Duisburg, Vulkanstrasse 26, Editha (K406)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 26, Editha (K406)

Had vrijdagavond eerst Patricia bezocht (zie haar recensie).

Tot ik buiten kwam was het nog vroeg en had wel zin aan een pilsje. Eerst een stukje het centrum ingelopen, maar kon niet zo snel een gezellig bruin cafe vinden.

Ben toen naar de bar in vulkanstrasse 26 gegaan en een bier besteld. Ze vragen 5 euro een een lauw blik bier
    Binnen een paar seconden had ik een kleine goed gevulde hongaarse geblondeerde dame naast me zitten die probeerde me het hof te maken. Ze had een zwarte lakbustier aan en zag er opzich goed uit. Met haar mee na haar kamer gelopen, en afgesproken voor een soft-sm sessie van 1 uur voor 100 euro.
    Op zich was de soft-sm sessie goed en genoot best van haar, tot bijna het uur om was. Toen begon ze moeilijk te doen dat de tijd om was en dat ik 100 euro extra moest betalen om een finish te krijgen.
    Haar nog 30 euro gegeven om het in 15min af te ronden. Echter viel het toen zwaar tegen. Tijdens het pijpen zat ze gewoon naar de tv te kijken en werd er dus niet opgewonden van. Na 10minuten zei ze dat het niet lukte en ik meer moest betalen.
    Eeuwen geleden dat ik zo kwaad ben geworden. Ik kende mezelf even niet meer. Heb haar voor alles uitgemaakt en ze had dit niet verwacht. Ze lachte als een boer met kiespijn dat dit bij de dominantie hoorde en dat ik maar weer op bed moest gaan liggen en dat het maar een geintje was.

Het leek een leuke dame, maar een totale anti-climax aan het einde. Ze praat trouwens goed duits, aangezien ze al jaren in dusseldorf woont.

Kamer:
    Weet haar naam niet meer (volgens mij iets van petra). Haar kamer is als je laufhaus26 binnenkomt het eerste gangetje rechts en dan meteen de 1e kamer rechts. Ze zei dat ze nooit bij haar kamer is en altijd in de bar zit.

Verder vraagt ze constant of je een drankje voor haar wilt bestellen. Niet doen, want het drankje wat ze vraagt kost 30 euro. Was zo slim om eerst de prijs te vragen, alvorens te bestellen. Zei pech, nu zat ze tijdens de sessie aan een flesje water

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Petra??? (matig)

Ja, klopt. Oppassen daarmee als je niet eerst naar de prijzen informeert. Ook in het Vulkanhaus is op de bovenste etage zo'n bar. Werkt gewoon volgens het aloude principe van een nachtclub. Dus met dure drankjes. Piccolotjes. Ben er gisteren ook geweest en dacht, zo lekker even relaxen na alle inspanningen. Kwam ook direkt een dame bij me zitten en vroeg of ik zin had om samen met haar iets te drinken. Heb echter even een blik op de prijslijst geworpen. Daarop staat duidelijk aangegeven wat de drankjes kosten. oei.....oei...! Ben toen maar gauw verder gewandelt.
    Echter, ik vind deze barretjes wel leuk. Ga zeker een keertje samen met vrienden, naar aanleiding van verjaardag, vrijgezellenavond of gewoon een keertje om lol te hebben en geld geen rol speelt daarheen om een leuke avond te hebben. Dames doen ook aan paaldansen en gaan lekker knus bij je zitten. Echter, gaan niet mee naar de kamer. Daarvoor roepen ze een collega.
    Barretjes zij wel leuk ingericht zowel in Vulkanstrasse 26 als Vulkanhaus. Heeft wel iets vind ik!

Commentaar

Edita, Vulkanstrasse 26, Duisburg

Gistermiddag weer in Duisburg wezen wandelen. Blijft toch een prachtig uitje! Eerst een beetje rondwandelen, dames kijken en je een beetje op laten geilen. Er liep weer veel moois in het rond. Echter, in het Erospark vind ik het altijd het lekkerst wandelen. Geen trappen en veel, erg veel mooie meiden. Ik kom nu al anderhalf jaar in Duisburg en heb in het Erospark 26 zowel als in het Vulkanhaus al meerdere keren Edita gespot. Echter ben ik nog nooit bij haar geweest. In de bar in Erospark had ik haar al meerdere keren met klanten aan de champagne gezien en ik dacht; het zal wel zo'n professionele champagne lady zijn waarbij onder de honderd euro weinig mogelijk is. Gisteren liep ik haar in het nieuwe gedeelte van Erospark weer tegen het mooie lijf en besloten het er maar ééns op te wagen bij haar. Edita heeft Poolse en Turkse ouders en ik vind haar zeer zeker een mooie verschijning. Niet te mager, lekker vrouwelijk en mooie puur natuur d-cups. Eénmaal op de kamer blijft ze erg vriendelijk en ze is erg servicegericht. Ze neemt alle tijd voor je. Eerst mocht ik lekker met haar mooie d-cups spelen. Lekker kneden en haar tepels met mijn tong stimuleren. Daarna moest ik gaan liggen en kwam ze boven me met haar borsten die ik nog verder stimuleerde. Even later dook ze naar onderen en begon aan een super blowjob. Erg apart, ze ging tussen mijn benen zitten en nam mijn staaf in haar mond waarbij ze met haar beide handen mijn ballen streelde. Door deze positie had ik een goede blik op alles wat er gebeurde en ze keek me daarbij erg geil aan. Heerlijk om zo een vrouw met je bezig te zien! Ik moest zelf aangeven wanneer ik wilde gaan neuken. Na een tijdje wilde ik dat natuurlijk en vroeg aan haar om bovenop me te komen. Man! wat een lekkere cowgirl levert deze vrouw. Ze wipt op en neer alsof het leven erbij afhangt en dan die grote borsten boven je te zien bewegen. Wauw. Daarna overgegaan op missio maar niet erg lang. Ze is nogal nauw, wat me erg verbaasd bij een vrouw die al een behoorlijke tijd in dit vak zit, dus maar overgegaan op mijn favoriete doggy-positie. Gewoon erg lekker in doggy geneukt waarbij ik haar lekkere lichaam overal mocht vastpakken. Super lekker klaargekomen en een fantastische sessie gehad. Eigenlijk wilde ik deze avond bij twee meiden naar binnen gaan. Echter niet gedaan want dat zou deze sessie teniet doen. Daarna nog eventjes gepraat met Edita waarbij ze haar werkwijze verklaarde. Zij probeert gewoon de beste service te geven en kijkt absoluut niet op de klok. Alleen zo zegt ze komen mannen terug en kan ze een vaste klantenkring opbouwen. Tot die klantenkring behoor ik nu ook sinds gisteravond. Edita, je bent een topmeid!!

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Edita (uitstekend)

Tijdens mijn vorige bezoek 4 weken geleden heb ik ook naar Edita gezocht maar niet gevonden. Gisteren was ze wel van de partij en haar kamer bevind zich nog steeds achterin de loods rechts als je via de hoofdingang binnenkomt. Een naambordje zoals Hobbele aangeeft heeft ze niet (meer). Je kunt haar herkennen doordat ze vaak in het zwart is gekleed met zwarte kousen. Ze heeft een d-cup en is normaal van lichaamsbouw en haar leeftijd is 40+. Dame werkt vrij regelmatig en is wat later in de middag van de partij als één van de weinigen in de loods. Ik kan even niet op haar naam komen maar naast haar kamer werkt een dame die wel een naambordje heeft met wie ze ook wel eens een triootje doet en deze dame doet ook pzc. Dit is echter niet aan Edita besteed. Zij doet alles safe.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Edita (uitstekend)

Nog even terugkomend op mijn bericht van gisteren over Edita. Haar kamer is 403 maar rechts van haar zit een ene Aaliyah met wie ze wel eens een triootje doet en die dus pzc; alleen heeft deze dame nog géén topic wat nogal vreemd is aangezien ze al lange tijd in eros26 verblijft. Afgelopen nacht mijn bezoek aan Duisburg afgesloten bij Edita. Ik vind haar er altijd lekker uitzien met haar zwarte lingerie. Alleen jammer dat ze alles met condoom doet. Toen ik haar vroeg hoelang voor 30 euro zei ze dat haar (instap) tarief 50 euro was en toen ik zei dat iedereen toch 30 euro vraagt voor een standaard wip zei ze dat ze niet te vergelijken is met andere meisjes. Dat ze zoveel kan vragen heeft denk ik ook te maken vanwege het feit dat ze veel vaste klanten heeft die wat meer te besteden hebben. Ze had het over klanten die vaak naar party's/feesten gaan. Bescheidenheid is niet voor haar van toepassing en als je zoveel vraagt moet je toch wat extra's kunnen bieden vind ik. Voor die 50 euro mocht ik haar alleen als extraatje likken. Voor 30 euro was het alleen blasen als ik goed heb begrepen. Toch maar akkoord gegaan want het was een lange tijd geleden met haar en ik was toch wel best opgewonden. Ik ben best aan mijn trekken gekomen alleen zal ik haar zeker niet vaak bezoeken want dat gaat me teveel geld kosten aangezien ik altijd een weekendje Duisburg pak zo om de maand. Nog apart om te vermelden was dat nadat ik was klaargekomen het condoom in de afvalbak deponeerde maar Edita mij verzocht om in vervolg het condoom met keukenpapier te verwijderen want dat zou dan hygiënischer zijn want met al dat vocht? Is mij nog nooit door een dame gezegd maar ik vond het wat vergezocht. Voor liefhebbers van SM kun je ook bij haar terecht maar ze maakt er verder geen reclame mee want onder haar vaste klanten is dat gegeven al bekend vertelde ze mij.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Editha

Oorspronkelijk geplaatst door Hobbele
            Dame is inmiddels weer gesignaleerd in Duisburg.
            Werkt nu in één van de nieuwe kamers achter Eros bij de parkeerplaatsen.
            klopt; want toen ik vandaag op het eind van de middenpad liep van de loods riep ze mij nog na, ze stond buiten met een een andere meid te kletsen, maar ik deed net of ik haar niet had gehoord want haar starttarief is 50 euro toen ik haar voor het laatst had bezocht dus dat is mij teveel.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 26, Editha (K406)

Oorspronkelijk geplaatst door popper
              Schreeuwd vaak wat raak, categorie viswijven, heeft op de Vulkan al verschillende bitchfights achter de rug.
              Daarom heeft ze ook een tiijdje een Eros 26 verbod gehad.
              Nu weer in genade aangenomen, zal wel een Harley vriendje hebben...not my piece of cake!
              Ik liep gisteren in de loods van 26 en buiten schreeuwde ze al tegen me en ik wist gelijk toen ik even met een schuin oog keek dat het om Editha ging. Een hoog sletgehalte qua looks maar teveel uit op winstbejag dus haar verder maar met rust gelaten.

Commentaar

Aan het werk...
              X