat ik snel klaar kwam en de deur uitgeschopt werd. Daar heb ik geen goed gevoel aan over gehouden.
      Dat is precies de reden dat ze beter op het Baeckenlandplein kan werken!

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 4, Cleo (uitstekend)

Ben net langs Cleo geweest bij de BP
        Ze is echt een schoonheid met een prachtig lijf en hele mooie ogen.
        Heb goed gekletst op het bed voor dat we verder ging.
        Ze kan heel goed pijpen en deed zelfs de condoom aan met haar mond.
        Na een lange pijpsessie vraagde ze of ik wilde neuken. Yes please.
        Wat een mooie gezicht met haar boven op me.
        Heb daarna lekker in doggy geneukt totdat ik klaarkwam.
        Ze is een hele leuke meid en ik ga zeker een keer terug

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein ??, Cleo (goed)

Naar aanleiding van de berichtgeving hier en na haar al verscheidene keren te hebben gezien toch maar aan mijn lijst toegevoegd en vandaag naar binnen gegaan.
          Gezien haar beeldschone uiterlijk was ik een beetje bang dat het zou tegenvallen maar het tegendeel bleek waar.
          Cleo zoals ze zich netjes aan mij voorstelde spreekt vloeiend duits, redelijk engels en nederlands.
          Dus maar in het duits verder gegaan.
          Eerst een heel geanimeerd gesprek op het bed gehad waarbij ze al volledig
          uit de kleren was.
          Zo geanimeerd dat ik bijna vergeten was waarvoor ik was gekomen.
          Er was geen enkele tijdsdruk.
          Zij begon mijn jongeheer zachtjes op te warmen en deed er pas daarna met de mond het condoom om.
          Daarna langdurig pijpen hetgeen ze uitstekend deed.
          Vervolgens mocht ik een standje kiezen om te beginnen en ik liet haar bovenop komen zodat ik haar jonge borsten lekker kon masseren.
          Ik vind het altijd geweldig zo´n mooi jong meisje te mogen neuken.
          Vervolgens verder in doggy en het tenslotte in missionaris afgemaakt,
          dit was ook perfekt zonder handje ertussen.
          Uitstekende ervaring met een top meisje, heren behandel haar goed opdat ze nog lang op het plein zal blijven.

Commentaar

Vandaag mooie Cleo voor de tweede keer bezocht.
            Het blijft een echte topper.
            Eerlijk meisje dat doet wat je afspreekt, erg vriendelijk ook.
            Intussen heeft ze toch al heel behoorlijk nederlands geleerd.
            Weer erg fijne sex gehad, absolute aanrader!

Commentaar

Ben gisteren langs Cleo geweest.
              Weer geweldige seks en goede gesprek.
              Hele mooie meid, ga zeker een keer terug
              Echt een aanrader

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 4, Cleo (goed)

Gisteren bij deze schoonheid binnen geweest.
                Wow wat een mooie dame, ondeugende prachtige ogen, ravenzwart haar, zo vrouwelijk. Omdat ze duits is, zal ik het maar samenvatten met unbeschreiblich weiblich.Binnen als je naast haar ligt zie je pas wat voor schoonheid het is, ze is veel jonger dan je denkt als je haar van buiten voor het raam ziet en ook veel knapper.

Eerst lekker met haar gekletst op bed, terwijl ze me aftrok. Dat duurde lang maar dat lag aan mij. Kon mn ogen niet van haar afhouden ze is zeer knap.

Ze gaf me ook een klein showtje door zichzelf te vingeren terwijl ze met haar benen wijd tegenover me lag.

Daarna me staande door haar laten pijpen en aftrekken en toen een zeer harde erectie van haar gekregen.

Ze had gezegd dat ze vandaag nog niet geneukt had ??? Ze was om 11 uur inde ochtend begonnen en ik was er rond 24 uur. Heren wat doen jullie allemaal binnen bij haar dan ?
                Dus maar even de honeurs waargenomen en wilde haar van achteren nemen maar ze zei kom eerst maar in missio. Toen ik binnendrong voelde ik waarom, ze was zo strak ik moest het rustig aan doen. Ze had haar hand ertussen maar niet op een hinderlijke manier. Ik heb het rustig aan gedaan maar voelde al snel het hoogtepunt naderen. Wacht even omdraaien dacht ik en doggystyle gedaan, waarbij ze nog strakker was.
                Super lekker in haar klaargekomen, waarbij ze me lachend aankeek via de spiegel en ik niet anders kon dan haar een big smile teruggeven.Wat een lekker ding is dit.

Ontspannen me aangekleed nog wat gekletst, haar bedankt voor haar zeer goede service en afscheid genomen.
                Wauw zat ze al die tijd in Ehoven en ben ik er steeds langs gelopen, my bad.
                Wat een topper.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
                  Omdat ze duits is, zal ik het maar samenvatten met unbeschreiblich weiblich.
                  Cleo komt uit Italië.. om precies te zijn.. van Sicilië
                  Niet dat het voor de sex wat uitmaakt.. maar toch
                  Let op! Oudere-jongere..!!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Menno14 Bekijk bericht
                    Cleo komt uit Italië.. om precies te zijn.. van Sicilië
                    Niet dat het voor de sex wat uitmaakt.. maar toch
                    Whatever ...tegen mij zei ze duitsland en omdat ik zelf goed duits spreek en het ook graag spreek hebben we duits gesproken. Dat spreekt ze als een native.

Ze is denk ik vrij cosmopolitan ingesteld..en vertelde dat ze veel verhuist was in haar leven.

Commentaar

Ze heeft Italiaanse roots, maar is in Duitsland opgegroeid. Tegenwoordig beschouwt ze zich als wereldburger

Ik ben enkele keren bij haar geweest toen ze bij Body-To-Body werkte en slechts éénmaal toen ze bij Eindhoven Privé werkte. Twee weken later werkte ze er niet meer.

Nieuwe naam & nieuwe locatie, ik ga ze van de week zeker eens bezoeken

Commentaar

Vorige woensdag Cleo eens een bezoek gebracht op het Baekelandplein. Het gaat er wel serieus anders aan toe dan destijds bij Eindhoven Privé. Snelsnel (met de sigaret nog in de hand) naar boven, zonder wassen direct op het bed beginnen pijpen (met de kauwgom nog in de mond!). Na een vijftal minuten beginnen neuken om een tiental minuten later terug buiten te staan. Ik had slechts 50 EUR betaald en blijkbaar is dat voor een kwartiertje Het is de goedkoopste sessie die ik ooit met deze meid heb gehad, maar eigenlijk ook de spannendste. Ze gaat me nog terug zien!

Commentaar

Ben er recent nog een keertje geweest.
                          Ze had een hele drukke dag gehad, mischien toch eens geld vragen voor een lovend stukje

Ze deed wel moeite maar ik vond het allemaal te plichtmatig en op afwerken gericht. De geilheid kwam daardoor niet goed opzetten.

Cleo was wel aardig en deed moeite maar het was het niet voor mij die avond. What a difference a day makes.

Zal haar voorlopig niet meer bezoeken, ik vond het iets teveel afwerksex.
                          Mischien kwam ik als laatse in een lange rij want na mij stopte ze weer maar
                          er zijn andere dames die me altijd een goed gevoel geven dus de keuze is makkelijk.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 04, Cleo (Dui/Ita) (goed)

Vandaag bij Cleo langs geweest, leuke, lieve en spontane meid.
                            Vriendelijke leuke babbel, goed figuur en ondeugende ogen.
                            Pijpen neuken afgesproken en daar was niks op aan te merken.

Commentaar

Zo maar weer eens een recensie van mij. Lange tijd geleden. Ben zojuist ook naar deze mooie dame geweest; voor mij de eerste keer met haar. Toen ik mijn rondje op het plein aan het lopen was trok ze mijn aandacht door allemaal naar me te zwaaien en warempel ze had me over de streep...

Leuke dame die niet voor niets Cleo heet. Spreekt tegenwoordig vrij goed Nederlands met af en toe een duits woordje er tussendoor. Ze vertelde me dat Cleo stond voor Cleopatra de Egyptische heerseres. Ze had haar ogen ook donker opgemaakt en met haar zwarte haren kon ze er zeker voor doorgaan.
                              Had eerst met haar lekker op het bed gelegen waarbij ze mijn jongeheer met haar hand al op oorlogssterkte bracht. Tussentijds nog even zitten kletsen en in haar mooie ogen zitten kijken. Ze heeft inderdaad italiaanse roots maar is in Amerika geboren en al op jonge leeftijd naar Duitsland verhuisd.

Had gekozen voor p&n 50 eurie. Na ons geklets stelde ze dan eindelijk voor om te gaan pijpen. Dit deed ze heel erg lang en heel sensueel. Ze zat met haar kutje op mijn benen en wreef zelf een beetje op en neer en niet te geloven ik voelde ze al een beetje nat worden. Dat maak je niet iedere dag mee bij een DVP. Even later kroop ze lekker op mijn paal en begon flink te keer te gaan. Weet niet waar eerdere wandelaars die hier een recensie geschreven hebben problemen mee hadden, maar een handje zat er zeker niet tussen. Uiteindelijk over gegaan op doggy waarbij mij hele schaamstreek vochtig werd van haar lichaamssappen. Was eigenlijk best wel geil en zij gedroeg zich er ook naar.
                              Kostte me dan ook weinig moeite om haar tijdens doggy-standje in het rubber vol te spuiten.

Na de daad allebei even gewassen aan de wasbak en nog even wat gekletst; het wassen was nu wel hard nodig Ga er zeker nog een keer terug want ik heb er enorm van genoten. Echt ook gewoon een heel leuke meid om mee te kletsen. Ze zit helaas nog maar tot 14 december op het plein, daarna gaat ze een 2 a 3 maanden weg. Waarschijnlijk in februari weer terug. Herhalingsgevaar is voor mij nu wel heel groot.
                              Top!

Commentaar

Gisterenavond enkele malen over het plein gelopen, om een goed ekeuze tekunnen maken. Uiteindelijk gekozen voor Cleo. Al heupwiegend stond ze achter het raam mij aan te kijken. Toen ze bemerkte dat ik nog niet geheel overtuigd was kon ik al liplezend tegen haar 'please' geen nee meer zeggen. Volgens mij had ze al lang niet meer gescoord want eenze okon een vreugdesprong, vergezeld van de kreet 'jippie' niet onderdrukken.
                                Eenmaal op de kamer voel je je bij deze vlot babbelende siciliaanse snel op je gemak. Meteen na aankomst op de kamer ontdoet ze zich van haar schaarse kledij en gaat gewillig op bed liggen.. rolijk verder pratend. Ik kleed me vervolgens ook uit en verricht de kleine wasbeurt. Toer ik omkeek lag ze met haar benen wijd zichzelf te vingeren en hield haar lipjes een beetje uiteen. Wat een geil gezicht
                                Hierna begon ze me te pijpen waarbij ze met haar mond het rubbertje erom doet. Lekker langzaam en gevoelig heeft ze me 15 min gepijpt. Daarna was de nood zo hoog dat ik haar doggie heb genomen. Heerlijk dat zachte vlees. Al snel het jasje volgespoten. No nog wat nababbelen afscheid genomen. Zeer zeker de moeite waard.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door adrie344
                                  zit deze cleo als je het plein oploopt aan het 2e raam links, de dame met de momenteel de zwarte lange haren?
                                  Nee, Deze dame zit op bij het vierde raam, linker stoel. Ze is te herkennen aan de grote tatoeage op haar linker bovenarm.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 05, Cleo (Dui/Ita) (goed)

Een goed bericht! Cleo is weer terug. New and improved! Ze heeft een aantal nieuwe tattoos, een nieuw kapsel en het allerbelangrijkste: haar borsten zijn flink gegroeid, een flinke C-cup. Je merkt niets van de siliconen en ze zien er fantastisch uit. Zojuist weer een geweldige sessie met haar gehad. Blijft een ontzettend leuke meid, voor, tijdens en na de sex!

Mocht je ook nog bij haar langs willen gaan, ze blijft volgens haar zeggen t/m half april op het Baekelandplein, daarna is ze weer weg. Ze zat nu op raam nummer 5, maar stond te kletsen met een vriendin van haar achter nummer 4.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 04, Cleo (Dui/Ita)(goed)

Net een heerlijk bezoek gebracht aan deze lieverd.
                                      Rustig alle tattoo's bekeken en tijdens doggy de rest
                                      Wat een heerlijke sex, ze blijft alleen wat schrik houden voor beffen, altijd al gehad en dat door problemen die een vriendin ooit heeft gehad daardoor.
                                      Echt zonde, maar toch kunnen overhalen hier ook van te genieten
                                      Voorzichtig zoenen doet ze ook.
                                      Ze blijft nog een tijd en ook dit werk doen, want gaat een appartement kopen in Eindhoven.
                                      Is lang thuis geweest bij haar moeder en heeft daar thuis ook gewoon gewerkt.

Echt een aanrader, ziet mij zeker terug

Commentaar

Ik kende haar nog uit e tijd dat ze bij EP werkte en ik wilde haar altijd weer een keer bezoeken. Daar ik niet zo'n ramebezoeker ben stelde ik het telekens uit. Een poos geleden was ik wel op het plein en heb toen Robynn bezocht en dat heeft drempelverlagend gewerkt voor mij.
                                        Dus toen ik hoorde dat Cleo er weer was dacht ik WTF, ik ga haar weer begroeten. Vriendelijke aardige dame, lekker rustig, ik mag dat wel.
                                        “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

Net ook weer even een sessie met Cleo gehad. Was weer heel relaxed en gezellig. Ze heeft haar uiterlijk weer lichtjes aangepast en volgens haar zijn er veel klanten die haar op Amy Whinehouse vinden lijken, waar ik het nu op zich wel mee eens ben. Volgens haar moeten we er nu maar voortaan Amy noemen , aangezien de echte er niet meer is.
                                          In ieder geval weer heerlijk genoten en haast zit er allemaal niet bij. Fantastische meid!
                                          Toppertje! Geweldig trouwens dat ze in Eindhoven komt wonen, dat bevestigde ze tegenover mij.