Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Cindy (Spa)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Cindy (Spa)

Trof vrijdag aan het begin van de avond deze ietwat rijpe dame die me te verleidelijk en sexy,kinky kleding, aankeek. We spraken af voor 30 euries en ze gaf me spontaan van 40 terug, die ik haar uiteraard als extra toen gegeven heb. Dat beloofde goed te gaan en dat ging het ook. Het enige nadeel was dat ze wel erg overdreven hygienisch bezig was want eau de cologne doekjes werden telkens weer overal bijgehaald, maar dit terzijde. Ze verwende me heerlijk oraal, en bij haar mocht ik ook overal aankomen.. Wederzijds rimmen en vervogens na de ruiterpositie, op zijn hondjes heerlijk klaargekomen. Ik dacht ze ook wal kinky sex zou doen, gezien de kleding mar dat was niet zo. Zeker een dame om eens terug te komen.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 19 kamer 25, Cindy (uitstekend)

Gaat het hier om deze Cindy?

http://www.intimes-revier.de/v2/fron...0&language=dt#

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 19 kamer 25, Cindy (uitstekend)

ja dat is ze maar die foto's flateren wel; in werkelijkheid is ze wat minder mooi.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 19, Cindy(uitstekend)

ik sluit aan bij een oud bericht, maar ik ben op zoek naar deze dame Cindy.
        Zij werkte in huis 50 in verschillende kamers en laatst op de bovenste verdieping van huis 25 (daar waar veel dames uit Spanje zitten). Zij heeft ook gewerkt in nr 13 op kamer 34.

Sinds haar kerstvakantie is ze niet terug. Nou weet ik dat er regelmatig dames vertrekken maar ik wil deze Cindy toch graag terugzien. Heb enkele spetterende, kinky uurtjes bij haar doorgebracht en veel plezier gehad. Ben afhankelijk geraakt van het spel...

Hoe kom ik erachter waar zij nu zit? Ik heb al meerdere keren alle panden doorzocht, zonder enig resultaat.

Cindy is ietswat ouder, een rijpe vrouw uit Spanje. Zij heeft in haar kamer altijd veel sm-achtige attributen aan de muur.

Graag jullie hulp in deze!!!!
        Laatst gewijzigd door totallover; 02-05-11, 22:03.

Commentaar

Aan het werk...
        X