Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Kyra (Dui, K103)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Kyra (Dui, K103)

Na bijgekomen te zijn van mijn eerste ervaring die avond en nog een beetje door de Laufhäuser te hebben rondgedwaald begon het toch weer te kriebelen. In het Vulkanhaus liep ik tegen een jonge dame aan die ik daar al vaker heb gezien en waarvan ik me voorgenomen had haar nog ééns een keertje te bezoeken. Haar naam is Kyra (verzonnen?) en komt uit Duitsland. Een knappe verschijning, dat zeker. Mooi slank, kleine tietjes en een mooie uitstraling. Op de website van het Vulkanhaus staan ook afbeeldingen van haar maar ik vind dat ze er in het echt beter uit ziet. Nou ja, dan zie je ook het totaalplaatje. Ze zit trouwens op kamernummer 103. Voor 30 euro afgesproken en bij haar naar binnen gegaan. We hebben ons ontkleed en wat ik toen zag was niet mis. Wat een mooie meid! Na even lekker "geknütscht" te hebben en aan haar borstjes te hebben gezogen is zij begonnen aan een heerlijke pijpsessie. Toen alles op oorlogssterkte was vroeg ik aan haar om bovenop me te komen. Dat deed ze dan ook. Terwijl ze mij aan het berijden was kon ik heerlijk met haar borstjes spelen. Na alle inspanningen van die avond had ik moeite om klaar te komen hetgeen ik echter niet liet merken. Ze begon me steeds wilder te berijden en na enige concentratie mijnerzijds heerlijk het condoompje volgemaakt. Het was al erg laat en Kyra nam dan ook alle tijd om het mij zo aangenaam mogelijk te maken. We hebben nog heerlijk nagekletst. Maar toen ik op de klok keek vond ik het toch wel een keertje tijd om naar huis te gaan. Kortom; een heerlijke, vriendelijke, knappe meid met bovendien een flinke dosis humor. Natuurlijk ook weer voor herhaling vatbaar.
    Ik heb tot nu toe alleen nog maar positieve ervaringen gehad in Duisburg. Toeval? Ik weet het niet. Het zal natuurlijk ook wel te maken hebben met het grote aanbod aan dvp's aldaar wat natuurlijk resulteert in een behoorlijke concurrentie onder de dames die proberen een zo goed mogelijke service te bieden. En daar mogen wij dan van profiteren.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Kyra (uitstekend)

Wat hier geschreven staat over kyra kan ik aleen maar beaamen,zij is werkelijk zeer lief en goed wel rustig,dat wilde ken ik niet van haar.
    kyra is idd haar artiestennaam,ik ken haar nu bijna een jaar(we vertellen af en toe elkaar onze prive sores).in ieder geval zijn er weken geweest dat ik vaker met haar in bed lag als in een heel jaar met mijn eigen(bijna ex)vrouw.
    Als je je geld goed wil uitgeven is dit een aanrader eerste klas

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ulugun
      zit ze nu nog steeds?
      op de website zie ik geen Kyra...
      ja zit er nog steeds woensdag nog mee staan praten heeft de haren geverfd is nu donker maar inderdaad een lief meisje

grt keesje41

Commentaar

Volgens mij is er over deze dame al een actieve rec. (misschien staat deze in Archief). Ze gaat al een tijdje mee, en ik meen me zelfs te herinneren dat ik ze zelf ook gerensenceerd heb. (long time ago).

Groeten,
        I will walk 500 miles ...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bru_anom Bekijk bericht
          Volgens mij is er over deze dame al een actieve rec. (misschien staat deze in Archief). Ze gaat al een tijdje mee, en ik meen me zelfs te herinneren dat ik ze zelf ook gerensenceerd heb. (long time ago).

Groeten,
          Gezocht in het archief; veel Kyra's maar niet deze dame.
          Haarkleur gewijzigd naar zwart.

Iemand enig idee van haar lengte en cupmaat?
          Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderrr Bekijk bericht
            Gezocht in het archief; veel Kyra's maar niet deze dame.
            Haarkleur gewijzigd naar zwart.

Iemand enig idee van haar lengte en cupmaat?
            lengte denk ik 170 cm en cup aa klein b tje misschien

grt keesje

Commentaar

Mooie vrouw van 29 lentes die al 10 jaar in het vak zit. Zondag een week terug een prima sessie gehad. Gewoon een klasse wijf. Kan haar alleen maar aanraden. Na zoveel trappen had ik wel zin in een ander soort op en neer.

Commentaar

Misschien heb ik teveel Dr. 90210 gezien, maar dit meisje zou nu wel een wat voller cupje kunnen gebruiken. Zou prachtig staan, ze heeft een mooi lichaam, vrij lang, slank. Ben er eens binnengestapt vanwege die aardige ogen, ze maakte meer een sympathieke dan een sexy indruk eigenlijk. En dat bleek binnen ook wel te kloppen, dit is niet een heel opwindend tiepje, meer een girl next door. Ze komt de afspraken prima na, niks op aan te merken.
                Geen herhalingsgevaar, wat mij betreft. Ze staat hier te boek als 22 - 25 jaar, maar dat klopt niet, moet 26 - 30 zijn.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Kyra (Dui, K103)(uitstekend)

Wat een aparte ervaring gisteren met Kyra! Bij haar ben ik 3 jaar terug eigenlijk mijn wandelcarriere in Duisburg begonnen. Zij was één van de eerste dvp's die ik in Duisburg bezocht. Toen al vond ik haar zeer sympathiek. Een vrouw met een vriendelijk en open caracter. Ik mocht haar wel. Waarom heb ik haar dan al 3 jaar niet meer bezocht bedacht ik me gisteren. Ondertussen heb ik door de jaren heen al wel honderden keren met haar aan de deur staan praten. Altijd even vrolijk is ze tegen me. Soms ook een beetje sarcatisch als de inkomsten weer eens een keer tegen vallen. Ik mag haar graag. De sessie met haar gisteren was dan ook een feest van herkenning. We zijn beiden wel 3 jaar ouder nu (Kyra is nu 31 lentes jong) en ik ben ondertussen een doorgewinterde wandelaar geworden. Heb zeer veel ervaring opgedaan ondertussen. Zij loopt op het einde van haar carriere als dvp. Misschien een paar maandjes nog, zei ze, en dan stopt ze ermee.
                  Vaak wordt gezegd dat dit vak de vrouwen afstompt. Zoniet bij haar. Haar kwaliteiten als dvp zijn nog steeds bovengemiddeld. Vooral haar blowjob techniek is erg bijzonder en lekker. Lange stevige halen waarbij ze haar lichaam zo positioneert dat je goed ziet met wat voor lekkers ze bezig is en waarbij je haar lekker kunt masseren. Haar cow-girl techniek is super. Dit is dus pas echt cow-girl. In een soort hurkzit komt ze bovenop je en begint je waanzinnig lekker te rijden waarbij ze je geil en met een glimlach aankijkt. Wat me vooral opviel was dat ze nog steeds erg strak aanvoelt ondanks dat ze dit vak toch al jaren uitoefent. Daarna heb ik haar lekker doggy genomen en het afgemaakt in de missio waarbij ze je weer lekker geil aankijkt en bovendien speelde met m'n tepels wat erg opwindend is in de missio. Zalig gekomen. Geen ontzettend harde sex maar lekker gevoelvol en met veel intens genot.
                  Communiceren doet ze ook nog steeds graag al blijft ze wel een typische Duitse nuchtere vrouw. Erg down to earth zal ik maar zeggen.
                  Het verbaast me dat er niet meer over haar wordt geschreven daar ze toch wel een vrij groot aantal vaste gasten schijnt te hebben. Wat me wel opviel was dat het op haar kamertje een beetje een rommeltje was. Wel een gezellige knusse boel maar Duitse grundlichkeit is bij haar ver te zoeken. Zelf is ze wel hygienisch en ze ruikt ook lekker fris.
                  Een dame om nog vaker te bezoeken, dat zeker! In ieder geval vaker dan ééns in de drie jaar.

Commentaar

Aan het werk...
                  X