Duisburg, Vulkanstrasse 11, Ramona (Dui, K05)

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 11, Ramona (Dui, K05)

Vandaag vroeg in de ochtend naar Duisburg gereden. Na een ronde langs de meeste huizen viel mijn oog om Ramona. Duits meisje van vooraan in de twintig. P+N met verschillende positionen. Gaandeweg mocht ik haar lekker beffen. Ze maakte er geen problemen van. Na 10 minuten kwam zij kreunend klaar. Echt of goed gefaked. Uiteindelijk klaargekomen en mijn kwakje lekker gespoten tussen haar borsten. Ga hier zeker nog een keer naar toe.

duisburg,vulkanstrasse 11

ik ben eens naar duisburg geweest lang rond gelopen veel kamers wienig meisjes ben bij het meisje geweest laatste foto op de side was 30euro mooie borsten het pijpwerk was goed maar kort dan zei boven op mei had haar muis niet geschoren was schuurpapier dan doggy maar rook niet fris goesting over consentratie weg dan gewoon af gemaakt en de condoom die ze gebuikte was bijna nen fietsband weinig gevoel nadien zei een katte wasje vandaar de geur tijdens het aankleden zat zei tv te kijken

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, ?? (slecht)

klopt een ding vergeten gebruikt geen glijmiddel

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 11, Ramona (uitstekend)

Werkt ze nog op nummer 11 ? Waar ergens ? Heb haar nog niet gezien.

Commentaar

Re: Algemene Info Duisburg/Sexxxpalace

Oorspronkelijk geplaatst door gouden wortel
          Over Ramona: ik heb haar één keer gezien en dat is nu bijna twee jaar geleden. Ze was gewoon bezig op bed, nodigde me uit, zag er heel relax en ongemaakt sexy uit. Ik heb nog altijd spijt dat ik toen de drempel niet overschreden heb want uit de recensies toen bleek dat ze best wel goed was, maar ik heb haar nooit meer weer gezien. Zat in een kamer aan de achterkant van het gebouw, naast de badkamer.
          doet thuisontvangst in duisburg.

NM: Contactinformatie welkom! (A)
          Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 08-05-11, 15:26.

Commentaar

Aan het werk...
          X