Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Lara

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Lara

Keesje was hier binnen gegaan leuk meisje vriendelijke lach en mooie blonde krullen ( schouderlang )
    Standaard pakket genomen 30 euries en Lara heeft eens flink liggen zuigen op Keesje zijn toverstok.
    Hierna lekker in de missio en nog even na liggen genieten, kortom geen topper wel een leuke tussendoor

groeten keesje

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Lara (uitstekend)

Keesje weer hier naar binnen en dit keer was het zeer goed dame heeft uitgebreid liggen trekken aan kleine keesje.
    hierna heerlijk gepijpt en daar na in de cowgirl afgemaakt doet wel alles veilig en is zeer schoon, ook nog eens een leuke conversatie gehad in het duits
    Kortom weer een gevalletje veel voor weinig.
    Is voorzien van de nodige rvs attributen op welke plekken moet je zelf maar ontdekken ze is keesje zijn nieuwe ster in Duisburg, nou ja in ieder geval in de top 3

grt keesje

mod lengte is iets overdreven ze is niet groter als 1,55 mtr

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door keesje41 Bekijk bericht
      Keesje weer hier naar binnen en dit keer was het zeer goed dame heeft uitgebreid liggen trekken aan kleine keesje.
      hierna heerlijk gepijpt en daar na in de cowgirl afgemaakt doet wel alles veilig en is zeer schoon, ook nog eens een leuke conversatie gehad in het duits
      Kortom weer een gevalletje veel voor weinig.
      Is voorzien van de nodige rvs attributen op welke plekken moet je zelf maar ontdekken ze is keesje zijn nieuwe ster in Duisburg, nou ja in ieder geval in de top 3

grt keesje

mod lengte is iets overdreven ze is niet groter als 1,55 mtr
      Hadie Keesje,

Waar zit ze ? Etage/kamer?
      Waar zitten ze? Piercings

Commentaar

Kamer nr staat bovenaan nr 213 en ja die piercings door haar tepel, bovenlip en door haar schaamlip, maar ja dat moest men zelf maar bekijken.

grt keesje

Commentaar

Net geweest bij deze dame. De mooiste vrouwen zijn blond, klein en hebben een rond klein kontje,..Lara heeft dat allemaal. Ze heeft iets schattigs en een heel leuk gezicht.
          Ik zag Lara en ben meteen naar binnen gegaan, uiterlijk is voor mij perfekt.

Het is een hele relaxte dame, makkelijk in de omgang. Ze begint gelijk met pijpen en een condoom, maar pijpen doet ze erg lekker. Vlak voor ik klaar ging komen, na een paar minuten stopte ze en vroeg of ik haar ook wilde neuken...ja eigenlijk wel maar dit was zo lekker dat ik haar maar gevraagd heb het pijpend af te maken. Bovendien was ik net bij Katerina geweest en eigenlijk leeg en lui.

De eerste pijpsessie zat ze met haar rug naar me toe, haar nu tussen mijn benen gedirigeerd zodat ik haar goed kon zien. En ze heeft me heerlijk klaargepijpt. In een mooi staccato tempo waarbij ze mijn stam in haar hand heen en weer bewoog en mijn eikel in haar mondje.
          Alle credits naar Lara ik werd gewoon heel geil van de aanblik en Lara, dat ik ook een tweede keer op deze avond heftig klaarkwam.

Me relaxt aangekleed, wat geouwe****d en tegen haar gezegd dat ik voor haar terugkom binnenkort, ze heeft me haar nummer gegeven.

Voor mij een toppertje, deze mooie roemeense.

noot voor de moderator:
          Zet Tattoo maar op JA
          Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 15-05-10, 17:42. Reden: Tattoo op "ja" gezet.

Commentaar

Hier een paar foto's van haar:

http://vulkanhaus.de/lara.html

In het echt uiteraard mooier, kleiner kontje dan op de fotos lijkt, zeer strak lichaampje, echt een lolita figuur.

(Alleen de foto redelijk van voren genomen in haar bikini doet haar recht.
            De rest vervormd door de verkeerde hoeken van de fotograaf.)

Commentaar

Aan het werk...
            X