Duisburg, Vulkanstrasse 26, Jasmine (Dui)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Jasmine (Dui)

Lexi, kamer 312, Vulk. strasse 17-19 is niet teruggekomen helaas. Wel genoeg andere knappe meisjes. In de Eroscenter zaten een aantal knappe. Als je binnenkomt in de grote zaal vanaf de hoofdingang, dan de geheel linker gang zit een blond meisje, ongeveer 1.6 - 1.65m, blonde krulletjes tot over haar schouder, ziet er uit als 18 maar is 22 jaar. Ze zegt dat ze in Canada is geboren maar woont al 18 jaar in Duitsland dus ze is gewoon Duits (Engels verstond ze niet eens goed ...). Echt een heeel mooi meisje. Lief gezichtje, geheel naturel, geen tattoos e.d. heel mooi figuur met super mooie naturel boobies (echt heel mooi) en zachte mooie huid.

Heb standaard 30 euro pakket genomen. Beffen mocht wel maar daar wilde ze 50 extra voor en dat vond ik teveel hoewel ze er vreselijk lekker uitzag en ik het graag had gedaan. Maar de 50 extra prijs was haar prijs en daar heb ik verder niet over gediscusseerd. Ik heb haar met veel plezier geneukt in 2 standjes.

Ze heet Jasmine of Jasmina, zit veel bij haar vriendin Chanel die een kamer in de centrale gang heeft. Ze zegt dat ze alleen in het weekend werkt.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Jasmine (goed)

Ben gisteravond bij een Yasmin in het Erospark geweest.

Naam is niet exact gelijk (maar daar was Freddy blijkbaar ook niet helemaal zeker over) en ze zegt nu uit Polen te komen, maar de omschrijving en de leeftijd (ondertussen 23) kloppen exact.

Als de mod denkt dat deze apart moet, merk ik het wel....

NM: Tot iemand met zekerheid anders weet te melden laat ik het zo. (A)

Toen ik de eerste keer door de hal liep kwam ze net aan en zag ik haar in een ooghoek. Na een rondje Vulkanstrasse stond ze achter haar raam en besloten toch maar eens kennis te maken.

Ze lijkt een stuk jonger dan de 23 die ze zegt te zijn (en dat blijken meerdere mannen tegen haar te zeggen).

De ervaring was niet slecht, maar zeker ook niet mijn beste ervaring in het Duitse.

Na plaats genomen te hebben op het bed en het condoom erom te hebben gedaan begon ze te pijpen. Hierbij echter behoorlijk veel handinzet. Na haar al een hint gegeven te hebben ging het weer even goed, maar daarna kwam het handje er toch weer bij.

Omdat ik redelijk op spanning stond, gevraagd om over te gaan in "ficken". Dit was fysiek wel goed, maar zonder veel gevoel (bijvoorbeeld geen aankijken)

Ze was ook niet erg spraakzaam, dit ben ik zelf ook niet zo, maar zij was het nog minder.

Omdat er in de gebieden net over de grens nog veel meer schoons rondloopt, denk ik niet dat de kans groot is dat ik bij Yasmin terugkom.

Ze zat overigens in kamer 208 of 209: Als je vanaf de Vulkanstrasse komt, de tweede of derde kamer vanaf het einde in de middelste gang aan de linkerkant.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 17-07-10, 15:54.

Commentaar

Aan het werk...
    X