Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Julia (Zaf, K111)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Julia (Zaf, K111)

Ik ben bij een blanke Zuid-Afrikaanse geweest in het Vulkanhaus te Duisburg. Ze zat op de begane grond op kamer 007, haar naam stond op de deur. Haar leeftijd zal een jaar of 35 zijn geweest maar dat heb ik niet gevraagd.

Ik koos er voor om voor 50 euro een half uur te blijven, voor dat geld kreeg ik een normale behandeling zoals dat in een Duits laufhaus gebruikelijk is dus PMC en NMC in meerdere standjes. Op zich was het niet echt bijzonder maar zeker ook niet slecht. Ik zie wel of ik nog eens bij haar terug kom.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Julia (uitstekend)

Ik zag deze dame staan toen ik binnen kwam via de zij-ingang. Ze stond direct onder in de lange gang kamer 02. Blond krullend haar.
    Afspraak gemaak voor Euro 50 inclusief tongzoenen (beide aktief) en geen haastwerk. Toen ze zich uitkleedde kwamen er een stel prachtige naturel borsten, met schuin omhoog staande tepels (mijn favoriete). Na ons eerst allebei gewassen te hebben begon ze aan een fantastische pijpbeurt MC. Zeer intens lange halen zeer afwisselend. We gingen 69 zitten en ik kon haar lekkere kale kutje helemaal uitwassen terwijl ze mij heerlijk verder pijpte. Ze nam overal de tijd voor en ging op mij zitten om slow motion te neuken. Ondertussen tongzoenend. Daarna Doggy en tot slot heeft ze mij ZC lekker afgetrokken. Daarna weer allebei een wasbeurt.
    Het was super relaxed en meet heel veel gevoel. Super.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Julia (goed)

Ze zit nu op de eerste etage van dit huis in kamer nr111.

Commentaar

Aan het werk...
      X