Duisburg, Vulkanstrasse 26, Sissie (Grie)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Sissie (Grie)

Gisteravond na een tamelijk lange autorit toch maar weer uitgekomen in Duisburg. Ik was eigenlijk gisteravond helemaal niet van plan om naar de Vulkanstrasse te gaan. Wou eigenlijk een beetje het nachleven (discotheken) verkennen in de buurt van Duisburg en Oberhausen. Echter, daar was weinig te doen en tja, dan heb je natuurlijk altijd nog als alternatief de FlaBhofstrasse of de Vulkanstrasse. Gekozen om naar Duisburg te rijden echter de bezetting van de Laufhauser vond ik voor eerste paasdag nogal tegenvallen. Er waren toch veel wandelaars onderweg en het weer was uitstekend. De enige twee Laufhauser die altijd goed bezet zijn zijn het Vulkanhaus en Erospark (Vulkanstrasse 26). Ik loop dan wel altijd minimaal 5 keer door deze Laufhauser heen en maak dan ook een praatje met verschillende vrouwen om te kijken hoe ze op me overkomen. Daarbij sprong de Griekse Sissie (Erospark) er voor mij zeer positief uit. Heel erg vriendelijk en een errug geile blik in haar ogen. Ben dan ook bij haar op de kamer gegaan. Het is trouwens de één na laatste kamer aan de rechterkant van het middelste gangpad in de loods. Na betaald te hebben me half uitgekleed. Zij begon me heerlijk te strelen en aan me tepels te voelen waarna zij me verder uitkleedde. Bij haar op bed beland waarna ze met dit heerlijke strelen verder ging. Ook begon ze met haar hand mijn geslachtsdeel op oorlogssterkte te brengen wat heel goed lukte. Daarna vroeg ze me of ze me mocht pijpen. Natuurlijk heb ik daar niets op tegen. Ik vroeg haar dit heftig te doen waarop ze dit verzoek perfekt uitvoerde. Errug stevige en diepe pijpbeurt. Ik kwam al bijna en vroeg haar dan ook snel bovenop me te komen en me te berijden. Ook dit deed ze erg goed en heftig waarbij ik stevig in haar heerlijke borstjes mocht kneden. Ik kon me zelfs nog iets naar haar toe trekken waardoor ik meer het initiatief kon nemen en dieper in haar kon stoten. Dit leidde dan ook tot een heerlijk orgasme. Daarna hebben we nog lekker even nagekletst. Dit alles zonder tijdsdruk precies zoals het hoort. Was diep droevig van haar afscheid te moeten nemen. Ze kuste me nog en zwaaide me zelfs nog even uit. Erg vriendelijke meid dus en zeer zeker de moeite van een bezoekje waard. Meer kun je voor dit geld niet verwachten.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Sissie (uitstekend)

heeft iemand deze mooie dame nog gezien?ik kom wel vaker in duisburg maar altijd s'nachts en in het weekend misschien werk ze alleen doordeweeks?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door spankooow Bekijk bericht
      heeft iemand deze mooie dame nog gezien?ik kom wel vaker in duisburg maar altijd s'nachts en in het weekend misschien werk ze alleen doordeweeks?
      Ik heb haar ook al maanden niet meer gezien. Ik kom daar wel regelmatig op verschillende dagen en tijdstippen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ericson
        Gisteren, donderdagavond 2 september Sissie weer gezien in Erospark 26.
        Ze zei dat ze 3 maanden weg was geweest, maar ze is dus terug.
        Discussie heropend, met dank aan Ericson.
        Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

sissie afgelopen nacht ook bezocht.had haar al vaker bezocht.ze heeft een vakantie van 4 maanden gehad.en klaagde over dat het allemaal slap was met de verdienste.toch een heel mooi meisje om te zien,lekkere zachte huid en een mooi kontje.ze biedt ook goede service.gekozen voor het standaard pakketje,ze neemt alle tijd voor je.ik zal er kort over zijn heel aardig meisje en haar diensten zijn gewoon goed.ze is wel wat voller geworden maar dat mis staat haar niet.sissi is ook een aanrader!

Commentaar

Aan het werk...
          X