Duisburg, Vulkanstrasse 25, Cristina (Arg, K4)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 25, Cristina (Arg, K4)

Laatst weer eens in de Vulkanstrasse geweest. Zo'n 2 weken geleden op een zondagavond rond 20.00 uur, maar vergeten om de recensie te schrijven.
    Binnengegaan bij huis 25, Laufhaus 2 (links), kamer 4 op de begane grond. Dit is het laufhaus met het binnenplein. Gekozen voor een Argentijnse van tussen de 30-35. Lang zwart haar had ze. Naam was dacht ik Cristina. Kan iemand dit bevestigen? Ze heeft een heleboel sm-attributen in haar kamer. Hier overigens geen gebruik van gemaakt.
    Standaardseks, 2 standjes en alles ging uit. 30 euro. Moch lekker aan haar kutje voelen en toen kwam ze op mij zitten. Was zo geil dat een andere positie niet meer nodig was. Binnen 10 minuten stond ik weer buiten. Verder een heel vriendelijke meid, zeker als je wat Spaans met haar spreekt. Ze heeft silliconenborsten die vrij hard zijn. Leuk om mee te spelen.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 25, Laufhaus 2, kamer 4, Cristina (Arg)

Is dit die vrouw die foto's van zich zelf op het raam heeft geplakt?

Commentaar

Ik ben iets van 4 weken geleden op een zondagmiddag op deze kamer geweest. Kamer inderdaad vol met sm-attributen en lakkleding. Echter zat er toen een blonde argentijnse dame (halflang) en slank.
      Ook deze dame noemde zich Cristina. Beetje vreemd, al die namen op de deuren in duisburg. Meestal zijn de laufhauses half bezet, maar elke deur heeft wel een naam.
      Afgelopen vrijdag nog even langs deze kamer gelopen, maar toen was er niemand aanwezig.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev Bekijk bericht
        Ik ben iets van 4 weken geleden op een zondagmiddag op deze kamer geweest. Kamer inderdaad vol met sm-attributen en lakkleding. Echter zat er toen een blonde argentijnse dame (halflang) en slank.
        Ook deze dame noemde zich Cristina. Beetje vreemd, al die namen op de deuren in duisburg. Meestal zijn de laufhauses half bezet, maar elke deur heeft wel een naam.
        Afgelopen vrijdag nog even langs deze kamer gelopen, maar toen was er niemand aanwezig.
        Kan best dat ze dan toch blond haar heeft gehad. Heb het even opgezocht en het was op 28 december, dus zo'n 4 weken geleden. Soms let ik niet overal op helaas.

Commentaar

Cristina (Arg)

Mods-formuliertje ertussen wegens het ontbreken van recensieformulieren van leden.

Groet Bobby Vitale
          Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 25 k4, Cristina (Arg) (goed)

Ik heb soms het idee dat die namen sowieso allemaal verzonnen zijn. Het kan best zijn dat er een nieuw meisje op een kamer komt die dan gewoon de naam van haar voorgangster overneemt. Is net zo makkellijk, hoeven ze op de deur ook niets te veranderen. De meeste meisjes willen toch anonym blijven.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Hobbele
              Ik heb soms het idee dat die namen sowieso allemaal verzonnen zijn. Het kan best zijn dat er een nieuw meisje op een kamer komt die dan gewoon de naam van haar voorgangster overneemt. Is net zo makkellijk, hoeven ze op de deur ook niets te veranderen. De meeste meisjes willen toch anonym blijven.
              Die namen zullen vast wel verzonnen zijn dat doet immers bijna iedere prostitue, maar dat ze de naam van hun voorgangster overnemen is mij in Duisburg nog nooit opgevallen, aangezien hun namen gewoon op een a4 blaadje staan dat ze met plakband op de deur hebben geplakt lijkt het mij weinig moeite om die te vervangen door één met een andere naam.

Commentaar

Liep afgelopen zaterdag door Vulkanstrasse 25, zat er een hele andere argentijnse op deze kamer. Een beetje een mollige dame, met een bos geblondeerde krullen.

Maar gebruiken wij als wandelaars wel altijd onze echte naam? Hier op hookers hebben wij ook een fakenaam.

Commentaar

Ben onlangs in Duisburg geweest en deze lekkere Argentijnse werkt
                  zeker op dit adres, halflang zwart haar lekker slank figuur idd. SM atributen
                  in de kamer tegen mij zei ze dat ze ook Christina heette een aanrader, het
                  kan natuurlijk dat een vriendin ook de kamer huurt, maar deze
                  Argentijnse is zeker de moeite waard wel vaak bezet ( ook standaard sessie
                  mogelijk zonder de zweep)

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 25 k4, Cristina (Arg) (uitstekend)

Dit moet haast wel dezelfde vrouw zijn die zich ook Daniela noemt:

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=220452

http://sm-lady-daniela.beepworld.de/

Commentaar

Aan het werk...
                    X